تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820792364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه فرهنگي از قم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه فرهنگي از قم
اخبار كوتاه فرهنگي از قم
قم - خبرگزاري مهر: برگزاري محفل انس با قرآن در دستجرد، تقدير حجت‌الاسلام خاموشي از مديركل تبليغات اسلامي قم و... از جمله خبرهاي كوتاه فرهنگي در استان قم است.

به گزارش خبرگزاري مهر، دارالقرآن الكريم قم با همكاري اداره تبليغات اسلامي شهر دستجرد اقدام به برگزاري محفل انس با قرآن در اين شهر كرده است.

در اين محفل نوراني كه با استقبال علاقه مندان به قرآن و عترت همراه بود قاريان برجسته استان قم به تلاوت آياتي از كلام الله مجيد پرداختند.

اين محفل به مناسبت بزرگداشت سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و با هدف ترويج آموزه‌هاي قرآني برگزار شد.

تقدير حجت‌الاسلام خاموشي از مديركل تبليغات اسلامي قم

حجت‌الاسلام والمسلمين سيد مهدي خاموشي رئيس سازمان تبليغات اسلامي از تلاش‌هاي حجت‌الاسلام عباس اسكندري مديركل تبليغات اسلامي استان قم قدرداني كرد.

در متن لوح سپاس حجت‌الاسلام خاموشي خطاب به حجت‌الاسلام اسكندري آمده است: با عنايت به تلاش مستمر جنابعالي در تحقق مطلوب و اثرگذار مجموعه فعاليت‌هاي آن استان در حوزه برنامه‌هاي هدايتي ونظارتي معاونت پژوهشي و آموزشي و همچنين حضور موثر شما در كارگاه توجيهي و آموزشي مديران كل تبليغات اسلامي استان‌ها، بدين وسيله از اهتمام و امعان نظر جناب عالي تقدير و تشكر مي‌نمايم. اميدوارم در سايه لطف خداوند بزرگ در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و تحقق منويات مقام معظم رهبري مد ظله العالي در سال جهاد اقتصادي، هميشه پراميد و موفق باشيد.

برگزاري همايش نقش مساجد و ائمه جماعات در پيروزي انقلاب

همايش «نقش مساجد و ائمه جماعات در پيروزي انقلاب اسلامي» روز چهارشنبه در آستان مقدس امامزاده جعفر شهيد(ع) قم برگزار مي‌شود.

در اين همايش آيت‌الله مقتدايي مدير حوزه‌هاي علميه كشور و مهدوي‌نژاد فرمانده سپاه علي ابن ابيطالب(ع) سخنراني خواهند كرد.

اين همايش با حضور مديران ارشد استان، ائمه جماعات بيش از 80 مسجد منطقه دو شهر قم، فرماندهان نيروي مقاومت بسيج از پايگاه‌هاي تابعه، اعضاي هيئت امناهاي مساجد و... برگزار مي‌شود.

كسب دو رتبه قرآني توسط جوانان بخش مركزي قم

رئيس اداره تبليغات اسلامي قنوات از موفقيت دو نفر از جوانان بخش مركزي قم در مسابقات قرآني خبر داد.

حجت‌الاسلام سيد حسين سجادي‌تبار در گفتگويي اظهار داشت: به مناسبت فرارسيدن هفته وحدت و ايام الله دهه فجر 23 نفر از فعالان قرآني بخش مركزي قم از سوي اداره تبليغات اسلامي قنوات براي شركت در مسابقات قرآني روستايي معرفي شدند.

وي ادامه داد: از بين نفرات اعزام شده زهره اسماعيلي از قمرود در رشته مفاهيم قرآن موفق به كسب رتبه دوم شد.
رئيس اداره تبليغات اسلامي قنوات تصريح كرد: همچنين محمدجواد عرب خراساني از روستاي جنت‌آباد نيز حائز رتبه دوم رشته قرائت در اين مسابقات شد.

برگزاري مراسم بزرگداشت دهه فجر با مشاركت تبليغات اسلامي قم

مراسم بزرگداشت سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با همكاري سازمان تبليغات اسلامي استان قم و ساير نهادهاي فرهنگي اين استان برگزار مي‌شود.

اين مراسم از 16 بهمن ماه آغاز شده و تا 22 بهمن ادامه دارد و در اولين روز برگزاري آن آيت‌الله نعيم آبادي نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان در مسجد 14 معصوم(ع) قم به ايراد سخن پرداخت.

اين مراسم به همت نهادهاي عضو كميته مساجد ستاد دهه فجر استان قم برگزار مي‌شود كه در دومين جلسه آن آيت‌الله حائري شيرازي استاد حوزه علميه در محل امامزاده شاه سيد علي(ع) سخنراني كرد.

سومين برنامه اين كميته سخنراني حجت‌الاسلام رئيسي معاون اول قوه قضائيه در مسجد مقدس جمكران است كه در روز 20 بهمن برگزار مي‌شود.

همچنين حجت‌الاسلام پناهيان روز 22 بهمن ماه در حرم حضرت معصومه(س) به ايراد سخن مي‌پردازد.

برپايي محفل انس با قرآن در قم

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي محفل انس با قرآن كريم در مسجد امام حسين(ع) قم برگزار شد.

اين مراسم كه در چهارمين روز دهه مبارك فجر برگزار شد با استقبال علاقه‌مندان به قرآن و عترت همراه بود.

در اين محفل نوراني قاريان برجسته استان قم به تلاوت آياتي از كلام الله مجيد پرداختند.

اين محفل قرآني با هدف گراميداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ترويج آموزه‌هاي وحياني قرآن كريم برگزار شد.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|18|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن