تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815684087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از ورزش شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه از ورزش شهرستانها
درخشش شناگر گلستاني
گرگان- خبرنگار كيهان: شناگر گلستاني، مقام سوم مسابقات قهرماني شناي پيشكسوتان سازمان بازنشستگي نيروهاي مسلح را، به دست آورد.
مسابقات قهرماني شنا، در سه رده سني و با شركت 286 شناگر از 26 استان، در تهران برگزار شد.
در اين رقابت ها، «علي اصغر غفاري» در ماده 33 متر قورباغه و در رده سني 50-46 سال، مقام سوم را از آن خود كرد.
برگزاري مسابقات واليبال ساحلي
مسابقات واليبال ساحلي گراميداشت ايام دهه فجر در سواحل جزيره كيش با قهرماني هاردستون پرديس به پايان رسيد.
اين مسابقات با حضور 12 تيم داخلي جزيره كيش برگزار شد كه 8 تيم توانستند به مرحله حذفي راه يابند.
تيم هاي كاشي راك و هتل گمبردون نيز به ترتيب دوم و سوم شدند.
رقابت تيم هاي فوتسال
دومين دوره مسابقات فوتسال قهرماني مناطق آزاد و ويژه اقتصادي گراميداشت سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي در جزيره كيش برگزار شد.
بنابراين گزارش: تيم هاي فوتسال دبيرخانه مركزي شوراي هماهنگي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، منطقه آزاد كيش و مناطق آزاد چا بهار، انزلي، اروند، قشم، ارس وانرژي پارس براي يك دوره مسابقات فوتسال قهرماني مناطق آزاد و ويژه اقتصادي همزمان با گراميداشت دهه فجر در سالن چند منظوره المپيك در جزيره كيش به مصاف هم رفتند.
برتري بانوان اسكواش ايران
¤ بانوان ملي پوش اسكواش ايران قهرمان مسابقات بين المللي اسكواش كيش شدند.
به مناسبت دهه فجر در مسابقات دوستانه بين المللي اسكواش كيش، بانوان كشورمان توانستند در مقابل يكي از تيم هاي قدرتمند و حرفه اي آسيا به برتري برسند.
در اين مسابقات بانوان ايران توانستند تيم حرفه اي پاكستان را شكست دهند و شگفتي ساز اين مسابقات شوند.
در پايان اين مسابقات دوستانه تيم هاي ايران الف به مقام اول و تيم هاي پاكستان و ايران ب و منتخب كيش در رده هاي دوم تا چهار جدول اين دوره از مسابقات اسكواش كيش قرار گرفتند.
معرفي دانش آموزان شطرنج باز
اسفراين- خبرنگار كيهان: دانش آموزان شطرنج باز پسر مقطع ابتدايي اسفراين به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر با هم به رقابت پرداختند.
اين مسابقات باحضور 35 شطرنج باز از 12 آموزشگاه ابتدايي پسرانه سطح شهر و روستا و به روش سوئيسي در 5 دور برگزار شد. كه در پايان، دانش آموزان محمدرضا نوروزي بامي از آموزشگاه شاهد امام صادق(ع)، مهدي خسروآبادي از آموزشگاه شهيد صدوقي و پويا ناصري از آموزشگاه امام خميني(ره)، به ترتيب مقام هاي اول تا سوم اين رقابت را از آن خود كردند.
فعال شدن ورزش بوكس در روستاهاي فراهان
اراك- خبرنگار كيهان: با هماهنگي اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان رشته بوكس در روستاهاي «تبرته»، «فشك»، «تلخاب»، «غياث آباد» و «اميرآباد» راه اندازي شد.
با راه اندازي اين رشته علاقمندان در رده هاي سني نونهالان، نوجوانان، جوانان و اميد زيرنظر مربيان به تمرين خواهند پرداخت.
درحال حاضر بيش از 200 نفر از جوانان روستايي در اين روستاها به فعاليت در رشته بوكس مشغول هستند.
قهرماني تيراندازان آتش نشاني قزوين
قزوين- خبرنگار كيهان: تيم تيراندازي آتش نشانان قزوين با كسب عنوان قهرماني در مسابقات دسته دوم باشگاه هاي كشور در اصفهان، جواز حضور در مسابقات ليگ دسته يك باشگاه هاي كشور را كسب كرد. اين دوره از مسابقات با حضور 8 تيم و به ميزباني بسيج فولاد سپاهان اصفهان برگزار شد. در اين دوره از مسابقات تيم هيئت تيراندازي استان به عنوان سوم دست پيدا كرد.
قزوين قهرمان مسابقات رالي كشور
چهارمين دوره از مسابقات رالي قهرماني كشور در پيست سرزمين ايرانيان در 38 كيلومتري بزرگراه تهران-ساوه آغاز برگزار شد و تيم قزوين موفق شد در كلاس 2000 سي سي با تركيب مازيار بنكدار و حسين سنجري با اقتدار به مقام قهرماني كشور دست يابد. در همين كلاس ديگر نمايندگان استان قزوين محمدمهدي ابوترابيان و مسعود اسمعيل زاده كه سابقه قهرماني كشور را در كارنامه خود دارند به مدال برنز دست يافتند. در بخش تيمي نيز تيم قزوين موفق شد در كلاس 2000 سي سي به عنوان قهرماني كشور دست يابد.
همچنين در كلاس 1600 سي سي تيم قزوين متشكل از مسعود فراهاني و رضا اردوبادي موفق شدند به مقام سوم كشور دست يابند.
برگزاري مسابقات آمادگي جسماني بانوان
¤ به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر، يك دوره مسابقات آمادگي جسماني ويژه بانوان با شركت 4 تيم در سالن امام علي(ع) بيدستان برگزار شد. در اين مسابقات 4 تيم از شهر بيدستان و يك تيم از روستاي حصار خروان حضور داشتند كه در نهايت تيم حصار خروان موفق به كسب مقام اول در بخش تيمي شد. در بخش انفرادي گروه هاي مختلف اين نتايج حاصل گرديد.
گروه سني 19 تا 26 سال فاطمه شيرعليا مقام اول و اكرم شيرعليا مقام دوم را كسب كردند.
گروه سني 32 تا 42 سال مرضيه خيري اول شد و سكينه نجاران نيز به مدال نقره رسيد و احترام السادات حسيني نيز به عنوان سوم رسيد. در پايان به نفرات برگزيده جوايزي اهدا شد.
برتري دوچرخه سواران قزويني
¤ سومين مرحله از مسابقات ليگ برتر دوچرخه سواري كوهستان در مواد دانهيل و كراس كانتري و در دو رده سني جوانان و بزرگسالان به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر برگزار شد كه دوچرخه سواران استان در ماده كراس كانتري بزرگسالان و داهيل جوانان موفق به كسب مدال شدند. در رده سني بزرگسالان و ماده كراس كانتري؛ يوسف سيف زاده از قزوين موفق به كسب مدال برنز شد و رده سني جوانان و در ماده دانهيل جواد ربيعي به مدال نقره بسنده كرد. در سومين مرحله از مسابقات ليگ برتر كوهستان 11 تيم (تفت يزد، سيستان و بلوچستان، قزوين، فولاد ماشين نكا، همدان، پارساي تهران، عقاب، اطلس 1 اصفهان، اطلس 2 اصفهان، نهاوند و بيجار) حضور داشتند.
بركناري سرپرست هيئت ورزش روستايي گيلان
رشت- خبرنگار كيهان: سرپرست هيئت ورزش روستايي و عشايري گيلان توسط سرپرست فدراسيون بركنار شد.
بركناري محمدرضا رئوفي در حالي صورت گرفت كه هيئت ورزش روستايي و عشايري استان گيلان در 4 سال گذشته در سطح كشور جزء استان هاي اول و دوم بوده است.
به گزارش خبرنگار ما اين اقدام سؤال برانگيز فدراسيون ورزش روستايي و عشايري كشور در حالي صورت گرفت كه برانوش نيك بين سرپرست فدراسيون در طي 4 سال گذشته، خود احكام رتبه هاي اول و دومي هيئت ورزش روستايي و عشايري گيلان را در ميان ساير استان هاي كشور صادر كرده است.
پياده روي موسياني ها
دهلران- خبرنگار كيهان: به منظور ايجاد روحيه نشاط و سلامتي در بين مردم با حضور بيش از 500 نفر شهروند موسياني همايش پياده روي به مسافت 5 كيلومتر از ورودي شهر موسيان تا تپه باستاني برگزار شد در پايان به قيد قرعه به تعداد 30 نفر شركت كننده جوائزي اهدا شد.
برگزاري مسابقات تكواندو
¤ به مناسبت گرامي داشت دهه فجر مسابقه چهار جانبه تكواندو با حضور تيم هايي از شهرهاي زرين آباد- موسيان و دو تيم از دهلران در سالن ورزش دهلران برگزار شد.
برتري كاراته كاران دهلران
¤ مسابقات كاراته سبك آزاد كيوكوشين استان ايلام در تمام رده هاي سني در سالن ورزشي قلاويزان ايلام برگزار شد. در اين مسابقات تيم هاي شهرستانهاي دهلران، ايوان، شيروان چرداول، ملكشاهي، مهران و دو تيم از ايلام شركت داشتند در پايان تيم دهلران مقام اول تيمي را بدست آورد.

شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 264]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن