تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817510682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه خودرو اصفهان امروز به كار خود پايان مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نمايشگاه خودرو اصفهان امروز به كار خود پايان مي‌دهد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: خودرو

پنجمين نمايشگاه تخصصي صنعت خودرو اصفهان در حالي امروز به كار خود پايان مي‌دهد كه سايپا با وجود اين كه سال‌هاي گذشته در اين نمايشگاه حضور مي‌يافت، امسال فقط يكي از شركت‌هاي زير مجموعه‌ خود (سايپاديزل) را راهي اين نمايشگاه كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در خصوص عدم حضور شركت سايپا، مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان اصفهان اظهار كرد: هيچ مشكلي با سايپا نداريم. اين شركت دو سال پيش در اينجا حضور داشت، اما امسال به اين نتيجه رسيده كه حضوري نداشته باشند و مشكل آنها بحث كمبود فضا نبوده است. خودشان تقاضايي براي حضور نداشتند.

اين نمايشگاه كه در آن علاوه بر ايران‌خودرو از كارخانه‌هاي رخش خودرو ديزل، گروه بهمن، ديار خودرو، شركت ايرتويا (نماينده‌ي انحصاري فروش محصولات تويوتا در ايران) و سايپا ديزل نيز حضور داشتند، در مجموع تعداد آنها با قطعه‌سازان به 90 واحد توليدي قطعه و خودرو مي‌رسد.

اين نمايشگاه در سه سالن مجزا برگزار مي‌شد كه تقريبا يك سالن آن به طور خاص به ايران خودرو اختصاص يافت. البته به دليل همزماني افتتاح نمايشگاه با شرايط بد جوي و مه آلود اصفهان، تعداد زيادي از پروازهاي شب قبل از افتتاح و صبح روز بعد از آن لغو شدند.

در اين نمايشگاه، ايران خودرو طرح شكوفه‌هاي 10 در 10 خود را معرفي كرد؛ طرحي كه مفهوم آن عرضه 10 مدل جديد خودرو در دهه‌ فجر است.

در اين ميان مدل فيس‌ليفت (تغيير چهره داده شده) 2009 پژو 407 كه براي اولين بار در يك نمايشگاه به نمايش در مي‌آمد، تقريبا بيشترين بازديد را از محصولات ايران‌خودرو به خود اختصاص داده است. اين خودرو داراي موتور 2000 سي سي بنزيني 16 سوپاپ و داراي قدرت 141 اسب بخار است كه از شش كليد ايمني هوا بره مي‌برد و ضمن داشتن كنترل كروز از سيستم‌هاي پيشرفته ترمز EBD ،ABS و EBA بهره مي‌برد.

از مدل‌هاي پژو 206 صندوق‌دار نيز دو مدل V19 و V6 كه به تازگي عرضه شده و از موتور TU3 بهره مي‌برند، به نمايش درآمد.

در اين نمايشگاه، ايرتويا سالن وسط را با تعداد محصولات كمتر ولي به سبك خودروسازان جهاني به نمايش گذاشته شده است. اين شركت در اين نمايشگاه با محصولات جديدي از خانواده‌ لكسوس و تويوتا شركت كرده است. اين شركت علاوه بر تويوتا ياريس، كمري و كرولا محصولاتي مثل RAV4، اريون، لكلوس ال اس 460، اي اس 350 و جي اس 430 را نيز به نمايش گذاشت.

كمي آن‌طرف‌تر از غرفه تويوتا، محصولات گروه بهمن، ديار خوردو و سايپا ديزل مشاهده مي‌شود. گروه بهمن كه مثل هميشه با محصولات مزدا 3، ون نارون و وانت مزدا شركت كرده است. شركت ديار خودرو نيز با وانت سايلور، ون پروتس، و SUV هاور در قسمت بالايي نمايشگاه حضور يافت.

با توجه به اين كه 70درصد خودروهايي كه اصفهاني‌ها سوار مي‌شوند، از محصولات ايران خودروست، در حال حاضر اصفهاني‌ها به دنبال ايجاد يك خط توليد خودرو از محصولات اين شركت در اين استان هستند؛ به طوري كه رئيس سازمان صنايع و معادن استان اعلام كرده پس از پيگيري‌هايي كه انجام داديم، مقرر شد كه تفاهم‌نامه‌اي راجع به توليد موتور ملي ايران خودرو به امضا رسيد كه طي آن 300 هزار دستگاه انواع موتور ملي EF7 و EF7 TC و EF4 و EFD در اين استان توليد شود و به همين منظور تا پايان سال 1388 دو موتور EF7TC و EF4 به توليد انبوه خواهد رسيد و تا نيمه دوم سال 1390 نيز توليد موتور 1.5 ليتري EFD در نظر گرفته شده است كه پس از مونتاژ موتور ملي گام بعدي ايجاد خط توليد ايران خودرو در استان اصفهان براي داشتن يك يا دو نوع از 10 محصول جديد ايران خودرو (طرح شكوفه‌هاي 10 در 10) است.

گفتني است، اين نمايشگاه در فضاي سرپوشيده‌ 8 هزار متر مربع و فضاي سر باز 500 متر مربع در سه سالن مجزا امروز به كار خود خاتمه مي‌دهد.

انتهاي پيام

جمعه|ا|11|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن