تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816746632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مظلومي پس از بردن ذوب‌آهن:نام استقلال از اين به بعد ايران است/ براي پيروزي به مصاف الاتفاق مي‌رويم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مظلومي پس از بردن ذوب‌آهن:نام استقلال از اين به بعد ايران است/ براي پيروزي به مصاف الاتفاق مي‌رويم
نام استقلال از اين به بعد ايران است/ براي پيروزي به مصاف الاتفاق مي‌رويم
سرمربي تيم فوتبال استقلال پس از پيروزي تيمش برابر ذوب آهن و صعود به مرحله بعد پلي آف ليگ قهرمانان آسيا گفت: از امروز نام استقلال ايران است و اميدوارم با پشتيباني هواداران بتوانيم الاتفاق را شكست دهيم.

به گزارش خبرنگار مهر، پرويز مظلومي پس از پيروزي تيمش مقابل ذوب آهن اصفهان ضمن بيان مطلب فوق گفت: خوشحالم دو تيم بازي خوبي در سطح آسيا را از خود ارائه كردند كه بايد به خاطر اين بازي به كادر فني ذوب آهن هم خسته نباشيد بگويم. همچنين به بازيكنان خودم كه ضمن ارائه بازي خوب تلاش بسياري براي ارائه برنامه هاي تاكتيكي در زمين انجام دادند و در نهايت بازي زيبايي را به نمايش گذاشتند.

وي با اشاره به اينكه چهار روز پيش تيمش بازي داشت و براي اين ديدار به خوبي ريكاوري كرده بود، افزود: خوشبختانه در اين روز كه بارندگي هم بود تماشاگران با حضور پرشور در ورزشگاه به خوبي از ما حمايت كردند و به عنوان يار دوازدهم باعث شدند ما در اين ديدار به پيروزي برسيم.

سرمربي تيم استقلال با تاكيد بر اينكه از امروز تنها به الاتفاق فكر مي كند ادامه داد: اميدوارم در آن بازي هواداران بيشتري بيايند تا با پشتيباني آنها بتوانيم حريف را شكست دهيم. استقلال از امروز نامش ايران است و نماينده كشورمان در مسابقات حساس با نماينده سعودي است. اميدوارم آن بازي را با موفقيت پشت سر بگذاريم.

مظلومي همچنين در اين خصوص افزود: ما در آن ديدار براي پيروزي به ميدان مي رويم تا دل مردم ايران و هوادارانمان را شاد كنيم الاتفاق تيم خوبي است كه فيلم بازيهاي اين تيم را ديده ايم ضمن اينكه برانكو سرمربي اين تيم هم شناخت خوبي از فوتبال ايران دارد.

خبرنگاري پرسيد كه پيش از اين ديدار عنوان شده بود در صورت شكست استقلال، هنكه سرمربي موقت مي شود، همچنين پاشازاده هم به عنوان مربي مدافعان به تيم استقلال اضافه خواهد شد كه مظلومي در اين خصوص اظهار داشت: شايعه در فوتبال ايران زياد است و در رسانه ها حتي براي مربي جانشين هم معرفي مي كنند در حالي كه هنوز اتفاقي نيفتاده است. هر وقت چنين مباحثي پيش آمد خودم در موردش صحبت مي كنم. ضمن اينكه براي جذب پاشازاده هم تقاضاي نداده ام. پاشازاده يكي از بازيكنان بزرگ استقلال بوده ولي كادر فني تيم تكميل است.

سرمربي تيم استقلال با اشاره به اينكه پزشكان تيم تلاش مي كنند زندي را به بازي با الاتفاق برسانند ادامه داد: ما دو روز به تيم استراحت داديم تا بازيكنان ريكاوري خوبي كنند بازيكنان ما براي آن ديدار نياز به استراحت دارند. ضمن اينكه جباري هم از هفته آينده به تمرينات اضافه مي شود.

مظلومي با بيان اينكه ساموئل خودش را با شرايط تيم كم كم تطبيق مي دهد، افزود: ساموئل بازيكن حرفه اي است اما ناآماده بود هنوز جا دارد براي تيم تاثيرگذارتر باشد او بازيكن باهوشي است كه امروز ابتدا در هافبك چپ و سپس در نيمه دوم به عنوان هافبك دفاعي وظايف خود را به خوبي انجام داد.

خبرنگاري در مورد شعار هواداران و لقب پرويز سوبله چوبله پرسيد كه وي اظهار داشت: بارها گفته ام دنبال لقب نيستم و هواداران چنين مسائلي را مي سازند من از آنان تشكر مي كنم اما بهتر است لقب را براي استقلال بسازند نه ما.

وي با ابراز اميدواري از اينكه بازيكنان مصدومش براي مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا برسند، در مورد اين جمله ابراهيم زاده كه گفته بود برنده اين بازي فيناليست آسيا مي شود، افزود: قطعا اگر بتوانيم الاتفاق را شكست بدهيم با تيم كامل تر و قدرتمندتر در مرحله گروهي به ميدان مي رويم. اميدوارم تيم بتواند صعود كند زيرا بازي شنبه برايمان مهم است. ما مراحل را يك به يك پشت سر مي گذاريم اما ان شاء الله اين گونه شود و بتوانيم به فينال برسيم.

ديدار تيم هاي فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا عصر روز جمعه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد و تيم استقلال با پيروزي 2 بر صفر به مرحله بعد صعود كرد و بايد روز 29 بهمن ماه به مصاف الاتفاق عربستان برود كه هدايت آن را برانكو ايوانكوويچ برعهده دارد.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|21|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن