تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821253329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور دادستان قم/همايش ائمه جماعات و شوراي امر به معروف مساجد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با حضور دادستان قم/همايش ائمه جماعات و شوراي امر به معروف مساجد برگزار شد
همايش ائمه جماعات و شوراي امر به معروف مساجد برگزار شد
قم - خبرگزاري مهر: همايش ائمه جماعات و شوراي امر به معروف و نهي از منكر مساجد با حضور دادستان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسين بنداني استاد حوزه علميه قم شامگاه سه شنبه در همايش ائمه جماعات و شوراي امر به معروف و نهي از منكر مساجد قم كه در مسجد نبي اكرم(ص) برگزار شد، با بيان اينكه روايات بسيار متعددي در خصوص امر به معروف و نهي از منكر وجود دارد افزود: امر به معروف و نهي از منكر شرايطي دارد و كساني كه مي‌خواهند در اين مسير گام بردارند بايد به اين احكام عالم باشند.

بنداني ادامه داد: در روايات آمده است فريضيه امر به معروف و نهي از منكر همانند جهاد در ركاب پيامبر(ص) است و ثواب بسياري براي آن نوشته شده است.

وي گفت: مسلمانان در گذشته دو سوم دنيا را در اختيار داشتند اما بدليل عدم اجراي فريضه امر به معروف و نهي از منكر رفته رفته دچار فساد و تباهي شدند و قدرت خود را از دست دادند.

استاد حوزه علميه قم با بيان اينكه اگر امر به معروف و نهي از منكر در جامعه ساري و جاري باشد زندان‌ها خلوت مي‌شود افزود: در اوصاف آخرالزمان و در زمان ظهور امام زمان(عج) آمده است كه اين فريضه به قدري در جامعه روايج مي‌يابد كه زنان به تنهايي از شام به عراق سفر مي‌كنند بدون اينكه كوچك‌ترين مزاحمتي براي آن‌ها ايجاد شود.

وي اظهار داشت: والدين بايد فرزندان خود را در‌‌ همان دوران كودكي با اين واجب مهم و اساسي آشنا كنند تا وقتي وارد جامعه مي‌شوند نسبت به مسائلي كه محيط زندگي آن‌ها رخ مي‌دهد بي‌تفاوت نباشند.

در ابتداي اين مراسم نيز تعدادي از ائمه جماعات، فرماندهان پايگاه و اعضاي هيئت امناي مساجد با حضور دادستان قم مورد تجليل قرار گرفتند.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن