تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816589132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در آستانه برگزاري همايش شناسايي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري البرز در استانبول تركيه اعلام شد250 فرصت سرمايه‌گذاري در استان البرز


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: در آستانه برگزاري همايش شناسايي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري البرز در استانبول تركيه اعلام شد250 فرصت سرمايه‌گذاري در استان البرز
دنياي اقتصاد – كرج - مجيد طاهرخاني: براي سرمايه‌گذاري در استان البرز 250 فرصت سرمايه‌گذاري در اين استان شناسايي شد.


عليرضا بدري، مشاور استاندار و مدير كل جذب سرمايه‌گذاري داخلي و خارجي استانداري البرز در نشست مديران ادارات، سازمان‌هاي دولتي وتشكل‌هاي صنفي كه به منظور هماهنگي و هم انديشي پيرامون شناسايي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري و بازرگاني استان البرز و تركيه ترتيب يافت، زمينه‌هاي سرمايه‌گذاري استان البرز را بيشتر در بخش‌هاي صنعت، گردشگري، زيرساخت، شهرداري‌ها، فاضلاب، كشاورزي، مسكن و صنايع مادر بيان كرد.
وي افزود: براي اين منظور قرار است از 25 تا 28 بهمن ماه جاري همايشي در همين رابطه با شركت سرمايه‌گذاران و بازرگانان دو كشور ايران و تركيه در شهر استانبول اين كشور برگزار شود.وي معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري، معرفي محصولات قابل صادرات ايران به بازرگانان و سرمايه‌گذاران ترك، امكان ارتباط مالي و پولي ميان بانك‌ها و موسسات مالي و اعتباري داخلي با بانك‌ها و موسسات كشور تركيه، معرفي بانك‌هاي فعال منطقه همچون بانك توسعه اسلامي و اكو بانك و چگونگي مشاركت اين بانك‌ها درپروژه‌هاي مشترك را بخشي از اهداف اين همايش عنوان كرد.
بدري، همچنين معرفي و شناسايي مجمع بازرگانان و سرمايه‌گذاران دو كشور، آشنايي بازرگانان ايران با منطقه آزاد تي‌كرداك تركيه به عنوان دروازه‌اي براي صادرات محصولات كشورمان به اروپا، آشنايي سرمايه‌گذاران دوطرف با منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين‌المللي پيام، استفاده از امكانات ترانزيت و تجارت كالا و نيز آشنايي با مقررات، قوانين و معافيت‌هاي گمركي در موافقت‌نامه‌هاي منطقه‌اي كشورهاي عضو اكو را از ديگر اهداف اين همايش عنوان كرد.مديركل جذب سرمايه‌گذاري استانداري البرز تاكيد كرد: با توجه به روابط دو كشور همسايه و بضاعت و پتانسيل‌هاي بالاي استان البرز در نظر داريم با سرمايه‌گذاران استانبول تركيه تعامل برقرار كنيم.
در اين نشست مهندس بيگلري از موسسه مشاوران مالي و سرمايه‌گذاري پارسيان فردا و مجري برگزاري اين همايش نيز با اشاره به توانمندي‌هاي تركيه براي سرمايه‌گذاري در استان البرز به مقايسه آماري در رابطه با ميزان سرمايه‌گذاري دو كشور پرداخت و آمادگي اين كشور را براي ارائه تسهيلات به سرمايه‌گذاران و بازرگانان ايراني در همه زمينه‌ها مورد تاكيد قرار داد.
در اين نشست همچنين كيومرث اميري، رييس سازمان اقتصاد استان البرز نيز ضمن اشاره به توانمندي‌ها و پتانسيل‌هاي استان البرز گفت: ساختارهاي سرمايه‌گذاري در استان البرز ساختارهاي كاملي است و هيچ گونه مشكلي براي سرمايه‌گذاري در آن وجود ندارد.
وي اظهار اميدواري كرد: در سفر هيات استان البرز به تركيه و شركت در همايش استانبول، اين هيات بتواند ضمن معرفي توانمندي‌ها و ويژگي‌هاي استان البرز زمينه‌هاي لازم را براي رفع تنگناهاي شناسايي شده و جلب سرمايه‌گذاران ترك در اين استان فراهم آورد.
در نشست ياد شده سيد محمد جواد حسيني، مدير حوزه سرمايه‌گذاري و مشاركت‌هاي شهرداري كرج نيز گفت: شهرداري حدود 14 طرح به ارزش 2/6 هزار ميليارد تومان به دبير‌خانه همايش ارائه داده كه در صورت آمادگي بخش خصوصي تركيه و امضاي تفاهم‌نامه همكاري آماده واگذاري اين پروژه‌ها براي اجرا است.
مدير حوزه سرمايه‌گذاري شهرداري كرج اين پروژه‌ها را شامل ساماندهي دنباله رودخانه كرج، سايت پياده روي اطراف درياچه كرج، تله كابين، احداث هتل در اين منطقه، احداث خط 2 و 3 مترو و مونوريل كرج، پروژه اداري – تجاري و فرهنگي ميدان شهدا، پروژه تجاري – اداري و فرهنگي ميدان جمهوري، دو لاين شمالي – جنوبي ادامه اتوبان همت در داخل شهر كرج، مجتمع اداري – تجاري آزادگان و پاركينگ‌هاي مكانيزه در 12 منطقه شهرداري كرج عنوان كرد.وي تصريح كرد: با اجراي اين طرح‌ها تحول عظيمي در همه زمينه‌ها در كلانشهر كرج صورت خواهد گرفت.
در اين نشست افشين اميني، مدير كل گمرك استان البرز نيز به قابليت‌هاي منطقه ويژه فرودگاه پيام اشاره كرد و آنها را براي ايجاد واحدهاي توليدي و اقتصادي ، بسته بندي كالاهاي وارداتي و نيز صادرات و واردات براي سرمايه‌گذاري دو كشور يادآور شد.
وي، آمادگي گمرك را براي هرگونه همكاري و ارائه تسهيلات به سرمايه‌گذاران و بازرگانان دو كشور در اين رابطه مورد تاكيد قرار داد.در اين نشست شهرداران مناطق آساراي كرج، نظرآباد و اشتهارد نيز ضمن ارائه پروژه‌هاي مربوطه، آمادگي خود را براي همكاري با سرمايه‌گذاران ترك در زمينه‌هاي گردشگري، كشاورزي، دامداري، زنبورداري و مسكن اعلام داشتند.

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 289]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن