تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816597589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ويژه برنامه‌هاي ايام عيد راديو ايران اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ويژه برنامه‌هاي ايام عيد راديو ايران اعلام شد
به مناسبت بهار طبيعت و ايام نوروز 88 ويژه برنامه از راديو ايران پخش ‌مي‌‌شود.


به گزارش سرويس فرهنگي هنري برنا به نقل از روابط عمو‌مي‌‌راديو ايران، اين شبكه راديويي در سال جديد قرار است با 18 ساعت برنامه جديد و 15 ويژه برنامه ميهمان خانه‌هاي مردم شود. اين برنامه‌ها از 30 اسفند تا 15 فروردين پخش ‌مي‌‌شود و برنامه سازان اين شبكه راديويي در تلاشند تا ساعاتي مفرح و لحظاتي دلپذير را براي مردم خوب ايران فراهم كنند.

برنامه پرواز(88-13) ويژه تحويل سال نو 1388 هجري شمسي است كه از ساعت 14:30 راديو ايران روي موج FM رديف 93/9 و موج AM رديف 900 ايام عيد را به هموطنان ايراني تبريك مي‌گويد.

پرواز 88-13 برنامه‌اي شاد از گروه انديشه اين شبكه راديويي است كه در موقع تحويل سال نو زوج‌هاي هنرمندي كه مردم از شنيدن صدايشان خوشحال ‌مي‌‌شوند در دور سفره هفت سين راديو ايران ‌مي‌‌نشينند و از عيد و آرزوهاي قشنگشان ‌مي‌‌گويند.

نگاهي به پيشرفت‌هاي سال گذشته كشور و نظر به چشم‌انداز آينده و ارتباط مستقيم با گزارشگر برنامه احمدرضا صدر كه در حرم امام رضا(ع) مستقر است. اجراي نمايش و گفت‌وگو با مسؤولان كشور از مهمترين بخش‌هاي اين برنامه است كه به سردبيري لقمان يدالهي و تهيه حسن آقاجاني تا ساعت 20 شب پخش ‌مي‌‌شود.

ويژه برنامه «سالنماي سياسي» كاري از گروه سياست اين شبكه راديويي است كه از ساعت 20:30 به مدت نيم ساعت به سردبيري ابوالفضل نوروزي و تهيه‌كنندگي محمد طار‌مي‌‌پخش ‌مي‌‌شود.

بررسي 14 بحران اساسي جهان نظير بحران مالي غربي، بحران جنگ 22 روزه غزه، بحران گرجستان، بحران لبنان، بحران افغانستان، بحران حملات انتحاري بمبئي و... توسط كارشناساني همچون سعدا... زارعي، دكتر حسن لاسجردي و دكتر حسين‌ هاني‌زاده از بخش‌هاي مهم اين برنامه است.

ويژه برنامه «واما بعد» كاري از گروه فرهنگ اين شبكه راديويي است كه از ساعت 23 شب به مدت يك ساعت به سردبيري زينب برومند و تهيه‌كنندگي مهدي ساعي پخش ‌مي‌‌شود.

گفت‌وگو: هنرمندان سينما، فرهيختگان، نقاشان، بازيگران، كارگردانان مشهور همچون محمدهادي كريمي، رضا رويگري، پوران درخشنده، عليرضا خمسه، محمود فرشچيان، محمود كلاري، جهانگير الماسي، بهزاد افخمي، رويا تيموريان و... از مهمترين بخش‌هاي برنامه است كه در شب‌هاي عيد تقديم شنوندگان ‌مي‌‌شود.

ويژه برنامه «جنگ عل‌مي‌‌، اجتماعي، صنعتي و اقتصادي» به مدت نيم ساعت در 14 برنامه به سردبيري عاطفه بنايي و تهيه فريبا فاضل از ديگر برنامه‌هاي عيد اين شبكه راديويي است كه به بررسي مهمترين اتفاقاتي كه در حوزه‌هاي ياد شده در سال گذشته در ايران روي داده ‌مي‌‌پردازد. همچنين تبعات و پيامدهاي اين رويدادها در سال جديد دستاوردهاي عل‌مي‌‌سال 87 توسط كارشناسان برنامه پوريا ناظمي، ايمان بيك و مهردادخدير بررسي ‌مي‌‌شود.

ويژه برنامه «نشانه» كاري از گروه انديشه اين شبكه راديويي است كه به تامل و تعمق در آيات و نشانه‌هاي خداوند با توجه به آيات و روايات ‌مي‌‌پردازد. اين برنامه پلي است از سير و سفر و سلوك جسماني و مسافرت به سير و سلوك عرفاني و دروني هر شخص كه از ساعت 6:30 صبح به مدت نيم ساعت از 29 اسفند تا 14 فروردين هر روز به سردبيري احمد دهنوي و تهيه حسن آقاجاني و گويندگي سعيده سلطاني و كارشناس مجري مهندس عليرضا فتحي پور پخش ‌مي‌‌شود.

در آيتم «زيباترين نغمه‌ها» اوج‌هاي تلاوت استادان مختلف با توضيح و ترجمه مهندس علي‌رضا فتحي‌پور پخش ‌مي‌‌شود.

در «گفت‌وگوي قراني» راز و نياز يك فرد با قران با توجه به گفت‌وگوهاي او با خدا برطبق آيات قراني پخش ‌مي‌‌شود. همچنين حجت‌الاسلام علي سرلك به ارائه يك راهكار قراني ‌مي‌‌پردازد.

ويژه برنامه «ورزش با طعم بهار» برنامه‌اي كاملا متفاوت ورزشي از رادويو ايران و از گروه ايران و جامعه است كه تقديم شنوندگان ‌مي‌‌شود. اين برنامه هر روز از ساعت 7 تا 8 صبح به سردبيري محمدرضا احمدي موحد، تهيه: مريم بانو فطرتي و اجراي محمدرضا احمدي موحد و سعيده سلطاني پخش ‌مي‌‌شود.

اين برنامه به حضور چهره‌هاي ورزشي كشور اختصاص دارد با اين تفاوت كه از طريق شغل آنها وارد زندگي خصوصي آنها ‌مي‌‌شويم. گفت‌وگو با اعضاي خانواده چهره ورزشي و دعوت از خواننده‌هاي مطرح كشور با اعضاي خانواده از ديگر بخش‌هاي اصلي گفت‌وگو‌هاي روزانه ماست.

احسان قائم مقا‌مي‌‌ استاد بزرگ شطرنج ايران، حسين شمس سر مربي تيم ملي فوتسال كشور، عزيز مهدي رييس سازمان ليگ فوتبال ايران، دكتر مجتبي شريفي رييس كميته انضباطي فوتبال و بازيكنان خارجي تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس و ساير ورزشكاران نام آشناي كشور در تما‌مي‌‌رشته‌هاي مختلف از ميهمانان ورزش با طعم بهار ‌مي‌‌باشند.

ويژه برنامه «ترنم» كاري از گروه فرهنگ راديو ايران است كه به سردبيري و تهيه مهدي ساعي هر روزاز ساعت8:30 صبح به مدت نيم ساعت پخش ‌مي‌‌شود. اين برنامه شامل سه بخش است كه يك بخش از آن به موسيقي يا بهتر بگوييم موسيقي ملي ايران اختصاص دارد. بخش ديگر از آن به نواهاي فولكلور يا محلي ايران زمين ‌مي‌‌پردازد و بخش ديگر از آن هم به موسيقي پاپ ايراني اختصاص دارد. در اين برنامه سعي شده براي هر نوع مخاطب موسيقي مناسب پخش شود تا همه شنوندگان برنامه بتوانند از اين موسيقي‌ها استفاده لازم را ببرند درحقيقت اين برنامه به ارائه موسيقي‌هاي فاخر ايران زمين ‌مي‌‌پردازد تا شنوندگان را به شنيدن موسيقي خوب عادت دهد.

ويژه برنامه‌اي از گروه جامعه به نام «راديو در سرزمين عجايب» هر روز از ساعت 14:30 به مدت 15 دقيقه از راديو ايران پخش خواهد شد كه به معرفي روستاهاي شگفت انگيز ايران ‌مي‌‌پردازد. اين برنامه به سردبيري و تهيه ندا رادمهر و گويندگي اردشير صالح پور از اول فروردين تا پانزدهم فروردين پخش ‌مي‌‌شود. دراين برنامه اين روستاها معرفي ‌مي‌‌شوند: -روستاي (چنشت) درخراسان جنوبي معروف به سرزمين رنگ‌ها كه6 ماه از سال همه امورات آن را زن‌ها برعهده دارند. - روستاي (ماخونيك) از هفت روستاي شگفت‌انگيز جهان معروف به سرزمين لي لي پوت‌هاي ايران كه همه آدم‌هاي آن قدهاي كوتاهي دارند و در خراسان جنوبي واقع است. -روستاي (زنوزق) يكي از شگفت‌انگيز روستاهاي ايراني در آذربايجان شرقي كه درجشنواره روستاهاي شگفت‌انگيز به خاطر ساختار پلكاني آن برگزيده شده است. -روستاي (قوري قلعه) نزديك جوانرود شگفت‌انگيزترين غار آبي آسيا كه نزيك به كرمانشاه است. - روستاي(سورت) واقع درشهرستان ساري به خاطر واقع شدن دو چشمه شگفت‌انگيز با آب‌هاي كاملا متفاوت از لحاظ رنگ و بو و مزه كه يكي كاملا شور و ديگري ترش است. - روستاي (سپيد چادران) در استان اصفهان نزديك ورزنه كه هنوز زنان آن به سنت قديم چادر سفيد بر سر ‌مي‌‌كنند و به شهر ملائكه شناخته شده است. -روستاي (غلعه رودخان) درنزديكي شهرستان فومن در استان گيلان كه بناي نظا‌مي‌‌ايران در آن واقع شده است. -روستاي( شاه كوه) كه به عنوان دهكده جهاني و نمادي از موفقيت فناوري و اطلاعات دركشور شناخته شده است. اين دهكده كه در استان گلستان واقع شده كاملا ديجيتالي و اينترنتي ‌مي‌‌باشد و به همه سيستم‌هاي به روز دنيا متصل است. - روستاي (ابيانه) در 40 كيلومتري شمال غربي نطنز در استان اصفهان به علت معماري شگفت‌انگيزي كه دارد و آتشكده‌هاي قديمي ‌‌آن معروف است. - روستاي (اشتبين )كنار رود ارس در استان آذربايجان شرقي كه به حق جايي شبيه بهشت ‌مي‌‌باشد و حياط هر خانه پشت بام خانه ديگر است. -روستاي (برف انبار) در استان اصفهان كه هميشه سال برف دارد. -روستاي (بق بقو) در خراسان شمالي كه پر از كبوتر است. -روستاي (جوراب) و (پول) و ( فيل آباد) به خاطر ويژگي‌هاي اسمي‌‌شان. -از ساعت 11 تا 12 ظهر» ويژه برنامه خانواده «كه يك مستند گزارشي و راجع به پارامترهاي عيد همچون خريد، هفت سين، سفره عيد، ديد و بازديد، آرزوهاي سال نو، خانه تكاني و ... است از 29 اسفند از آنتن راديو ايران به سردبير و گزارشگري مهديه فلاح نژاد و گويندگي حوريه صداقتي پخش ‌مي‌‌شود.

در «ويژه برنامه صبحگاهي» كه هر روز از ساعت 9 صبح به مدت دو ساعت به سردبيري مهرآسا معصومعلي پخش ‌مي‌‌شود، عوامل برنامه هر روز ميهمان يك شهر يا استان ‌مي‌‌شوند و به شهرهاي مختلف سفر ‌مي‌‌كنند و از آداب و رسوم آنها صحبت ‌مي‌‌شود. گفتن نكته‌هايي در خصوص مراسم سنتي عيد، عيدي دادن و عيدي گرفتن، گفت‌وگو با هنرمندان محلي، پخش ترانه‌هاي محلي و پاپ و ايراني و اجراي مسابقه تلفني و نمايشي از ديگر بخش‌هاي اين برنامه زنده از گروه ايران و جامعه راديو ايران است.

به دوستاني كه سال گذشته برنامه عيد راديو ايران «گل بگيم، گل بشنويم» را شنيده‌اند اين مژده را بدهيم كه امسال هم همان عوامل برنامه‌ساز قرار است ويژه برنامه «عصرانه» راديو ايران را از ساعت 18:30 به سردبيري محمد بخشايش روي آنتن بفرستد.

(جنگ عصرگاهي) كه با سفر به شهرها روستاهاي ايرانيان، با مردمان آن روستا به صورت كاملاً ملموس و از نزديك آشنا خواهيم شد.

گفت‌وگو با نوابغ و بيان آداب و رسوم شهرستان‌هاي مختلف ايران از ديگر بخشهاي اين برنامه است.

سليمه قطبي، مهدي طهماسبي، امير زنده دلان و الهام ورتاختي گويندگي اين برنامه را بر عهده دراد.

در ويژه برنامه (گفت‌وگو) كاري از گروه انديشه اين شبكه راديويي كه از بيست و نهم اسفند ماه از ساعت16 به مدت يك ساعت به سردبيري لقمان يدالهي و تهيه حسن آقاجاني پخش ‌مي‌‌شود، با چهره‌هاي ماندگار گفت‌وگو و در خصوص ويژگي اخلاق آنان، آشنايي مردم با فررانگان شخصيت‌هايشان برقراري ارتباط بهتر و محكم‌تر با اين قشر عالم، پرسيده ‌مي‌‌شود.

از ميهمانان اين برنامه ‌مي‌‌توان به هوشنگ مرادي كرماني نويسنده ادبيات كودك و نوجوان، دكتر علي اكبر ولايتي متخصص طب اطفال، دكتر ميرجلال الدين كزازي استاد ادبيات فارسي ، سيد مهدي شجاعي نويسنده بهرام دوبلور اشاره كرد.

مجري اين برنامه ميرفخرايي پيشكسوت عرصه‌هاي گفت‌وگوهاي راديويي و تلويزيوني است.

ويژه برنامه «روايت فرزانگان» كاري از گروه انديشه اين شبكه راديويي است كه از ساعت 12 ظهر به مدت نيم ساعت به سردبيري حسين معصو‌مي‌‌و تهيه حسين فاطميان و گويندگي علي منافي ‌مي‌‌پردازد.

در اين برنامه صحبت‌هاي بزرگان و عالمان دين در خصوص موضوعات اخلاقي و عرفاني پخش ‌مي‌‌شود. ويژه برنامه‌هاي (گلبانگ) و جمعه ايراني از ديگر برنامه‌هاي عيد است.

جمعه|ا|16|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 510]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن