تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816395579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس‌جمهور در مراسم افتتاح بيمارستان ولايت قزوين: 6 داروي جديد در 6 ماه آينده به بهره‌برداري مي‌رسد/گام بعد از مسكن مهر، تغيير فضاي زندگي افراد است


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: رييس‌جمهور در مراسم افتتاح بيمارستان ولايت قزوين: 6 داروي جديد در 6 ماه آينده به بهره‌برداري مي‌رسد/گام بعد از مسكن مهر، تغيير فضاي زندگي افراد است
دكتر احمدي نژاد گفت: قرار است در 6 ماه آينده 6 داروي جديد براي بيماري‌هاي پيشرفته توسط متخصصان به مردم ايران هديه شود.


به گزارش خبرنگار اعزامي برنا، دكتر محمود احمدي نژاد، رييس جمهور كشورمان پيش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم افتتاح بيمارستان 268 تخت خوابي "ولايت" قزوين ضمن ابراز خوشحالي از سفر به استان قزوين در ايام ميلاد پيامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) درباره پروژه‌ اي كه در استان البرز صبح امروز افتتاح شد، گفت: توليد داروهاي پيشرفته جزء اولين پروژه‌هايي بود كه در اين استان به بهره برداري رسيد.

رييس جمهور گفت:امروز در همه دنيا از جمله كشور ما احتياج به پاسخگويي نسبت به نيازهاي بيماراني است كه با بيماري‌هاي پيچيده درگير هستند در حالي كه داروهاي نو‌تركيب در دست عده‌اي معدود است كه از دارو به عنوان ابزار سياسي استفاده مي‌كنند.يكي از همين داروها راديو دارو است كه چند سالي است كه اين كشورها و سازندگان داروها اين قبيل داروها را يا نمي‌فروشند يا آنقدر محدوديت براي آن مي‌گذارند كه ديگر به درد نمي‌خورد. اين قبيل داروها از جمله كالاهاي حساسي هستند كه به پشت سر توليد آنها صهيونيست‌ها قرار دارند و چه بسا آن‌ها به جهت شخصيت‌شان حاضرند اين بيماري‌ها را توليد و منتشر كنند تا دارهاي خودشان را بفروشند و بر جهان مسلط شوند.

احمدي نژاد درباره توليد داروي فاكتور 7 افزود: ظرفيت توليد اين نوع داروها كه صبح امروز كارخانه آن در استان البرز افتتاح شد، بيش از نياز كشور است و مي‌تواند صادر نيز شود.

وي در ادامه گفت: قرار است در 6 ماه آينده 6 داروي جديد براي بيماري‌هاي پيشرفته توسط متخصصان به مردم ايران هديه شود. اما دعايمان اين است كه همه سالم باشند و هيچ گاه دچار بيماري‌هاي صعب العلاج نشوند.

رييس جمهور در بخش دوم سخنان خود درباره پروژه مسكن مهر در استان قزوين گفت: اين پروژه يكي از پروژه‌هاي بسيار بزرگ بود و اميدوارم تا پايان سال 90 به نقطه اي برسيم تا ديگر بازار مسكن دچار تلاطم سنگين نشده و جوانان ما بتوانند صاحب خانه شوند.

رييس قوه مجريه همچنين در ادامه تصريح كرد: از زيباترين صحنه‌هايي كه ممكن است براي يك نفر به وجود بيايد صحنه شادماني يك خانواده‌است كه مسكن و پناهگاهي پيدا مي‌كنند.

وي افزود:طرح‌هاي خوبي در استان در حال اجراست كه اميدوارم به سرعت تمام شود و در اختيار مردم قرار گيرد. اما بايد اين نكته را يادآوري كنم كه طرح مسكن مهر گام اول است.طرح مسكن مهر پاسخگويي به نيازهاي متراكمي است كه باعث مي‌شد تا بازار دائما متلاطم شده و زمينه سوءاستفاده عده اي خاص و فشار بر اكثريت مردم شود.

احمدي نژاد توضيح داد:در گام بعد بايد به سمت تغيير معماري و تغيير فضاي زندگي حركت كنيم.مسكن فقط خوابگاه نيست و محل زندگي و كمال و آرامش و تعالي يك خانواده است لذا فضاي مورد نياز به جهت معماري، زيبايي و آرامش بخش بايد در دستور كار قرار بگيرد.

رييس جمهور اظهار اميدواري كرد كه بزودي به نقطه‌ي برسيم تا همه ملت ايران صاحب خانه شوند كه خانه‌اي در شان آنها باشد.

رييس قوه مجريه در بخش سوم سخنان خود با اشاره به افتتاح بيمارستان 268 تخته خوابه "ولايت" گفت: اين بيمارستان فوق تخصصي تمامي تخصص‌هاي مورد نياز و تجهيزات لازم را دارد كه همگي در خدمت مردم است.

بهره برداري 35 هزار تخت در آينده نزديك
وي همچنين در مورد وضعيت بهداشت و درمان در كشور گفت:در عرصه بهداشت و درمان كارهاي زيادي صورت گرفته است و در دولت نهم و دهم تا به امروز بيش از 14 هزار تخت به بهره برداري رسيده و ان شاءالله 35 هزار تخت در آينده نزديك به بهره برداري مي رسد و 25 هزار تخت نيز در حال برنامه ريزي است.

رييس جمهور ضمن قدرداني از مسوولان بهداشت و درمان گفت: استان قزوين از مراكز اصلي تمدن ايران است و ملت ايران در طول تاريخ موحد و آرمانخواه بوده و انقلاب ما ريشه در بعثت پيامبر و عاشورا و كربلا دارد و در جريان تاريخي پيامبران و تمامي خوبي‌هاي هستي است.

انقلاب ايران مقدمه اتفاق بزرگي است
احمدي نژاد در ادامه افزود: به تعبير امام راحلمان، انقلاب مردم ايران مقدمه‌اي براي يك اتفاق بزرگتر بوده و اين همان آرمان انقلاب و آرمان پيامبر و آل پيامبر (ص) است و اين همان حاكميت صالحين و موعود و تحقق تمامي آرزوهاي آسماني بشريت و فراهم شدن شرايط اوج و كمال آحاد مردم و ملت هاست.

وي در ادامه تصريح كرد:همه دلسوزان و ملت بايد دست به دست هم دهيم تا اين آرمان‌ها محقق شود چرا كه ايران امروز يك پرچم است و همه دنيا به آن نگاه مي‌كنند.

رييس جمهور ضمن اشاره به جنايات و كشتار مردم در سراسر جهان گفت:ديگر مردم به كمونيست‌ها و ليبراليسم‌ها اعتماد و اميدي ندارند و بايد راه جديدي را به مردم جهان نشان دهند كه جنس آن آسماني و عدالت است و ماموريت يادآوري اين مساله بر عهده مردم ايران بوده و دهه فجر دهه يادآوري اين مسووليت است.

سه|ا|شنبه|ا|18|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن