تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819716327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش 3.3 درصدي تلفات ناشي از حوادث رانندگي در سيستان‌وبلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كاهش 3.3 درصدي تلفات ناشي از حوادث رانندگي در سيستان‌وبلوچستان
مديركل پزشكي قانوني سيستان‌و بلوچستان گفت: تلفات ناشي از حوادث رانندگي در 9 ماهه نخست امسال 3.3 درصد كاهش داشته است.


به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي پزشكي قانوني سيستان‌ و بلوچستان، رضا عبدي اظهار داشت: در 9 ماه امسال، 725 نفر در حوادث رانندگي جان خود را از دست داده‌اند و اين آمار در مقايسه با مدت زمان مشابه سال گذشته كه 750 نفر در تصادفات رانندگي كشته شدند، 3.3 درصد كاهش را نشان مي‌دهد.

وي با بيان اينكه از مجموع تلفات رانندگي در مدت فوق، 583 مرد و 142 زن بوده‌اند،افزود: بيشترين تلفات حوادث رانندگي با 539 مورد در جاده‌هاي برون شهري و پس از آن با 86 مورد در تصادفات درون شهري، 74 مورد در جاده‌هاي روستايي و 26 مورد نامعلوم بوده است.

عبدي گفت: همچنين در نه ماه امسال، آمار 4 هزار و 115 نفر مصدوم حوادث رانندگي در پزشكي قانوني ثبت شده كه از اين تعداد 3 هزار و 128 مرد و 987 زن هستند.

مديركل پزشكي قانوني سيستان‌و بلوچستان ادامه داد: مصدومان حوادث رانندگي 9 ماهه امسال 4 هزار و 457 نفر بوده‌اند كه در مقايسه با مدت زمان مشابه سال قبل، 7.7 درصد كاهش يافته است.

عبدي خاطرنشان كرد: در آذر امسال تلفات حوادث رانندگي 81 نفر بود كه در مقايسه با 93 نفري كه در مدت زمان مشابه سال گذشته جان باختند، 12.9 درصد كاهش را نشان مي‌دهد.

وي گفت: از مجموع 81 نفر كشته حوادث رانندگي آذر ماه، 67 مرد و 14 زن بوده و 60 نفر از كشته‌شدگان حوادث رانندگي آذرماه در جاده‌هاي برون شهري، شش نفر در جاده‌هاي درون شهري، 9 نفر در جاده‌هاي روستايي و شش مورد نامعلوم ثبت شده است.

مديركل پزشكي قانوني سيستان‌و بلوچستان يادآور شد: تعداد مصدومان حوادث رانندگي آذر ماه نيز 498 نفر است كه اين آمار در مقايسه با 487 مصدوم حوادث رانندگي كه در آذر سال گذشته به سازمان پزشكي قانوني مراجعه داشته‌اند، 2.3 درصد افزايش داشته است./ر

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن