تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816436986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: خبر
بيانيه دانشگاه آزاد به خبر كذب منتشر شده در خبر گزاري فارس

جداكردن واحدهاي علوم وتحقيقات از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامي كذب محض است

در فرايند كليه كارهاي دانشگاه آزاد اسلامي همواره ضوابط و مقررات حاكم بوده است/برخي رسانه ها در حرفه سناريو نويسي مي توانند از خبرنويسي موفق تر با شند

آنا:دانشگاه آزاد اسلامي به خبر كذب منتشره درخبرگزاري فارس تحت عنوان "10 برنامه برخي افراد براي به تاخير انداختن ابلاغ حكم دانشجوخروج اسناد با آمبولانس " پاسخ داد.

متن جوابيه دانشگاه آزاد اسلامي بدين شرح است:

1- مايه تاسف است كه در سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و در دهه فجر انقلاب به جاي پاسداشت دستاورد هاي انقلاب اسلامي به تخريب و اتهام زني عليه دانشگاه آزاد اسلامي در قالب سناريو نويسي پرداخته مي شود و گويا بخشي از دست اندركاران آن خبرگزاري در صورت تمايل به جاي خبرنگاري، با توجه به استعداد شگرف به داستان سرايي و فيلم نامه نويسي هم روي آورند در اين حرفه مي توانند موفق تر باشند.

2- در فرايند كليه امور و كارهاي دانشگاه همواره ضوابط و مقررات حاكم بوده و نگارش مقدماتي كذب براي دست يابي به نتيجه گيري كذب، علاوه بر آنكه در باور افكار عمومي قابل پذيرش نيست در تعاليم اسلامي نيز يكي از معاصي ناپسند و مذموم به شمار مي آيد.

3- سناريو نويسي كذب در خصوص اينكه دانشگاه آزاد اسلامي قصد جدا كردن بخشي از دانشگاه و واحد هاي علوم و تحقيقات از مجموعه دانشگاه را دارند، دروغ كذب ديگري است كه قوياً تكذيب مي شود و به هيچ وجه امكان تجزيه دانشگاه وجود ندارد و بديهي است كه هيچ گونه تصميم گيري در دانشگاه بدون انجام مراحل قانوني و مصوبات مراجع قانوني و هيات موسس و هيات امناء و اركان دانشگاه صورت نگرفته و نمي گيرد و اين موارد اتهامي كذب ناشي از فرضيات تخيلي نگارندگان است كه به شدت تكذيب مي گردد.

4ـ ضمن تكذيب انتشار مطالب كذب در خصوص خروج اسناد دانشگاه توضيح داده مي شود كه حتي يك بـرگ از اسناد و مدارك دانشگـاه از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامي خـارج نشده و نوشتن اكاذيبي نظير چهار بار رفت و برگشت آمبولانس براي خروج اسناد از جمله اتهامات كذبي است كه ناشي از بي تقوايي و بي انصافي محض انتشار دهندگان اين مطالب كذب است(آمبولانس صفر مورد اشاره براي دانشگاه خريداري شده و در مالكيت دانشگاه بوده و تاكنون از دانشگاه خارج نشده است) .

5- نوشتن اكاذيب ديگر نظير تصويب مصوبات براي واحد هاي علوم و تحقيقات، حمله به شخصيت افراد، مانع تراشي و غيره از جمله موارد كذبي است كه بخشي از سناريوي مسموم اتهام زني آن رسانه به دانشگاه آزاد اسلامي است كه با اهداف سياسي و اغراض جناحي صورت پذيرفته است و اين دانشگاه ضمن تكذيب اين اخبار پوشالي به انتشار دهندگان و نگارندگان توصيه مي كند كه بر مبناي انسانيت، اخلاقيات و آموزه هاي دين مبين اسلام، دنيا و آخرت خود را فداي مطامع ديگران نكنند و براي خوش آمد گويي گروهي به آخرت خود لطمه نزنند.

6- رياست دانشگاه آزاد اسلامي كه مسووليت واحد علوم و تحقيقات را بر عهده دارند در روز مورد اشاره در اين خبر كذب اصلاً در واحد علوم و تحقيقات حضور نداشتند و چنين جلسه تخيلي مورد اشاره در خبر كذب، برگزار نشده است.

7 ـ دانشگاه آزاد اسلامي كه در پرتوي تلاش هاي مجدانه مسوولان نظام، شكل گرفت و حضرت امام (ره) در بدو تاسيس با اهداي يك ميليون تـومان از تأسيس اين دانشگاه حمايت كردند، هم اينك پس از 30سال فعاليت، داراي 4 ميليون فارغ‌التحصيل، بيش از يك ميليون و 700 هزار دانشجو، 32 هزار عضو هيات علمي، 35 هزار پرسنل، 600 مدرسه با حدود 60 هزار دانش آموز، 114 آموزشكده سما، 10 مجتمع بيمارستاني، 50 مركز رشد و فنآوري و با 490 واحد دانشگاهي و مركز آموزشي، در فضايي نزديك به 21 ميليون متر مربع مجتمع هاي بزرگ و مصفا، شامل فضاهاي آموزشـي، فرهنگي، بيمارستاني، بهـداشتي درماني، آزمايشگاهي، كارگاهي، ورزشي، رفاهي، كتابخانه، سايت هاي فناوري اطلاعات و ...، كانون اميدي بـراي جوانان مشتاق بـه تحصيلات عالي در سـراسر ميهن اسلامي مان بوده و بدون استفاده از بودجه دولتي، بزرگ ترين دستاورد بخش غيردولتي پس از پيروزي انقلاب اسلامي است و اين هجمه هاي ايذايي و جوسازي ها هيچگونه تاثيري در روند رشد و بالندگي دانشگاه نخواهد داشت.

8 ـ بديهي است، تهيه و انتشار مطالب كذب و خلاف واقع از مصاديق بارز نشر اكاذيب و ايراد افترا به قصد تشويش اذهان عمومي است و دانشگاه آزاد اسلامي حق خود را براي پيگيري‌هاي قانوني به مراجع ذيصلاح محفوظ مي‌داند.

تجهيز وراه اندازي آزمايشگاههاي تخصصي گروه مكانيك واحد رودهن

رودهن :خبرنگار آفرينش –ايرج صادقعلي

آزمايشگاههاي تخصصي گروه مكانيك شامل آزمايشگاه ترموديناميك وديناميك وارتعاشات تجهيز گرديد .به گزارش خبرنگار آفرينش ؛به گفته سرپرست كارگاههاوآزمايشگاههاي گروه مهندسي مكانيك بدنبال تصويب رشته مهندسي مكانيك در مهرماه 89 تجهيز آزمايشگاه ها مطابق سر فصل دردستور كار قرارگرفت وپس از طي مراحل اداري خريد با پيگيريها ي مجددانه دكتر قديمي مدير گروه ،مهندس شرقي رئيس اداره آزمايشگاهها راه اندازي گرديد .مهندس حيدربيگي گفت : فاز اول تجهيز آزمايشگاههاي فوق با نصب دستگاههاي: تبريد، تراكم دو مرحله‌ا‌ي، موتور استرلينگ، موتور بخار ،موتور چهارزمانه در آزمايشگاههاي ترموديناميك ونصب دستگاههاي گاورنر، گريز ازمركز، ارتعاشات، ارتعاشات يونيورسال، بادامك وپيرو، بالانس استاتيكي و ديناميكي در آزمايشگاه ديناميك و ارتعاشات در ترم جاري آماده ارائه خواهد بود .حيدربيگي اضافه كرد : بدنبال تاسيس رشته مهندسي تكنولوؤي خودرو در مقطع كارشناسي نا پيوسته ازترم جاري راه اندازي آزمايشگاه تخصصي موتورهاي احتراق داخلي ،كارگاههاي تراشكاري ،جوشكاري ، ريخته گري از برنامه هاي آتي گروه خواهد بود .

تجديد پيمان مجدد كاركنان واحد يزد با آرمانهاي مقدس انقلاب اسلامي در ايام الله دهه مبارك فجر

در ايام الله دهه مبارك دهه فجر كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي يزد در يك حركت منسجم و يكپارچه از درب ورودي دانشگاه حركت و به سمت معراج شهداي گمنام با سردادن شعارهاي انقلابي يك بار ديگر با آرمانهاي انقلاب اسلامي تجديد پيمان نمودند.به گزارش خبرنگار آنا در اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين محمد مهدي حرزاده مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه در اين مراسم ضمن گراميداشت ايام دهه مبارك فجر و تجديد ميثاق با امام راحل (ره) و شهدا و ايثارگران دفاع مقدس و شهداي انقلاب اسلامي اظهار داشت : يكي از مواردي كه امام خميني(ره) به آن توجه ويژه داشت ياد خداوند متعال بود و ايشان در تمامي صحبتها و سخنراني هايشان هميشه خداوند را ياد مي كردند و اين رمز موفقيت ايشان بود. در اين مراسم راهپيمايي كاركنان واحد يزد مزار شهدا را گلباران و ياد و خاطر 9 شهيد دانشجو و 8 شهيد گمنام به خاك سپرده شده در دانشگاه را گرامي داشتند.

بيانيه دانشگاه آزاد اسلامي گرگان به مناسبت گراميداشت ايام ا... دهه فجر انقلاب اسلامي

تقارن بهار پيروزي انقلاب اسلامي با ربيع اسلامي نكته هاي ظريفي را در خود داشته و مضامين زيباي فرهنگي را به همراه دارد. انقلاب اسلامي ايران ثمره خون‌هاي پاك بهترين فرزندان ايران اسلامي است.انقلاب ما به اذعان دوست و دشمن و شهادت تاريخ ، نقطه عطفي غيرقابل انكار در تاريخ اسلام، پس از غيبت كبراي امام عصر (عج) است. صخره هاي سهمگين سواحل كفر برخود مي بالند كه دريا را هيچگاه توان مقابله با سينه سخت ايشان نيست. ليكن تلاطم امواج منتظر به نداي حق با تكيه بر وعده ي راستين حضرت عبوديت نه با ترس از نتيجه كه بر حقيقت تكليف دل مي سپارد ، با الهام از شهداي كربلا بر امام ملت لبيك مي گويد و بر سختي كفر مي تازد كه تا زمانه بداند و بر خود ثبت كند كه آري ولايت حقيقت جاودانه ي دين خداست.انقلاب اسلامي مردم ايران كه روحيه ظلم ستيزي و مبارزه با استكبار و تلاش براي استقرار احكام اسلام را از سي‌و‌دو سال پيش در بين مسلمانان جهان احيا نمود ، الهام‌بخش مبارزات ملت مظلوم فلسطين و لبنان در سال‌هاي گذشته بود ، امروز نيز در قيام مردم مسلمان ؛ مصر، تونس، يمن و ... عليه حاكمان ظالم و مستكبر خويش نقش اساسي دارد. انقلاب اسلامي ؛روح معنويت، تلاش مجاهدانه، رهايي از وابستگي و پيشرفت در تمامي عرصه‌ها را در كالبد ملت مسلمان ايران دميد و امروز با گذشت سه دهه، همگان موفقيت‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در حوزه‌هاي مختلف را در عرصه‌هاي داخلي و جهاني به نظاره نشسته‌اند. اينجانبان ، رييس ، معاونين ، دانشجويان و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي گرگان بار ديگر بر حفظ و حراست از مباني، آرمان‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي تاكيد ورزيده و ضمن تجديد ميثاق با امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي، حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي و اداي احترام به مقام شامخ همه شهداي راه اسلام و انقلاب، اعلام مي‌داريم در راه اعتلاي ميهن اسلامي از هيچ تلاشي فروگذار نخواهيم كرد و با افتخار در كنار ساير اقشار مردم در راهپيمايي روز 22 بهمن حضور خواهيم يافت.

تقويم آموزشي نيمسال دوم دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب اعلام شد

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب تقويم آموزشي نيمسال دوم سال تحصيلي 91-90 واحد تهران جنوب از سوي دفتر برنامه ريزي آموزشي اين واحد دانشگاهي اعلام شد.دكتر دادگر معاون آموزشي واحد تهران جنوب با اعلام اين مطلب گفت ثبت نام و انتخاب واحد دانشجويان اين واحد دانشگاهي از روز يك شنبه 16 بهمن ماه لغايت 19 بهمن ماه انجام وشروع كلاسها در نيمسال دوم سال تحصيلي 91-90 از روز يكشنبه 23 بهمن ماه سال جاري خواهد بود. دكتر دادگر عنوان كرد : انتخاب واحد با تاخير از روز 23 لغايت 25 بهمن ماه و زمان حذف و اضافه اول تا دوم اسفند ماه صورت مي گيرد .معاون آموزشي واحد تهران جنوب شروع كلاسها را 23 بهمن و پايان كلاسها را 25 خرداد سال 91 اعلام كرد وي همچنين گفت ايام برگزاري امتحانات از 30 خرداد 91 لغايت 14 تيرماه مي باشد .

كارگاه معرفت افزايي ديني ويژه اعضاي هيات علمي

با هماهنگي دفتر هم انديشي استادان نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري واحد تهران جنوب، كارگاه معرفت افزايي ديني ويژه اعضاي هيات علمي اين واحد دانشگاهي با موضوع «ولايت فقيه»، در سالن آمفي تئاتر دانشكده حقوق، علوم سياسي و اقتصادي برگزار شد.برپايه اين گزارش كارگاه معرفت افزايي استادان اين واحد با هدف اجراي مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي مبني بر برگزاري دوره هاي دانش افزايي و توانمندسازي اعضاي هيات علمي دانشگاه ها ، دوره آشنايي با مباني انديشه سياسي در اسلام با محوريت بحث ولايت فقيه با حضور دكتر حسيني مدرس مدعو از موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (قم) و شركت بيش از 30 نفر از اعضاي هيات علمي واحد تهران جنوب برگزار شد.

دكتر حسيني فلسفه تشكيل كارگاه معرفت افزايي براي استادان و اعضاي هيات علمي را تبيين نمود و گفت: هدف از برگزاري اين كارگاه ها بحث، گفت و گو، و طرح سوالات و ايراد شبهات در رابطه با بحث ولايت فقيه است و حتي اگر كسي نقدي در رابطه با اين موضوع دارد را بايد با صراحت كامل بگويد و اصلا بايد بگويم كه اين جلسات براي اين بحث ها تشكيل شده است.

در اين كارگاه در خصوص آشنايي مدل حكومتي اسلام در عصر غيبت، محدوده اختيارات رهبري و حاكم اسلامي در عصر غيبت، نقش مردم در حكومت اسلامي؛دموكراسي اسلامي آري يا نه؟ مباني حكومتي اسلامي، و... مورد بحث و بررسي قرار گرفت.لازم بذكر است كه در پايان استادان شركت كننده به ارائه ديدگاه ها و نظرات خود پرداختند و سوالات خود را نيز مطرح كردند.

يکشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن