تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820650546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همه متقاضيان تا قبل از پايان دولت دهم مسكن مهر خود را دريافت خواهند كرد خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: همه متقاضيان تا قبل از پايان دولت دهم مسكن مهر خود را دريافت خواهند كرد خبرگزاري موج -


۱۸ بهمن ۱۳۹۰ (۱۱:۳۴ق.ظ)

همه متقاضيان تا قبل از پايان دولت دهم مسكن مهر خود را دريافت خواهند كرد
خبرگزاري موج - دولت مصمم است تمام متقاضيان مسكن مهر تا پايان دولت دهم واحدهاي خود را بدون كوچكترين مشكلي دريافت كنند.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي در حاشيه افتتاح همزمان 20 هزار واحد مسكوني مسكن مهر اصفهان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال در استانهاي سمنان، ايلام و زنجان همه كساني كه براي دريافت مسكن مهر ثبت نام كرده اند، واحدهاي خود را تحويل خواهند گرفت و جشن پايان مسكن دار شدن تمام متقاضيان اين استان ها برگزار خواهد شد.
معاون اول رئيس جمهور اظهار اميدواري كرد، همه متقاضيان مسكن مهر كشور در شهر و روستا تا پايان دولت دهم به آرزوي ديرينه خود براي مسكن دار شدن برسند.
رحيمي با بيان اينكه دولت در سالهاي 90-89 ، احداث 2 ميليون و 600 هزار واحد مسكوني مسكن مهر را در دستور كار قرار داد،‌ اظهار داشت: دولت خود را مكلف مي داند كه تا پايان دوره دهم تمام متقاضيان بتوانند واحدهاي مسكوني خود را دريافت كنند.
معاون اول رئيس جمهور خاطرنشان كرد: پروژه مسكن مهر، انقلاب و نهضت بزرگي در بخش مسكن كشور است و در طول تاريخ قبل و بعد از انقلاب اسلامي پروژه اي با اين حجم در عرصه مسكن سازي سابقه ندارد.
رحيمي با اشاره به انتقادات تعدادي از ساكنين مجموعه مسكوني خاتم الانبياء كاشان در خصوص كيفيت برخي از واحدهاي مسكوني اين مجموعه تصريح كرد : دولت پروژه مسكن مهر را به منظور خدمت رساني و جلب رضايت مردم آغاز كرده است؛ البته بديهي است با توجه به حجم بالاي پروژه ها در برخي از واحدهاي مسكوني نواقص و اشكالاتي وجود داشته باشد كه مطمئنا همه اين موارد برطرف خواهد شد و دولت اجازه نخواهد داد مشكلات جزيي كام برخي متقاضيان اين اقدام بزرگ را تلخ كند.
وي افزود: براي رفع مشكلات اين مجموعه مسكوني، معاون وزير راه و شهرسازي به منظور رفع مشكلات موجود و جلب رضايت ساكنين در شهرستان كاشان حضور خواهد داشت.
معاون اول رئيس جمهور خاطرنشان كرد: دولت براي وامي كه براي واحدهاي مسكن مهر مي پردازد با نرخ امروز 16 درصد سود آن را به عنوان يارانه به بانك پرداخت مي كند و اين همه براي آن است كه مردم بتوانند به راحتي صاحب خانه شوند.
رحيمي همچنين با تبريك فرا رسيدن سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: در ايام دهه فجر پروژه هاي مهمي در سراسر كشور آماده افتتاح شده و حجم اين پروژه ها به قدري زياد است كه اعضاي دولت قادر نيستند در اين ايام تمام اين پروژه ها را افتتاح كنند.

سه|ا|شنبه|ا|18|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن