تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815975801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان بازرسي كل كشور:بايد كساني را به مجلس بفرستيم كه اگر تهديدشان كردند، جا نزننددولت سوريه در قبال مردمش خوب عمل نكرده است


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: رئيس سازمان بازرسي كل كشور:بايد كساني را به مجلس بفرستيم كه اگر تهديدشان كردند، جا نزننددولت سوريه در قبال مردمش خوب عمل نكرده است
رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: بايد كساني را به مجلس بفرستيم كه جسارت تصميم‌گيري داشته باشند، تطميع نشوند و اگر تهديدشان كردند، جا نزنند.


آفتاب: حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي كه از سوي جبهه پيروان خط امام و رهبري و مجمع هماهنگي پيروان امام و رهبري استان قم در مسجد امام زين‌العابدين(ع) اظهار داشت: خدا در سرنوشت ملت ما جهاد و مبارزه طولاني نوشته و هر سال كه از فتنه‌ها مي‌گذرد مي‌گوئيم اين عقبه را رد كرديم و ممكن است ديگر از اين مسائل به وجود نيايد ولي سال ديگر كه مي‌آيد مي‌بينيم كه داستان آن فرق كرده و شرايط سخت‌تر و جدي‌تر شده است.

وي با بيان اينكه خدا ملتي را انتخاب كرده و مي‌خواهد اين ملت، تاريخ‌ساز و دوران ساز و منشا تحولات بزرگ باشد، اظهار داشت: ما در دهه چهارم انقلاب هستيم و سي و سه سال از پيروزي انقلاب اسلامي ايران گذشته و در اين سال‌ها در جدال و درگيري بوده و هستيم.

پورمحمدي با اشاره به بيان اين فرمايش مقام معظم رهبري در جمع دانشجويان كه ما در پيچ بزرگي هستيم، تصريح كرد: مقام معظم رهبري مي‌فرمايند ما يك پيچ بزرگي پيش رو داريم و اين پيچ خيلي گسترده و فراتر از مرزهاي كشور است كه در منطقه و جهان اسلام در حال رخ دادن است.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور با بيان اينكه بايد اين حوادث مهم را مغتنم بدانيم، اظهار داشت: اگر چشم انداز و دورنماي مشكلات را از حالا رصد كنيم و بدانيم كه نزديك قله بزرگي مي‌شويم و داريم به سمت آن مي‌رويم و خيلي پيشروي كرده‌ايم و در حال پشت سر گذاشتن گردنه‌هاي خطرناك هستيم، يعني اگر چنين چشم‌اندازي را خوب تصور كنيم، حالا كه به سراشيبي مي‌رويم گرسنگي و تشنگي و خستگي به ما فشار نمي‌آورد.

وي گفت: مقام معظم رهبري به بصيرت اشاره كردند. بصيرت يعني انسان‌ها بايد مسير طي شده و پيش رو را به خوبي نگاه كنند و اگر اين گونه بنگرند و ببينند كه مسير طولاني تا رسيدن به قله را طي كرديم، خستگي آنها را غلبه نمي‌كند.

پورمحمدي به تلاش غرب براي اعمال فشارهاي بيشتر به جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد و يادآور شد: سال آينده انتخابات رياست جمهوري آمريكا برگزار مي‌شود و اوباما از همين الان به دنبال برنده شدن در اين رقابت انتخاباتي است.

وي ادامه داد: به تازگي اوباما گزارش سالانه خود را به كنگره اين كشور ارائه كرد و اين گزارش دو بخش عمده دارد كه يك بخش آن داخلي است كه اوباما از اشتغال و اقتصاد حرف مي‌زند و بخش ديگر آن مربوط به مباحث خارجي مي‌شود كه رئيس جمهور آمريكا جمهوري اسلامي ايران را دشمن ملت آمريكا مي‌داند و اين گونه مي‌گويد كه من با دشمن شما با سخت‌ترين تدابير برخورد مي‌كنم.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور تاكيد كرد: ملت ايران به جايگاهي رسيده كه دولت آمريكا در گزارش به ملت خودش، موضوع ملت، دولت و حكومت ايران را مشكل بزرگ آمريكا قلمداد مي‌كند و اين نشان مي‌دهد كه ملت ايران قدرت تاثيرگذاري زيادي دارد.

وي با ذكر نمونه ديگري از نگراني غربي‌ها در مورد پيشرفت ايران اظهار داشت: اتحاديه اروپا در اوايل سال ميلادي با اينكه در بحران اقتصادي و بدهي چهار هزار ميليارد يورويي قرار دارد، ولي جمهوري اسلامي ايران را به عنوان معضل بزرگ خود مي‌داند و به صراحت مي‌گويد كه بايد تحريم‌هاي جدي عليه ايران اعمال شود.

پورمحمدي ادامه داد: اتحاديه اروپا توان ايران را براي خودش يك مشكل اساسي قلمداد كرده و به اصطلاح يك تصميم مهم مي‌گيرند كه نفت ايران را تحريم كند. يعني آنقدر جايگاه ملت ايران تعيين كننده شد كه اتحاديه اروپا در اولين سياست‌هاي كاري خودش تلاش مي‌كند ملت ايران را تحريم كند.

وي با بيان اينكه دنيا با مشكلات زيادي مواجه است و پيچيدگي‌هاي كشورهاي غربي و اروپايي خيلي زياد است، تاكيد كرد: اين سنت الهي است كه ملت ايران مي‌تواند امروز ادعا كند كه چهار دهه در مسير رسيدن به اهداف انقلاب اسلامي با وجود تهديدها و تحريم‌ها ايستادگي كرده است.

به گفته پورمحمدي؛ خداوند وعده داده كه اگر عمل صالح انجام دهيم و ايمان خودمان را از دست ندهيم به ما حيات خوب و زندگي پاك و دلنشين مي‌دهد تا از ما شهدا بگيرد.

وي شهداي علمي كشور را مصداق رسيدن به همان حيات طيبه مورد اشاره قرآن كريم دانست و اظهار داشت: هزار و 200 نفر از نخبگان جوان 73 كشور به ايران آمدند كه جمعي از آنها سردمدارن مصر و ليبي و بحرين و يمن بودند و اينها با صراحت اعلام مي‌كنند كه ايستادگي و دشمن شناسي را از ملت ايران الگو گرفته‌اند.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور تصريح كرد: انسان‌ها حاضرند ميلياردها تومان خرج كنند كه خوشنام باشند و حاضرند همه زندگي خودشان را بدهند كه در جامعه به عنوان انسان‌هاي شايسته شناخته شوند و خداوند ملت ايران را به عنوان بهترين‌ها معرفي كرده است.

وي تبليغات رسانه‌هاي غربي عليه جمهوري اسلامي ايران را گسترده خواند و تاكيد كرد: غربي‌ها از صبح تا شب عليه جمهوري اسلامي تبليغ مي‌كنند اما به جاي اينكه اين تبليغ‌ها اثر كند اما هزار و 200 نفر از نخبگان امت اسلامي كه از تحصيلات عالي دانشگاهي برخوردار هستند جلوي رهبري انقلاب شعار دادند و از ايشان دفاع كردند.

پورمحمدي افزود: هيئت‌هاي آمريكايي تلاش‌هاي زيادي انجام دادند كه روابط مصر با ايران برقرار نشود ولي در مصر انتخابات برگزار مي‌شود و رئيس مجلس آزاد اين كشور يك سال پس از فروپاشي طاغوت مصر در اولين سخنراني خود با ملت ايران صحبت مي‌كند كه ارتباط خوبي با ايران خواهند داشت.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور ادامه داد: در مصر هر كسي كه به عنوان كانديداي رياست جمهوري مطرح مي‌شود تلاش مي‌كند كه اولين برنامه‌اش را تقويت ارتباط با ملت ايران معرفي كند و اين وضعيت در فضاي جهاني براي ملت و كشور ما ايجاد شده و ما يك موقعيت ممتاز و برجسته در اختيار داريم.

پور محمدي تاكيد كرد: مقام معظم رهبري فرمودند كه ما پيچ بزرگ تاريخي را پيش رو داريم از اين رو بايد بدانيم در سالهاي آينده نقش بزرگ تاريخي را در عرصه بين‌المللي ايفا مي‌كنيم و همه بايد به فكر اين جايگاه باشيم تا تحولات جهاني را رصد كنيم.

وي با بيان اينكه اكنون كه در اين جايگاه قرار گرفتيم دشمن دست از سر ما بر نمي‌دارد، تاكيد كرد: اسرائيلي‌ها دست روي دست نمي‌گذارند كه موجوديت آنها به خطر بيفتد يا آمريكايي‌ها بيكار ننشسته‌اند كه منافع آنها در منطقه از بين برود.

به گفته پورمحمدي؛ فتنه امسال و سال آينده از فتنه سال‌هاي قبل بدتر است و نبايد در اين زمينه ترديد كرد، چون ما در جايگاه مهمي قرار گرفتيم و الان نقشه جهاني در حال ترسيم شدن است.

اغتشاش در سوريه براي تضعيف ايران است

وي ادامه داد: نظام سلطه براي اينكه جلوي قدرت تاثيرگذاري جمهوري اسلامي را بگيرد، در سوريه پادگان‌هاي آموزشي به راه انداخته‌اند، به كشتار مردم اين كشور روي آورده‌اند تا كشوري كه سياست‌هاي جمهوري اسلامي را تعقيب مي‌كند را تضعيف كنند.

وي تصريح كرد: اتحاديه عرب براي بررسي وضعيت سوريه نمايندگاني به اين كشور اعزام مي‌كند و در گزارش اوليه اين نمايندگان به ضعف دولت سوريه اشاره شده است اما از آن طرف نيروهاي مقابل حكومت سوريه را افرادي سفاك و بي‌رحم توصيف مي‌كند. تا جايي كه اتحاديه عرب ماموريت نمايندگان را لغو مي‌كند.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور اضافه كرد: اگر بگويند دولت سوريه در قبال مردمش خوب عمل نكرده است سياست جمهوري اسلامي ايران اين است كه به روند اصلاح اين وضعيت كمك كند و ما اجازه نمي‌دهيم دولت‌هاي ديگر به خاطر مطامع خودشان ملت و دولت سوريه را تحت فشار قرار دهند، به خاطر اينكه سوريه تنها كشور عربي است كه جلوي ترك تازي اسرائيل را گرفته و در خط مقدم استقامت حركت كرده است.

پورمحمدي گفت: اگر سوريه اعلام كند كه روابط خود را با حزب‌الله و ايران و فلسطين قطع و با اسرائيل ارتباط دوستانه برقرار مي‌كند، اين كشور از نظر آنها خيلي محبوب مي‌شود.

وي تاكيد كرد: در اين زمينه بايد به دو نكته مهم توجه داشته باشيم؛ اول اينكه جريان استكبار و دولت‌هاي امروزي مسلط بر جهان، خودشان با مشكلات زيادي مواجه هستند و ما بايد حواسمان را جمع كنيم. به عنوان مثال فرانسه كه ادعا مي‌كرد ليدر منطقه يورو است به جمع بدهكاران كشورهاي غربي اضافه شده است. نكته دوم اينكه اسرائيل به خاطر مشكلات امنيتي، سياسي و اجتماعي در شرايط بسيار سختي قرار گرفته است.

وي اينكه دو نفر دور هم جمع مي‌شوند كه ايران را تهديد و تحريم كنند بايد حواسمان جمع باشد، اظهار داشت: اينقدر فشار بر روي ما زياد است كه دشمن به خودزني افتاده است. در حالي كه بسياري از اقتصاددانان اعتقاد دارند كه تحريم نفت ايران و فشارهاي اقتصادي آمريكا به ضرر خود آنهاست.

ثبات خوبي در كشور وجود دارد

رئيس سازمان بازرسي كل كشور با بيان اينكه در شرايط داخلي جمهوري اسلامي از ثبات، ظرفيت، توانايي، اهرم‌ها و شبكه مديريت انساني خوبي برخوردار هستيم اظهار داشت: ظرفيت زيادي در كشور داريم كه بايد به آنها دقت شود.

پورمحمدي گفت: در اين شرايط سخت تحريم، همه مردم قم به فكر انتخابات مجلس هستند كه چه كسي را انتخاب كنند. همه دغدغه جدي كشور در شرايط كنوني اين است كه مجلس قوي و كارآمدي داشته باشيم، يعني كشور از ثبات اقتصادي خوبي برخوردار است كه به فكر مسائل انتخابات است.

وي جمهوري اسلامي را از نظر توليد، مصرف و منابع مالي در شرايط طبيعي ارزيابي كرد و افزود: آمريكا از اول سال تهديد كرد كه نفت ايران را تحريم مي‌كند در حال كه امسال درآمد نفتي كشور ما نسبت به سال گذشته 10 ميليارد دلار بيشتر بوده است.

وي افزود: به ما گفتند ما همه درها را به روي شما مي‌بنديم تا شما قدرت نداشته باشيد كه رشد كنيد ولي ايران به 20 درصد غني‌سازي در بحث هسته‌اي رسيد و از نظر رتبه‌اي هم سه پله ارتقا يافته است.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور اظهار داشت: آنها معتقدند كه ايران امروز توان غني سازي كامل را پيدا كرده و موشك‌هاي دوربرد با سوخت جامد را توليد كرده كه به راحتي مي‌تواند قاره‌ها را بپيمايد.

پورمحمدي تصريح كرد: به اعتقاد آنها ايران قدرت ساخت بمب اتمي را هم دارد، از اين نظر بايد ايران قدرتمند را بپذيرند. آنها از داشتن بمب هسته‌اي نمي‌ترسند بلكه از اين مي‌ترسند كه نكند ايران بمب هسته‌اي داشته باشد ولي از آن استفاده نكند و در دنيا به كشوري قدرتمند و با تمدن بالا تبديل شود.

وي با بيان اينكه ما نياز به ساخت بمب اتم نداريم و به دنبال ساخت آن نيستيم اما توانايي‌هاي لازم را كسب مي‌كنيم، اظهار داشت: آنها ما را محدود كردند ولي به نتيجه نرسيدند از اين رو شنيع‌ترين رفتار را مرتكب مي‌شود و اينقدر به وقاحت رسيدند كه از اينكه دانشمندان هسته‌اي ما را ترور مي‌كنند شرم نمي‌كنند.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور تاكيد كرد: خودشان آنها اعتراف كردند كه ملت ايران با وجود همه فشارها و محدوديت‌ها توانسته به راه خود ادامه دهد.

پورمحمدي به راه‌هاي برون رفت از فشارهاي خارجي اشاره كرد و گفت: قدم اول اين است كه هرگز از اين فشارها و تهديدها نترسيم. بعد حواسمان جمع باشد كه قدرتمان تضعيف نشود.

وي وحدت را رمز قدرت جمهوري اسلامي ايران دانست و تاكيد كرد: انسجام و اتحاد يعني ملت ايران همچنان به حيات خود ادامه مي‌دهد.

وي تاكيد كرد: در اين راه بهانه نگيريم. خط و خطوط راه نيندازيم كه مثلا من مي‌خواهم خيلي حزب‌اللهي باشم و جنس ناب داشته باشم. اسلام به ما مي‌گويد مثل مردم و با مردم باشيد.

پورمحمدي ادامه داد: خدا مي‌فرمايد آنها كه اشتباه كردند را ببخشيد. خدا اين ادبيات را نمي‌پسندد كه تافته جدا بافته باشيم از اين رو بايد وحدت، انقلابي‌بودن و انسجام را حفظ كنيم.

تندورها كندتر و كندروها تندتر بروند

رئيس سازمان بازرسي كل كشور با اشاره به برخي فرمايشات امام خميني(ره) اظهار داشت: امام به ما ياد داد كه با هم باشيم و تندروها حركتشان را كندتر و كندروها كمي حركتشان را تندتر كنند. بايد قدرتمان را در اتحاد و انسجام ببينيم.

وي سومين راهبرد براي مقابله با فشارها و تهديدهاي نظام سلطه را سپردن كارهاي كليدي به انسان‌هاي شايسته عنوان كرد و گفت: بايد امور را به دست شايستگان بسپاريد، چراكه اين فلسفه سياسي شيعه است.

پورمحمدي افزود: شيعه مي‌گويد رهبري بايد داناترين، عالم ترين، هوشياترين و بهترين باشند و مديران هم بايد جزو بهترين و تواناترين باشند.

كساني را به مجلس بفرستيم كه جسارت داشته باشند

به گزارش مهر، رئيس سازمان بازرسي كل كشور با اشاره به نزديك بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: ما مي‌خواهيم نماينده‌اي انتخاب كنيم كه مشكل كشور را بفهمد، نه اينكه تصميم‌هاي گروهي بگيرد و قدرت باند خودش را تقويت كند.

وي ادامه داد: بايد كساني را به مجلس بفرستيم كه جسارت تصميم‌گيري داشته باشند، تطميع نشوند و اگر تهديدشان كردند جا نزنند.

كد مطلب : 144601

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 275]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن