تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815975737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان بازرسي كل كشور:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان بازرسي كل كشور:
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: امروز به ما گفتند كالايي در كشور كم شده است بررسي كرديم چند هزار تن در گمرك است وارد كننده ارز را از دولت گرفته جنس را وارد كرده، اما تا ديده جنس در حال گران شدن است ترخيص نمي‌كند تا پس از گران شدن آن جنس را وارد كند، كسي كه اين كار را مي‌كند فتنه‌گر است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي شب گذشته در مراسم گراميداشت سي‌وسومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي كه از سوي جبهه پيروان خط امام و رهبري و مجمع هماهنگي پيروان امام و رهبري استان قم برگزار شد، با اشاره به تبليغات سوء شبانه‌روزي دشمنان عليه جمهوري اسلامي ايران از طريق تلويزيون‌ها، سايت‌ها و ماهواره‌ها گفت: اين تبليغات نتوانسته بر روي مردم دنيا تاثير بگذارد به گونه‌اي كه جوانان كشورهاي اسلامي در ديدار رهبر معظم انقلاب اسلامي مانند يك حزب‌اللهي بسيجي‌ شعار مي‌دهند،‌ اين جوانان نخبگان علمي و سياسي جامعه اسلامي بودند.

وي همچنين با اشاره به تلاش آمريكا و اروپا براي قطع ارتباط مصر با ايران گفت: با همه اين تلاش‌ها رئيس مجلس مصر در نخستين مصاحبه خود اعلام مي‌كند ما ايران را به عنوان كشور پيشتاز و قدرتمند اسلامي مي‌شناسيم و ملت مصر بايد همگام با ملت ايران حركت كند، ما با ملت ايران برادريم و مي‌خواهيم رابطه‌مان را با ايران گسترش دهيم.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور با بيان اينكه امروز ما در يك موقعيت كاملا ممتاز و برجسته قرار داريم، ابراز داشت: همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند ملت ايران در حال حاضر در يك پيچ بزرگ تاريخي اشراف و حضور دارد و بايد بدانيم امسال و يكي دو سال آينده يك نقش بزرگ تاريخي را در عرصه بين‌المللي ايفا خواهيم كرد.

وي با بيان اينكه بايد با هوشياري تحولات جهاني را رصد كنيم،‌ تاكيد كرد: دشمنان در مقابل موفقيت‌هاي ملت ايران ساكت نمي‌نشيند و ترديدي نيست فتنه امسال و سال آينده از فتنه‌هاي گذشته بدتر است، چون امروز ما در جاي حساس‌تري قرار گرفتيم و در يك نقش‌آفريني بسيار بالاتري هستيم.

پورمحمدي با اشاره به اينكه امروز دشمنان براي سركوب كردن انقلاب ايران تلاش‌هاي زيادي انجام مي‌دهند، افزود: يكي از اقدامات دشمن در اين راستا، از پاي درآوردن كشور سوريه به عنوان تعقيب كننده سياست‌هاي جمهوري اسلامي است.

وي بيان كرد: دشمنان كه توان مقابله با جمهوري اسلامي ايران را ندارند با ايجاد جنگ، درگيري، كشتار و ورود اسلحه و هزينه‌هاي هنگفت در سوريه، به دنبال از بين بردن ثبات و امنيت در اين كشور هستند تا به اين صورت شاخ و برگ‌هاي جمهوري اسلامي را بزنند.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور با بيان اينكه موضع جمهوري اسلامي در زمينه سوريه بسيار شفاف است، گفت: اگر دولت سوريه نسبت به مردم خودش خوب عمل نكرده و مي‌خواهد اصلاحاتي انجام بدهد، از دولت سوريه مي‌خواهيم اين اصلاحات را انجام داده و اگر رفتاري نامناسب نيز با مردم دارد اين رفتار را اصلاح كند.

وي در عين حال تاكيد كرد: اما اجازه نمي‌دهيم دولت‌هاي ديگر به خاطر مطامع خود بيايند دولت و ملت سوريه را زير فشار قرار دهند چون سوريه 50 سال است كه جلوي اسرائيل ايستاده و به عنوان تنها دولتي در خاورميانه بوده كه جلوي ترك تازي اسرائيل را گرفته است.

پورمحمدي اضافه كرد: سوريه با اسرائيل رابطه برقرار نكرد و تا امروز در خط مقدم مقاومت بوده است.

وي در ادامه سخنان خود با اشاره به اينكه جريان استكبار و دولت‌هاي به اصطلاح امروزي مسلط بر جهان با مشكلات زيادي روبرو هستند، خاطرنشان كرد: امروز آمريكا و اروپا با مشكلات فراواني روبرو هستند و مهم‌تر اينكه اسرائيل در سخت‌ترين شرايط سياسي، اجتماعي، اقتصادي و امنيتي قرار گرفته است.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور تاكيد كرد: ملت ايران بايد بداند دشمن در شرايط بسيار سختي قرار دارد و مراقب باشيم تا قطعنامه‌ها و تهديدها و تحريم‌ها ما را از اين موضوع غافل نكند.

وي با اشاره به اينكه اينقدر فشار ما زياد است كه دشمن به خودزني روي آورده است، خاطرنشان كرد: اگر اتحاديه اروپا از ما نفت نخرد بيشترين خسارت را خودش مي‌بيند و عدم خريد نفت از سوي اتحاديه اروپا به به معني خود زني است.

پورمحمدي افزود: اين قدر فشار بر روي آنها زياد است و از جانب ما اين قدر احساس خطر مي‌كنند كه حاضر شدند به خودشان ضرر بزنند تا به اصطلاح از ما رها بشوند و بتوانند فشار ما را دفع كنند.

ايران از ثبات سياسي و اجتماعي خوبي برخوردار است

پورمحمدي در بخش ديگري از سخنان خود به وضعيت داخلي كشور اشاره كرد و گفت: امروز ما در داخل كشور از جهات مختلف از يك ثبات، ‌ظرفيت خوب،‌ توانايي، اهرم‌ها، امكانات و شبكه مديريت انساني توانايي برخوردار هستيم.

وي با اشاره به شرايط كنوني كشور از نظر قرار گرفتن در تحريم‌ها گفت: با وجود اين تحريم‌ها امروز دغدغه كشور تشكيل يك مجلس خوب است و اين بدان معنا است كه كشور از يك ثبات خوب سياسي و اجتماعي قابل قبولي برخوردار است.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور با بيان اينكه آمريكا تحريم‌هاي خود را عليه ملت ايران از ابتداي سال 90 آغاز كرده است، خاطرنشان كرد: با وجود اين تحريم‌ها، كشور از جهت توليد، مصرف و منابع مالي در شرايط بسيار نرمال و طبيعي است و در آمد نفتي ما در سالي كه گذشت 10 ميليارد دلار بيشتر از سال قبل بوده است.

وي با اشاره به تلاش دشمنان براي جلوگيري از رشد و توسعه ملت ايران، ابراز كرد: با وجود تلاش‌هاي دشمنان بر اساس آخرين گزارش مقامات آژانس انرژي اتمي ايران توانسته سه پايه توانمندي‌هاي هسته‌اي خود را تكميل كند.

پورمحمدي با بيان اينكه بر اساس گزارش آژانس انرژي اتمي ايران به توانمندي 20 درصد غني‌سازي رسيده است، ابراز داشت: ايران مي‌تواند هر مقدار كه لازم داشته باشد اورانيوم غني كند و اين موضوع در ادبيات نظامي‌ها خيلي معني روشني دارد يعني ايران اين قدرت و توانايي علمي را پيدا كرده است كه به هر ميزان كه مي‌خواهد اتم را غني سازي كند.

وي تاكيد كرد: به اعتراف مقامات آژانس انرژي اتمي، ايران امروز توانايي غني‌سازي كامل را پيدا كرده است.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور اضافه كرد: براساس اين گزارش، ايران موشك‌هاي دوربرد با سوخت جامع توليد كرده است كه به راحتي مي‌تواند قاره‌ها را بپيمايد.

وي خاطرنشان كرد: طبق ادعاهاي مقامات آژانس انرژي اتمي، ايران توانايي و قدرت ساخت بمب اتمي را پيدا كرده است.

پورمحمدي در عين حال تاكيد كرد: ايران هيچ‌گاه به دنبال ساخت بمب اتمي نبوده و نيازي هم به بم اتم ندارد اگر مدعي هستند كه ايران به دنبال بمب اتمي است سند بياورند.

وي افزود:‌ البته قرار نيست ما دست به عصا بمانيم بلكه بايد همه توانايي‌ها را كسب كنيم و به دست آوريم ولي ما نياز به بمب اتم نداريم و به دنبال ساخت بمب اتم نيستيم اما توانايي‌هاي لازم را كسب مي‌كنيم.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور ترور دانشمندان هسته‌اي ايران را سندي روشن بر پيشرفت‌هاي هسته‌اي ايران ذكر كرد و خطاب به استكبار و هم‌پيمانانش گفت: شما به شنيع‌ترين رفتار در جامعه جهاني دست زديد و اين‌قدر به وقاحت رسيديد كه كانديداي رياست جمهوري آمريكا از حزب جمهوري‌خواه گفت ما خوشحاليم كه دانشمندان ايراني ترور مي‌شوند.

وي تاكيد كرد: ملت ايران با وجود همه تهديد‌ها و تحريم‌ها در طول 30 سال گذشته توانسته راه خودش را ادامه دهد و به پيشرفت‌ها و توانايي‌هاي زيادي دست پيدا كند.

پورمحمدي با بيان اينكه نبايد در برابر تهديد‌ها ترسي به خود راه دهيم اظهار داشت: بايد حواسمان جمع باشد كه قدرت ما تضعيف نشود و با هم دعواي الكي نكنيم زيرا وحدت رمز قدرت ملت ايران است.

وي همچنين تاكيد كرد: همه بايد در يك خط حركت كنيم تندروها حركتشان را آهسته كنند و كندروها كمي با سرعت حركت كنند تا همه با هم حركت كنيم و متحد شويم.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه كارهايمان را بايد دست آدم‌هاي شايسته بسپاريم، خاطرنشان كرد: حضرت علي(ع) فرمود اگر مي‌خواهيد كشوري بدبخت شود كارهاي بزرگ را دست آدم‌هاي كوچك بدهيد و كارهاي سخت را دست آدم‌هاي ناتوان بدهيد آن كشور و ملت بدبخت مي‌شوند.

وي با تاكيد بر اينكه بايد امور را دست شايستگان بسپاريم، ابراز داشت: منطق و فلسفه سياسي شيعه اين است كه رهبري بايد بهترين، داناترين،‌ عادل‌ترين و تواناترين افراد باشد و مديران نيز بايد جز تواناترين و بهترين باشند.

در انتخابات مجلس از باندبازي پرهيز كنيد

پورمحمدي بر پرهيز از گروه‌بازي و باندبازي در انتخابات مجلس تاكيد كرد و يادآور شد: بايد نماينده‌اي به مجلس بفرستيم كه مشكلات كشور را بفهمد نه اينكه به دنبال تصميمات گروهي براي تقويت باند و گروه خود باشد.

وي گفت: بايد كسي را به مجلس بفرستيم كه درد كشور را بفهمد، قدرت تحليل و جسارت تصميم داشته باشد و در مقابل تهديدات عقب نشيني نكند.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور با بيان اينكه در شرايط تحريم فشار در كشور زياد مي‌شود، ‌خاطرنشان كرد: در اين شرايط نبايد كسي به دنبال احتكار اجناس باشد زيرا اگر اينگونه شد با دست خودمان سرباز دشمن مي‌شويم.

وي تاكيد كرد: سعي كنيم در كشور ابزار توطئه و فتنه قرار نگيريم و جزء سپاه دشمن به شمار نرويم.

پورمحمدي با اشاره به نقش مردم در مهار مشكلات ناشي از تحريم‌ها گفت: مطمئنا اگر مردم يك هفته فضاسازي‌ها، جوسازي‌ها و جنگ‌هاي رواني‌ دشمن را تحويل نگيرند مطمئن باشيد هفته دوم اوضاع متعادل خواهد شد.

وي افزود: اگر اين اتفاق بيفتد اگر كمبود هم داشته باشيم با تدبير و تفكر مي‌توانيم به راحتي عبور كنيم.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور همچنين به نقش مسئولان در مهار مشكلات اشاره كرد و گفت: الحمدالله دولت تلاش مي‌كند ارزاق و امكانات را تا جايي كه مي‌تواند كنترل كند البته دولت هم بايد سر وقت خودش تصميمات خوبي بگيرد زيرا بعضي وقت‌ها عدم تصميم‌گيري به موقع و خوب مشكلات را زياد مي‌كند و دشمن را به طمع مي‌اندازد.

فتنه‌گر اجتماعي در نوسان نظامات اقتصادي است

وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه در شرايط امروز با دو فتنه سياسي و اجتماعي روبرو هستيم، گفت: فتنه‌گر سياسي مي‌گويد در انتخابات شركت نكنيم كه اين همان فتنه سياسي است كه ملت ما در جواب اين فتنه بايد حضورشان را در انتخابات تقويت كنند و شايسته‌ها را انتخاب كنند.

پورمحمدي همچنين از جنگ رواني به عنوان فتنه اجتماعي ياد كرد و گفت: بايد حواسمان باشد تحت تاثير فتنه‌ها و فتنه‌گران اجتماعي قرار نگيريم.

وي با بيان اينكه فتنه‌گر اجتماعي در نوسان نظامات اقتصادي به دنبال سود بيشتر است، خاطرنشان كرد: به عنوان مثال امروز به ما گفتند كالايي در كشور كم شده است بررسي كرديم چند هزار تن در گمرك است وارد كننده ارز را از دولت گرفته جنس را وارد كرده، اما تا ديده جنس در حال گران شدن است ترخيص نمي‌كند تا پس از گران شدن آن جنس را وارد كند، كسي كه اين كار را مي‌كند فتنه‌گر است.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور تاكيد كرد: بايد دست اين فتنه‌گران كه مي‌توانند در شرايط اقتصادي، اجتماعي و اجرايي كشور نقش زيادي داشته باشند را قطع كنيم.

وي با اشاره به اينكه ما در سازمان بازرسي و قوه قضائيه براي قطع دست فتنه‌گر محكم ايستاده‌ايم، تصريح كرد: در پرونده بزرگ فساد مالي به لطف خدا، بسياري از شبكه‌ها و بسياري از فتنه‌گران و مفسدين مخرب و اخلالگر را شناسايي كرديم.

محاكمه عوامل فساد مالي هر چه زودتر آغاز شود

پورمحمدي افزود: بسياري از منحرفين و فريفتگان را نيز كه متاسفانه در داخل دستگاه‌ها فريب خورده و آلوده شدند را نيز شناسايي كرديم.

وي با بيان اينكه اين افراد با قدرت، شناسايي و دستگير شدند، اظهار داشت: پرونده تشكيل و به دست قاضي سپرده شد، كيفرخواست نيز صادر و تحويل شده است اميدواريم قاضي هر چه زودتر براي محاكمه آماده شود.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور با تاكيد بر اينكه اصرار داريم هر چه زودتر محاكمه عوامل فساد مالي آغاز شود،‌ گفت:‌ ملت بداند و ببيند كه نظام با قدرت با فساد و مفسد مبارزه مي‌كند.

وي با بيان اينكه امروز مفسد ستون پنجم دشمن است، خاطرنشان كرد: امروز مفسد و اخلال‌گر همان است كه فرش قرمز جلوي تحريم پهن كرده است و چراغ سبز به تهديد كننده نشان مي‌دهد.

پورمحمدي با بيان اينكه ملت ايران ملت مقابله با بحران است، يادآور شد: ملت ما نشان داده است در مقابل شرايط سخت تصميمات خوبي مي‌گيرد و مي‌تواند سربلند از بحران‌ها بيرون آيد و اتفاقا دشمن در اين زمينه ناتوان است.

وي در پايان نعمت ولايت و ولايت‌پذيري را جزو بهترين نعمت‌ها و بركات الهي دانست و گفت: انشاءالله به يمن اين نعمت‌ها بتوانيم بنابر تعبير مقام معظم رهبري از اين پيچ سخت تاريخي با سربلندي و عزت عبور كنيم.

انتهاي پيام/

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن