تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815208007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره برداري از فاز نخست مجتمع خدماتي،رفاهي محور ترانزيتي اروميه – سلماس در آذربايجان غربي خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: بهره برداري از فاز نخست مجتمع خدماتي،رفاهي محور ترانزيتي اروميه – سلماس در آذربايجان غربي خبرگزاري موج -


۲۰ بهمن ۱۳۹۰ (۱۰:۳۱ق.ظ)

بهره برداري از فاز نخست مجتمع خدماتي،رفاهي محور ترانزيتي اروميه – سلماس در آذربايجان غربي
خبرگزاري موج - به مناسبت ايام دهه فجر فاز نخست مجتمع خدماتي و رفاهي محور ترانزيتي اروميه – سلماس با حضور معاون عمراني استاندار آذربايجان غربي به بهره برداري رسيد.

فاز اول اين مجتمع خدماتي و رفاهي در زميني به مساحت 13 هزار متر مربع و با اعتباري نزديك به 10 ميليارد ريال در مدت2 سال و با سرمايه گذاري بخش خصوصي ساخته شده است و با بهره برداري از آن بيش از 15 نفر صاحب شغل شدند.
مجتمع خدماتي و رفاهي بين راهي جاده بازرگان بخش هاي مختلفي از جمله كافي شاپ، كارواش، آپاراتي، فروشگاه، تعمير گاه ، نمازخانه و جايگاه سوخت را در بردارد.
معاون عمراني استاندار آذربايجان غربي در آيين بهره برداري از اين مجتمع خدماتي و رفاهي كه با حضور جمعي از مسئولان استاني، فرماندار، امام جمعه و تعدادي از مسئولان سلماس برگزار شد، با بيان اينكه اين مجتمع مي تواند نقش مهمي در تامين رفاه و آسايش فعالان بخش حمل و نقل جاده اي، گردشگران و توسعه صنعت گردشگري در استان ايفا كند، افزود: فراهم كردن آسايش مسافران از مهم ترين رويكردهاي دولت به شمار مي رود كه در سال هاي اخير اقدامات ارزنده اي توسط اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي آذربايجان غربي براي تامين اين نياز مهم استان انجام شده است.
سيدجواد محمودي مجتمع هاي خدماتي و رفاهي را يكي از مهمترين زنجيره هاي تكميل و توسعه صنعت حمل و نقل دانست و گفت: باتوجه به عزم جدي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي آذربايجان غربي براي ايجاد و توسعه مجتمع ها در استان، كليه دستگاههاي مرتبط در اين زمينه بايد همكاري لازم را داشته باشند.
وي با توصبه به ارتقاء سطح كيفي خدمات در مجتمع هاي خدماتي و رفاهي مطابق با نيازهاي تردد كنندگان در جاده ها خواستار بازديد سرمايه گذاران از مجتمع هاي خدماتي و رفاهي در نقاط مختلف كشور براي آشنايي بيشتر با نوع خدمات، امكانات موجود و چگونگي فعاليت اين مجتمع ها شد.
مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي آذربايجان غربي نيز در اين آئين تاكيد كرد: با توجه به قرارگرفتن اين مجتمع در كنار چشمه آبگرم و تردد روزانه نزديك به 22 هزار وسيله نقليه از جاده اروميه – سلماس، بهره برداري كامل از اين مجتمع مي تواند نقش مهمي در رونق ترانزيتي و گردشگري استان داشته باشد.
بابك طالبي اظهار اميدواري كرد: با بهره برداري از فاز دوم اين مجتمع خدماتي و رفاهي تا 6 سال آينده و بهره مندي بيش از پيش مسافران و رانندگان اين جاده ترانزيتي از امكانات خدماتي و رفاهي، زمينه توسعه هر چه بيشتر استان در زمينه هاي اقتصادي و ترانزيتي و تبديل اين جاده به يكي از مسيرهاي مهم گردشگري فراهم شود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اقدامات اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي آذربايجحان غربي براي توسعه اين امكان در جاده هاي استان گفت: امسال 6 باب مجتمع خدماتي و رفاهي در محورهاي ارتباطي آذربايجان غربي به بهره برداري رسيده كه برابر با مجموع مجتمع هاي به بهره برداري رسيده از اولين سال آغاز به كار سازمان تاكنون است.
اين مسئول با اعلام اينكه تاپايان سال جاري با بهره برداري از 2 باب مجتمع خدماتي و رفاهي ديگر در استان تعداد واحدهاي افتتاح شده در سالجاري به 8 باب خواهد رسيد كه اين تعداد در مقايسه با سال گذشته از رشدي معادل 125 درصدي برخوردار خواهد بود.
طالبي با اشاره به حمايت هاي دولت از سازندگان اين مجتمع هاي خدماتي و رفاهي از طرف سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي با تامين هرينه لازم براي ايجاد رمپ هاي ورودي و خروجي و معافيت سازندگان اين مكان هاي رفاهي و خدماتي از هزينه تغيير كاربري، سرمايه گذاران را به فعاليت در اين بخش ترغيب و تشويق مي كند..
امام جمعه سلماس نيز با قدرداني از سرمايه گذاري بخش خصوصي در ساخت اين مجتمع خدماتي رفاهي بين راهي به انتظارات مردم از اين مجتمع ها اشاره كرد و گفت: بايد با ارائه خدمات مطلوب و موثر به مردم و مسافران بين راهي در اين مجتمع ها موجبات رضايت آنان را فراهم ساخت كه اين امر موجبات رضايت حق تعالي را در پي دارد .

پنجشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 292]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن