تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814194178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انقلاب اسلامي يادگار ماندگار امام خميني ( ره ) است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: انقلاب اسلامي يادگار ماندگار امام خميني ( ره ) است
اروميه - نماينده مردم استان آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري گفت : انقلاب اسلامي ايران يادگار ماندگار امام خميني ( ره ) است .


آيت الله سيد علي اكبر قره باغي ، روز شنبه در سالروز ورود رهبر كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) به ميهن اسلامي در گفت و گو با ايرنا افزود : پيروزي انقلاب اسلامي در ايران بارقه هاي اميد را در دل مردم مظلوم و ستمديده جهان زنده كرد.
وي اظهار داشت : در حال حاضر پس از گذشت سي سال از آن زمان روز به روز شاهد آغاز حركت ها و جنبش هاي مردمي و اسلامي در سراسر جهان هستيم كه اين از بركات انقلاب امام خميني (ره ) است .
وي گفت : دشمنان پس از پيروزي انقلاب اسلامي توطئه هاي گوناگوني براي مقابله با حركت ملت مسلمان ايران آغاز كردند كه هر يك از آنها مي توانست يك كشور و ملت را به زانو درآورد ولي همه توطئه ها با رهبري خردمندانه و الهي امام امت (ره) و هوشياري ملت مسلمان ايران خنثي شد.
وي از حمله به ايران اسلامي پس از پيروزي انقلاب اسلامي ، طرح كودتا عليه نظام نوپاي جمهوري اسلامي ، حمله نظامي ناموفق آمريكا به طبس، ترور شخصيت هاي برجسته انقلاب، انفجار حزب جمهوري اسلامي و دفتر نخست وزيري و محاصر اقتصادي ايران اسلامي به عنوان بخشي از توطئه هاي دشمنان عليه ملت ايران و انقلاب اسلامي ياد كرد .
آيت الله قره باغي افزود : معمار كبير انقلاب با تكيه بر جوانان اين مرز و بوم در مقابل تمام امكانات و تجهيزات دشمنان اسلام ايستادگي كرد و توانست اين نهال گرانقدر را حفاظت و پاسداري كرده و به دست نسل بعدي بسپارد .
وي در خصوص نقش آفريني جوانان در پيروزي انقلاب اسلامي گفت : شور و شوق خاص دوره جواني و علاقه آنان به اسلام و امام ، نقش بزرگي در پيروزي انقلاب اسلامي ايران داشت .
نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري، افزود : امروز نيز تمامي مديران و مسوولان كشور وام دار جوانان هستند و مي بايستي مقدمات پيشرفت و رشد آنان را فراهم كنند.
آيت الله قره باغي اظهار داشت : طبق فرموده امام راحل ( ره ) انقلاب اسلامي ايران به جوانان اين كشور تعلق دارد و نبايد نقش قشر جوان در پيروزي انقلاب را فراموش كرد.
جشنهاي سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران همزمان با سراسر ميهن اسلامي امروز همزمان با سالروز ورود امام خميني (ره ) به خاك وطن ، امروز در استان آذربايجان غربي آغاز شد.
به همين مناسبت و با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامي صبح روز شنبه در مدارس اين استان نواخته شد و كودكان ، نوجوانان و جوانان دانش آموز اين استان به استقبال جشنهاي پيروزي انقلاب رفتند .ك / 3
1724/1139

شنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن