تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821245065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران امروز در جهان نماد يك حكومت كارآمد اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ايران امروز در جهان نماد يك حكومت كارآمد اسلامي است
آيت الله مهدوي كني رئيس مجلس خبرگان رهبري به مناسبت يوم الله ۲۲ بهمن و ايام نوراني دهه فجر، بيانيه اي صادر كردند.


به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آيت الله مهدوي كني رئيس مجلس خبرگان رهبري به مناسبت يوم الله ۲۲ بهمن و ايام نوراني دهه فجر، بيانيه اي صادر كردند. در اين اطلاعيه آمده است: يكي از بركات انقلاب اسلامي در دهه چهارم شكوفايي بيداري اسلامي در منطقه و شكست توطئه هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي در دنياي اسلام است. امروز ايران به عنوان بزرگترين تكيه گاه مستضعفان و آزاديخواهان جهان در آمده است مردم مسلمان منطقه كه يكي پس از ديگري ديكتاتورها را سرنگون مي كنند در نوسازي سياسي خود به ملت ايران و جمهوري اسلامي به عنوان يك الگوي كارآمد نگاه مي كنند.

متن كامل بيانيه آيت الله مهدوي كني رئيس مجلس خبرگان رهبري به مناسبت يوم الله ۲۲ بهمن و ايام نوراني دهه فجر به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
ملت شجاع و با ايمان ايران

برگزاري جشن هاي سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ايام نوراني دهه فجر مصادف است با ميلاد با سعادت رسول گرامي اسلام (ص) و ميلاد امام جعفر صادق (ع) و اين مناسبت بر نورانيت و درخشندگي اين روزها مي افزايد.

ملت ايران در حالي وارد جشنهاي دهه فجر مي شود كه صداي اسلام خواهي ملت هاي مسلمان در منطقه طنين افكن است و طاغوتهاي مسلط بر كشور هاي اسلامي يكي پس از ديگري به خاك مذلّت فرو مي افتند.

ملت ايران در حالي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را گرامي مي دارد كه دشمنان نظام و انقلاب اسلامي گرفتار جنبش هاي مردمي در داخل مرزهاي خود هستند و از نظر اقتصادي با بحران روبه رو هستند.

اينجانب به نمايندگي از خبرگان امت اسلامي نكاتي را به پاسداشت نعمت الهي جمهوري اسلامي و تداوم راه و خط امام(ره) و سپاس از مردم قدرشناس ايران اسلامي ياد آور مي شوم:

۱. قرن ما به يمن قيام الهي امام خميني(ره) قرن مجد و عظمت اسلام است.اين قرن به لطف اخلاص ملت ايران قرن تجديد حيات اسلام و بيداري اسلامي است.

مصلح بزرگ ما امام خميني(ره) است كه اين قرن به نام او ثبت شده است و ما افتخار مي كنيم پيشوايي ما را در اين زمان رهبري كرد كه خستگي ناپذير سرشار از ايمان و پايبند به احكام الهي سنگر به سنگرپيش رفت و با طواغيت زمان شجاعانه پنجه در انداخت و سرانجام پرچم اسلام را در سرزمين الهي ايران به اهتزاز در آورد.

ملت ما تحت زعامت امام خميني(ره) با اسلام جهاد و شهادت، اسلام كتاب و سنت، اسلام تعبد و تعقل، اسلام علم و معرفت ، ديانت و سياست و اسلام قيام و عمل آشنا شد اسلامي كه دغدغه اصلي آن نجات محرومان و مستضعفان و پا برهنگان است و با خرافه و بدعت ، تحجر و غفلت، التقاط و جهالت و دنيا پرستي و رهبانيت مرزبندي دقيق دارد.

امام خميني (ره) حكومتي انقلابي را بر اساس اسلام ناب محمدي(ص) بر پا داشت و مؤمنانه از آن پاسداري كرد.

اكنون اين امانت الهي در دست خلف صالح او حضرت آية اللّه خامنه اي مد ظله العالي است. كسي كه خبرگان امت بارها به صداقت و علم، ايمان و عمل، تقوي و تدبير او در مقاطع گوناگون اذعان كرده اند. هم اوست كه اول پاسدار و پرچمدار خط امام و راه امام است و در اين راه چه رنجها و مرارتها كشيده است.

از هنر و مهارت رهبر معظم انقلاب همين بس كه با تمام مشكلات توانسته است طي دو دهه زعامت امت، انقلاب اسلامي را در مسير خط امام (ره) درست و صحيح اداره كند.

۲. ملت ما ازپانزده خرداد ۴۲ تا پيروزي انقلاب در بيست و دو بهمن ۵۷ و از آنجا تا ايام نوراني حيات امام خيمني (ره) و پس از آن در عصر زمامداري مقام معظم رهبري فراز و فرودهائي را طي كرده است ودر اين راه پرخطر روحانيت معظم، مراجع عاليقدر و حوزه هاي علميه مؤمنانه پيشاپيش ملت در همه صحنه ها حضور داشتند.

پيوند ملت با مراجع عاليقدر و روحانيت از يك طرف و درك درست فرامين رهبري در بحرانهاي پديد آمده مهمترين عامل پيروزي و مهمترين رمز پايداري و استحكام نظام امت و امامت بوده است.

ما اكنون در دهه چهارم انقلاب اسلامي هستيم. شرط عبور از اين مرحله تحكيم وحدت ملي و انسجام اسلامي و پاسداشت خون شهداي عزيز انقلاب اسلامي و تكريم جانبازان و آزادگان و همه كساني است كه بدون چشم داشت در كمال تواضع در خدمت انقلاب اسلامي بوده اند.

۳. انقلاب عزيز ما پس از ۸ سال نبرد نا برابر با استكبار جهاني در جنگ سخت، وارد مرحله اي پيچيده و خطرناك شد و آن نبرد نرم شبكه استبداد جهاني عليه ملت به پاخاسته ايران است كه درك مختصات اين نبرد و كشف ترفندهاي آن بويژه تهاجم وسيع فرهنگي شرط پيروزي ماست. خداوند بزرگ هيچگاه در هيچ مقطعي از انقلاب ، ملت مارا تنها نگذاشته است اطمينان داريم در اين مرحله كه در حال عبور از يك پيچ تند تاريخي هستيم تنها نخواهيم بود و الطاف بيكران الهي و نفس قدسي امام (ره) و روح پر فتوح شهيدان مارا ياري خواهند كرد.

۴. يكي از بركات انقلاب اسلامي در دهه چهارم شكوفايي بيداري اسلامي در منطقه و شكست توطئه هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي در دنياي اسلام است. امروز ايران به عنوان بزرگترين تكيه گاه مستضعفان و آزاديخواهان جهان در آمده است مردم مسلمان منطقه كه يكي پس از ديگري ديكتاتورها را سرنگون مي كنند در نوسازي سياسي خود به ملت ايران و جمهوري اسلامي به عنوان يك الگوي كارآمد نگاه مي كنند.

ايران امروز در جهان نماد يك حكومت كارآمد اسلامي است كه پيشرفت خودرا بدون تكيه به قدرتهاي جهان تجربه مي كنند امروز اين تجربه موفق در معرفي نگاه تيزبين نخبگان جهان اسلام قرار دارد.

۵. جهان امروز در آستانه يك تحول عظيم است. التهاب و بحران اقتصادي و نا آرامي و اغتشاش در غرب پس لرزه هاي يك زلزله عظيم سياسي است كه به زودي غرب را در هم مي شكند همانطور كه امپراطوري ظالمانه شوروي سرنگون شد و تفكر سوسياليزم و كمونيزم به موزه هاي تاريخ سپرده شد.

ليبراليسم و حاكميت سرمايه داري لجام گسيخته در حال فروپاشي است و آنها كه صداي شكسته شدن استخوان تمدن غرب را نمي شنوند دچار ناشنوايي هستند.

فريادهاي به پاخاسته در كشورهاي اسلامي مقدمه يك قيام فراگير عليه استبداد جهاني است.بشريت بزودي تجربه اي از حيات سياسي را خواهد ديد كه در آن استبداد و استكبار از نفس افتاده و ظهور حضرت مهدي حجةابن الحسن عسگري عج اللّه تعالي فرجه الشريف و حكومت صالحان را بر جهان نويد مي دهد.

ما به وعده هاي خداونددر قرآن كريم ايمان داريم كه اَنّ الارض يرثها عبادي الصالحون و آن چيزي كه ما را به اين وعده ها بيشتر اميدوار مي كند وجود جوانان مسلمان و مؤمن و مبارزي است كه در سرتاسر جهان و به ويژه منطقه نقش آفريني مي كنند.

۶. انتخابات مجلس شوراي اسلامي در پيش است امروز نگاه مردم جهان به كارآمدي مردم سالاري ديني و ژرفاي مشاركت سياسي در ايران است.مردم جهان مترصّدند كه حضور ملت ايران در پاي صندوق هاي رأي پس از فرو نشستن غبار فتنه ۸۸ چگونه خواهد بود.

بدون مشاركت بالاي سياسي مردم، طرفداران مؤمن انقلاب را اميدوارتر و دشمنان قسم خورده نظام را مأيوس تر مي كند انتخابات مجلس يك فرصت براي بازخواني مشكلات و راه حل آنها و سرعت بخشيدن به حركت قطار پيشرفت كشور است.

اميدوارم ملت ايران به نقش تاريخي خود در اين مرحله عمل كنند و حضوري دشمن شكن در انتخابات داشته باشند.

۷. يوم اللّه ۲۲ بهمن نقطه عطفي در تاريخ ايران و جهان است تكريم چنين روزي آنهم با ياد و گرامي داشت شخصيت بزرگ امام خميني(ره) وظيفه ي الهي و انقلابي است . راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن نماد آمادگي، حضور ملت ايران در صحنه است.حضور حماسي مردم در روز ۲۲ بهمن هر سال به عنوان عاملي بازدارنده در برابر توطئه ها و دسيسه هاي آمريكا در فضاي سياسي كشور است اينجانب و همه خبرگان امت در سراسر كشور همپاي ملت بزرگوار ايران درسالگرد پيروزي انقلاب به خيابانها خواهيم آمد و فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل سرخواهيم داد.

محمد رضا مهدوي كني
رئيس مجلس خبرگان رهبري


دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن