تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816407405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل گمركات فارس: مشكل اصلي صادرات استان نبود سيستم حمل و نقل هوايي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديركل گمركات فارس: مشكل اصلي صادرات استان نبود سيستم حمل و نقل هوايي است


خبرگزاري دانشجويان ايران - شيراز
سرويس: استان‌ها

مديركل گمركات استان فارس با بيان اينكه گمرك فرودگاه شيراز به دستگاه موادياب مجهز شده است، گفت: در پي نصب دستگاه مواد‌ياب در گيت‌ريل‌ها و مكان‌هاي چك وسايل و اسباب مسافران، شاهد كاهش در ميزان كشفيات مواد مخدر بوده‌ايم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان(ايسنا)، منطقه فارس، سكينه سياحي امروز شنبه 15 بهمن در كنفرانس خبري در محل گمرك استان فارس، افزود: گمركات استان فارس دومين استاني است كه گمرك فرودگاه را به دستگاه موادياب مجهز كرده است.

وي ادامه داد: اين اداره كل با هدف جلوگيري از خروج بيش از حد مجاز طلا، تصميم به نصب دستگاه فلزياب در گمرك فرودگاه شيراز گرفته است.

اين مقام مسوول خروج خارج از حد مجاز طلا و ارز را براي اقتصاد كشور مضر دانست و افزود: در رابطه با ارز، هر مسافر مي‌تواند به هنگام خروج از كشور 5 هزار دلار به همراه داشته باشد و حداكثر مجاز ميزان طلا در هنگام ورود يا خروج هر مسافر 150 گرم است.

سياحي بيان كرد: سال گذشته براي گمرك استان فارس مجوزهايي در زمينه صادرات طلا و جواهر، لوازم و تجهيزات يارانه‌اي، تلفن همراه، لوازم بهداشتي و آرايشي، لوازم خانگي، پارچه، شيرآلات بهداشتي، اسباب‌بازي و صادرات چاي از گمركات كشور اخذ شده است.

مديركل گمركات استان فارس به وضعيت صادرات استان فارس در سال 90 اشاره كرد و افزود: عمده محصولات صادراتي استان فارس در سال 90 مربوط به خرما به ارزش 10 ميليون دلار، موادغذايي 13 ميليون دلار، فرش دستباف 8 ميليون دلار، مصنوعات فلزي 9 ميليون دلار، كالاهاي صنعتي 6 ميليون و 500 هزار دلار و كاشي سراميك بيش از 5 ميليون دلار بوده است.

وي با اشاره به افزايش 32 درصدي صادرات امسال استان فارس نسبت به سال گذشته گفت: ارزش صادرات فارس در 10 ماهه سال 90 به بيش از 132 ميليون دلار مي‌رسد، البته صادرات از لحاظ وزني با 33 درصد كاهش مواجه بوده است.

سياحي خاطرنشان كرد: عمده محصولات صادراتي فارس به كشورهاي آلمان، اتريش، امارات، تركيه، قطر، عراق، افغانستان و پاكستان صادر مي‌شود.

وي مشكل اصلي صادرات فارس را نبود سيستم حمل و نقل هوايي دانست و افزود: اگر هواپيماي باري در فرودگاه شيراز آغاز به كار كند، محصولات صارداتي فارس به ويژه مواد غذايي در اسرع وقت به مقصد مي‌رسد.

مديركل گمركات استان فارس اظهار كرد: امسال ارزش واردات به استان فارس 188 ميليون دلار بوده كه از لحاظ ارزشي نسبت به سال گذشته 281 درصد افزايش داشته است.

سياحي گفت: امسال بيشترين واردات فارس از امارات به ارزش 81 ميليون دلار بوده و پس از آن واردات كالاها از آلمان به ارزش 37 ميليون دلار و چين به ارزش 19 ميليون دلار بوده است.

وي رويكرد جديد گمركات كشور را سيستم گمرك نوين عنوان كرد و افزود: گمرك نوين شامل 4 مرحله است كه اولين مرحله به شيوه نوين مديريت و تفويض اختيار به مديران استاني اختصاص دارد.

سياحي اضافه كرد: استفاده از فناوري نوين و دستگاه‌هاي الكترونيكي، به كارگيري نيروي متخصص، آموزش كاركنان و شفاف سازي قوانين از ديگر مراحل گمرك نوين است.

مديركل گمركات استان فارس خاطرنشان كرد: رييس جمهور گمرك را به عنوان مديريت واحد مرزي معرفي كرده و وزير اقتصاد و دارايي گمرك را ديده‌بان اقتصادي مي‌داند كه اين عناوين مسئوليت گمرك را سنگين‌تر مي‌كند.

وي بيان كرد: "مرزها جداكننده و گمركات پيونددهنده" به عنوان شعار روز جهاني گمرك در سال 2012 انتخاب شده است.

انتهاي پيام

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن