تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815753832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
چمنيان از سرمربيگري پيام بركنار شد

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان از سمتش بركنار شد.حسين واقعي، سرپرست تيم فوتبال پيام خراسان با اعلام اين خبر افزود: پس از چهار بازي و عدم نتيجه گيري عباس چمنيان احساس كرد، ديگر نبايد در پيام باشد و با اين كه هيچ كسي رسماً به او اعلام نكرده كه به پيام نيايد اما او ديگر سرمربي پيام نيست. ضمن اينكه مجيد مرتضايي دستيار عباس چمنيان نيز پس از اين اتفاق از كادر فني تيم پيام استعفا داده است. سرپرست تيم فوتبال پيام خاطر نشان ساخت: مجيد حسين پور از كادر فني سابق تيم پيام نيز به طور موقت مسئوليت كادر فني تيم را عهده دار شده است.

شيري به برق شيراز بازگشت

هافبك تيم فوتبال برق شيراز كه قصد لژيونر شدن را داشت به اين تيم بازگشت. مهدي شيري صبح ديروز پس از جلسه با رسول فلاح و فرشاد پيوس تصميم گرفت دوباره پيراهن تيم برق شيراز را برتن كند.

اين بازيكن كه با پيشنهاد تيم النصر عربستان مواجه شد و حتي با اين تيم قرارداد امضا كرد به دليل عدم صدور رواديد از سوي مسئولان سفارت عربستان نتوانست به رياض برود و بدين ترتيب با وجود قرارداد با اين تيم عربستاني و رد پيشنهادات تيم هاي كويتي و اماراتي ترجيح داد با توجه به شرايطي كه برق شيراز دارد براي تيم شهر خود به ميدان برود. شيري از ديروز در تمرينات برق شركت كرد.

گرفتن تست دوپينگ از فوتباليست ها بدون اطلاع قبلي

رئيس كميته ضد دوپينگ فدراسيون فوتبال گفت: اگر قصد آزمايش دوپينگ در بازي دربي را داشته باشيم، اين موضوع را اعلام نخواهيم كرد.

احمد هاشميان اظهار كرد: نمونه گيري دوپينگ از ورزشكاران فوتبال بايد به صورت ناگهاني صورت گيرد، به همين دليل نمي توانيم اعلام كنيم كه آيا در بازي دربي از بازيكنان آزمايش دوپينگ گرفته مي شود يا نه. امكان اين كار وجود دارد و شايد هم اين كار را انجام ندهيم. وي افزود: ورزشكاران نبايد تصور كنند كه تنها در روز مسابقات از آنها تست دوپينگ گرفته مي شود بلكه اين امكان وجود دارد كه ما حتي براي تست دوپينگ به منازل بازيكنان مراجعه كنيم يا در يكي از جلسات تمريني به سراغ آنها برويم و از آنها تست دوپينگ بگيريم. چرا كه هدف ما پاك سازي محيط فوتبال است و بي ترديد تمام تلاش خود را در اين زمينه انجام مي دهيم. هاشميان هم چنين از تصويب آيين نامه جديد كنترل دوپينگ (آيين نامه كنترل دوپينگ ملي) در نشست هيات رئيسه فدراسيون فوتبال در روز دوشنبه آينده خبر داد.

پيرواني: تيم اميد سوپرماركت مربيان خارجي نيست

به احتمال زياد نخستين اردوي مقطعي اين تيم اوايل اسفندماه برگزار مي شود. غلامحسين پيرواني سرمربي تيم فوتبال اميد كشورمان ضمن اعلام خبر فوق گفت: با تيم علي دوستي رابطه نزديكي دارم و تمامي اطلاعات درباره بازيكنان تيم نوجوانان كه در مسابقات آسيايي قهرمان شدند و همچنين اطلاعات درباره ويژگي هاي فردي و تكنيكي، نقاط ضعف و قوت و همچنين شرايط فيزيكي آن ها را در اختيار دارم و به احتمال زياد در اوايل اسفندماه با اضافه شدن 15 بازيكن ديگر از تيم هاي باشگاهي، نخستين اردوي مقطعي تيم اميد برگزار مي شود.

غلامحسين پيرواني با تكذيب شايعه مذاكره با يك مربي كه سابقه كار در تيم چلسي انگليس را داشته است، گفت: به هيچ عنوان اجازه نخواهم داد مربي خارجي به تيم اميد اضافه شود، تيم اميد سوپر ماركت مربيان خارجي نيست، تنها اگر يك مربي بدنساز سطح بالا و شش دانگ كه بتوانيم از او كار ياد بگيريم پيدا كنيم از وجودش استفاده خواهيم كرد، به همين دليل همراه با برادرم اميرحسين در اينترنت به دنبال سوابق بدنساز هاي خارجي هستيم تا بتوانيم از وجود آن ها استفاده كنيم. البته اگر يك مربي سطح بالا همچون روته مولر بتواند به ما كمك كند از او استفاده مي كنيم اما در غير اين صورت به هيچ عنوان كاري به مربي خارجي نداريم چرا كه من به توانايي مربيان ايراني بيشتر اعتماد دارم، دراين باره با تاج مسئول كميته تيم هاي ملي نيز صحبت كردم و هماهنگي كامل وجود دارد.

آلومينيوم اراك متوقف شد

در ديدار معوقه از هفته ششم رقابت هاي فوتبال ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور، عصر ديروز تيم هاي پتروشيمي تبريز و آلومينيوم اراك از گروه اول اين رقابتها در ورزشگاه تختي تبريز برابر هم به ميدان رفتند كه در نهايت دو تيم به تساوي يك بر يك رضايت دادند. در اين مسابقه ابتدا تيم فوتبال آلومينيوم اراك در دقيقه 15 توسط بهرام قلي زاده به گل برتري دست يافت اما مهرداد مير در دقيقه 4+90 گل تساوي تيم پتروشيمي را به ثمر رساند. با اين تساوي تيم فوتبال آلومينيوم اراك از 10 بازي 23 امتيازي شد و پس از تيم استيل آذين 26 امتيازي در جايگاه دوم اين گروه قرار گرفت. پتروشيمي هم با 19 امتياز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان نوين، به رده چهارم جدول رده بندي اين گروه صعود كرد.

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن