تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799427845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تمهيدات برگزاري دربي/ پايان دعواي ورزشگاه آزادي و مترو


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تمهيدات برگزاري دربي/ پايان دعواي ورزشگاه آزادي و مترو
تمهيدات برگزاري دربي/ پايان دعواي ورزشگاه آزادي و مترو
آتش نشاني،اورژانس و پليس با آمادگي لازم و در نظرگرفتن تمهيدات لازم در حالي به استقبال دربي 74 تهران مي‌روند كه دعواي مديران ورزشگاه آزادي و مترو براي جابه‌جايي مسافران اين بازي نيز به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار مهر، دربي هفتاد و چهارم تهران در حالي عصر پنجشنبه در تهران برگزار مي شود كه نيروهاي انتظامي و امدادي آمادگي كافي براي برگزاري اين بازي دارند. در همين حال سعيد سعيد فر رئيس مركز اطلاع رساني پليس پايتخت در مورد تمهيدات انتظامي براي برگزاري بازي به مهر گفت: پليس همانند گذشته طرح هاي انتظامي و ترافيكي ويژه اين بازي را در ورزشگاه و اطراف آن اجرا مي كند.نيروهاي انتظامي به منظور برقراري نظم و امنيت از صبح روز بازي در ورزشگاه و مسيرهاي منتهي به آن مستقر شده و تا تخليه كامل ورزشگاه حضور دارد.

رئيس مركز اطلاع رساني پليس تهران از تماشاگران فهيم و با شعور و پرشور سرخابي خواست به منظور برقراري بهتر نظم با ماموران همكاري كنند.

اورژانس با 7 آمبولانس مي آيد

در حالي كه پليس براي تامين نظم بازي آمادگي كامل دارد، مدير روابط عمومي اورژانس تهران در مورد تمهيدات اين سازمان براي امدادرساني احتمالي به تماشاگران دربي گفت: براي دربي روز پنج شنبه هفت دستگاه اتوبوس آمبولانس، يك دستگاه موتور آمبولانس و يك دستگاه اتوبوس آمبولانس بكارگرفته مي شود. ضمن اينكه 30 امدادگر نيز به منظور خدمت رساني در ورزشگاه مستقر مي شوند.
پرسنل اورژانس قبل از بازي در استاديوم مستقر و تا تخليه كامل ورزشگاه آزادي حضور خواهند داشت. ضمن اينكه آمبولانس ها پس از بازي نيز در مسيرهاي منتهي به ورزشگاه امداد رساني مي كنند

جابه جايي تماشاگران دربي با 1100 اتوبوس/ شهرداري كرج تسهيلات مي دهد

دغدغه بيشتر تماشاگران بازي دربي كه بيشتر آنها را جوانان جنوب شهري تشكيل مي دهند رفت و آمد ارزان قيمت به ورزشگاه است. به همين منظور شركت اتوبوسراني تهران براي اين بازي حداقل 1100 اتوبوس و ميني بوس در نظر گرفته است كه از ميادين متخلف به ورزشگاه منتقل مي شوند.

1- اتوبوسهايي كه در ضلع شرقي ورزشگاه مستقر مي باشند مسير بزرگراه حكيم- سيدخندان- ميدان رسالت به سمت شرق تهران را پوشش خواهند داد.

2- اتوبوسهايي كه در ضلع غربي ورزشگاه مستقر مي شوند مسافران عازم به جاده مخصوص - ميدان فتح و سه راه آذري را جابجا خواهند نمود.

3- اتوبوسهاي مستقر در پاركينگ 19 و 20 ورزشگاه آزادي به مسافراني كه قصد عزيمت به ميدان هاي آزادي- انقلاب اسلامي- ميدان خراسان و پايانه خاوران را دارند سرويس دهي خواهند نمود.

ضمناً تعداد 100 دستگاه اتوبوس در پايانه آزادي مستقر است كه تماشاگران مراجعه كننده به اين پايانه ها دسترسي به ميادين امام حسين (ع) - نبوت - چهار راه تهرانپارس - خيابان خاوران و پايانه خاوران از اين اتوبوسها مي توانند استفاده كنند.
در همين حال براي نخستين بار شهرداري كرج به منظور انتقال تماشاگران استان البرز 60 دستگاه اتوبوس اختصاص داده است.

پارك در اطراف استاديوم ممنوع/ در اتوبان راه نرويد

هزاران تماشاگر براي حضور در ورزشگاه از خودرو شخصي استفاده مي كنند كه همين امر باعث ايجاد ترافيك سنگين در مسيرها و اتوبان هاي منتهي به ورزشگاه مي شود. در همين رابطه پليس با اجراي تمهيدات ترافيكي از بروز ترافيك و راهبندان جلوگيري مي كند.

سردار حسين رحيمي با اعلام اينكه تمهيدات لازم را در نظر مي گيريم گفت: سعي كرديم تمام پاركينگ‌هاي ورزشگاه مورد استفاده قرار گيرد تا از ايجاد ترافيك در اطراف ورزشگاه جلوگيري شد. هر گونه توقف در اطراف ورزشگاه ممنوع است و پليس از 7 صبح فردا در اطراف استاديوم مستقر مي‌شود و خودروهاي متخلف را با جرثقيل به پاركينگ منتقل مي‌كند. فضاهاي خالي صرفاً براي پارك اتوبوسهاي شركت واحد در نظر گرفته شده است.

رئيس پليس راهور تهران از شهروندان درخواست كرد كه در صورت امكان از وسايل حمل و نقل عمومي براي حضور در ورزشگاه استفاده كنند و از تردد به صورت پياده در اتوبان‌ها خودداري كنند. البته پاركينگ‌هاي ورزشگاه از ساعت 4:30 دقيقه روز فردا باز هستند. همچنين از ورود خودروهاي سنگين، كاميون‌ها و كاميونت‌ها به داخل پاركينگ جلوگيري مي‌شود.

پايان دعوا مديران ورزشگاه آزادي و مترو

بالاخره با رايزني و برگزاري جلسات مشترك ميان مسئولان مترو و رزشگاه آزادي با ميانجگري پليس راهور مشكل تماشاگران دربي نيز رفع شد. براي نخستين بار تماشاگران اين مسابقه مي توانند پس از اتمام مسابقه از مسير مورد اختلاف ورزشگاه آزادي و مترو جابجا شده و به متروي ورزشگاه بروند. در گذشته به علت ادغام خودروها، موتورسيكلت‌ها و تماشاگراني كه با پاي پياده اقدام به طي مسير مي‌كردند در مسير شرق و غرب ورزشگاه شاهد ترافيك سنگيني بوديم اما با برگزاري جلساتي ميان پليس، مسئولان شركت بهره برداري مترو و مديران ورزشگاه آزادي تصميم گرفته شد تماشاگران از مسير ميان مترو و ورزشگاه عبور كنند تا بار ترافيكي نيز كاهش يابد.

قطار هر 4 دقيقه مي آيد

براساس گفته هاي مسئولان مترو تهران نيز در روز دربي و همزمان با مسابقه براي سهولت تردد تماشاگران هر 4 دقيقه يك بار يك قطار وارد ايستگاه استوديوم آزادي شود.

100آتش نشان به ورزشگاه مي روند/ آماده باش آتش نشانهاي 6 ايستگاه

تاكنون هيچ اتش سوزي در جريان ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس رخ نداده است اما هميشه نيروهاي آتش نشاني در ورزشگاه و مسيرهاي منتهي به آن مستقر هستند. امسال به گفته معاون عمليات آتش نشاني 10خودرو،6 ايستگاه آتش نشاني و نزديك به صد آتش نشان امنيت بازي روز جمعه پرسپوليس و استقلال را تامين مي‌كنند.

در همين حال با توجه به شمار انبوه خودروهاي شخصي و عمومي هنگام برگزاري مسابقه، آتش‌نشانان با استقرار تمامي پاركينگ‌ها را تحت پوشش دارند.

فتح الله تيموري در اين باره گفت: ورود تماشاگران به استاديوم تدريجي است اما خروج آنها همزمان است به همين دليل تعدادي از آتش‌نشانان در بزرگراه‌هاي منشعب به ورزشگاه آزادي در آزادراه تهران - كرج، بزرگراه شهيد لشگري، جاده قديم كرج، بزرگراه آزادگان و حكيم به صورت ثابت و سيار مستقر هستند.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن