تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820472406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون سياسي امنيتي استانداري كردستان: ايران پرچمدار حركت‌هاي ضد استكباري در جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون سياسي امنيتي استانداري كردستان: ايران پرچمدار حركت‌هاي ضد استكباري در جهان است
خبرگزاري فارس: معاون سياسي-امنيتي استانداري كردستان گفت: ايران اسلامي پرچمدار حركت‌هاي ضد استكباري در جهان است.


ايرج حسن‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: ملت سرافراز ايران در ساليان اخير و با پيروزي انقلاب اسلامي در مقاطع مختلف از حقوق مظلومان و ستمديدگان جهان دفاع كرده و به ياري آنها پرداخته است.
معاون سياسي امنيتي استانداري كردستان افزود: با توجه به حمله رژيم اشغالگر صهيونيستي به مردم بي‌دفاع لبنان و نيز مردم مظلوم فلسطين و به ويژه شهر غزه مردم هوشيار كشور و مسئولان نظام با حمايت‌هاي خود وظيفه انساني خود را در قبال آنان به نحو احسن به انجام رساندند.
وي ادامه داد: در حال حاضر نيز ايران اسلامي با اقتدار در منطقه حساس خاورميانه و نيز در عرصه جهاني حضور دارد و در بيشتر تصميم گيري‌هاي منطقه‌ايي نقش انكارناپذيري را ايفا مي‌كند.
معاون سياسي امنيتي استانداري كردستان به حركت اخير نخست وزير كشور تركيه در به چالش كشاندن جنايات رژيم اشغالگر قدس اشاره كرد و گفت: اين حمايت اردوغان در حمايت از مردم مسلمان غزه در سطح جهاني سبب همبستگي اقشار مختلف مسلمان در كشورهاي مختلف جهان شد.
معاون سياسي امنيتي استانداري كردستان افزود: اين حركت نخست وزير تركيه به نوبه خود مي‌تواند سرآغاز بسياري از حركت‌هاي انقلابي عليه رژيم صهيونيستي در سطح كشورهاي منطقه شود.
وي گفت: ما نيز با حمايت از اين اقدام از موضع جانب‌دارانه اردوغان در مورد مردم مسئولان فلسطين دفاع كرده و از سران كشورهاي مسلمان انتظار داريم كه به حركت ضد استكباري در جهان به پيوندند.
حسن‌زاده تصريح كرد: در صورت اتحاد در بين كشورهاي اسلامي در آينده امت اسلامي مي‌تواند به عنوان قدرت انكارناپذير در جهان تبديل ‌شود و از اين طريق مي‌توان به منافع حياتي امت اسلامي دست يافت.
انتهاي پيام/ل20

دوشنبه|ا|14|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن