تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816244659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فارس از نشست خبري اتحاديه تهيه‌كنندگان؛به احترام جشن‌هاي انقلاب؛ «اتحاديه تهيه‌كنندگان» از تحريم جشنواره منصرف شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از نشست خبري اتحاديه تهيه‌كنندگان؛به احترام جشن‌هاي انقلاب؛ «اتحاديه تهيه‌كنندگان» از تحريم جشنواره منصرف شد
خبرگزاري فارس: اتحاديه تهيه‌كنندگان و توزيع كنندگان فيلم سينماي ايران براي پرشور برگزار شدن جشن سي ساله انقلاب، فيلم‌هاي خود را از جشنواره خارج نمي‌كنند.


به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، در جلسه خبري امروز اتحاديه تهيه كنندگان؛ اعلام شد: شوراي مركزي اتحاديه، جشنواره فيلم فجر را به حرمت سي‌امين سال پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ارج نهاده و اعضاي اين اتحاديه به ميمنت اين پيروزي، فيلم‌هاي خود را در بخش‌هاي اعلام شده كماكان به نمايش مي‌گذارد تا جشن انقلاب هر چه پرشورتر برگزار شده و به كام مردم شيرين باشد. ليكن اعضاي اتحاديه از حضور در برنامه‌هاي جشنواره خودداري كرده و بدين‌وسيله اعتراض خود را نسبت به بي‌حرمتي به بخش خصوصي سينما، از طرف مديريت جشنواره اعلام مي‌دارد.
در اين جلسه كه در غياب مرتضي شايسته، رئيس اتحاديه تهيه‌كنندگان و توزيع‌كنندگان فيلم سينماي ايران به دليل فشارهاي عصبي اخير در رابطه با اتحاديه برپا شد؛ در ابتدا «حبيب‌الله كاسه‌ساز» نايب رئيس اتحاديه، صحبت كرد.
به گزارش فارس، «حبيب‌الله كاسه‌ساز» درخصوص ضرورت برگزاري اين نشست مطبوعاتي گفت: پس از سكوت‌هاي فراواني كه از سوي اتحاديه صورت گرفت، هم‌اكنون كارد به استخوان رسيده است و تصميم گرفتيم با حضور اصحاب رسانه، مشكلات خود را بيان كنيم.
وي در ادامه گفت: از اين دولت و از شخص وزير ارشاد انتظار داشتيم تا به مسئله فرهنگي اهميت بيشتري مي‌دادند و فرصت بيشتري براي اين امر مهم قرار مي‌دادند ولي متأسفانه اين كار صورت نگرفت.
وي افزود: هدف از برگزاري اين جلسه اين است كه صحبت اتحاديه به گوش مسئولان برسد و اين نگاه‌هاي اشتباه كه به بدنه سينما آسيب مي‌رساند، تغيير كند.
در ادامه جلسه «مسعود جعفري جوزاني» گفت: سي‌امين سالگرد انقلاب اسلامي فرصتي است تا عقايدمان را نشان دهيم و از اين طريق افكارمان را مطرح كنيم و نبايد از بيان اين موضوعات هراسي داشته باشيم.
وي در ادامه اظهار داشت: تمام تلاش‌هاي ما براي اين كه مشكلات به راحتي حل شود، به بن بست مطلق رسيده و الان وقت بازگو كردن مسائل است و بايد از خودمان و مسئولين بپرسيم چه زماني اين بحران‌ها تمام مي‌شود و مي‌توان با تكيه بر خرد جمعي كار كرد.
جوزاني تصريح كرد: همه ساله در جشنواره فجر، دو يا سه فيلم؛ سينماي ما را نجات مي‌دهند. بايد ديد چه زماني مي‌رسد كه 50 درصد فيلم‌ها از زبان مردم باشند.
وي در پايان صحبت‌هاي خود با تعبير وجود گروه‌هاي آسيب‌رسان به سينما با عنوان گروه‌هاي فشار گفت: من افتخار مي‌كنم كه ايراني هستم و در سينماي ايران فعاليت مي كنم و به گروه‌هاي فشار مي‌گويم كه ما از شما ترسي نداريم و شما را به زير مي‌كشيم.
پس از مسعود جعفري‌جوزاني، اعضاي ديگر اعتراض خود را به مسئولان اعلام كردند و از مسئولان خواستند ، اتحاديه در چهارچوب مقررات خود؛ فعاليت‌هاي صنفي خود را انجام دهد و يكي از آنها گفت: هميشه «كوتوله‌ها» بازي را به هم مي‌زنند و از كنار پاي بزرگان مي‌گذرند و معركه را بي‌نظم مي‌كنند و در حال حاضر در سينما چند شعبه به وجود آمده كه اين كار بدنه سينما را خراب مي‌كند.
«محمدرضا اعلامي»، تهيه‌كننده و كارگردان سينماي ايران در اين جلسه گفت: در طرف مقابل اتحاديه، آدم‌سازي صورت گرفته است و كساني كه در تلويزيون تله‌فيلم ساختند را وارد صنف تهيه‌كنندگان كردند و بدين ترتيب حجم اعضا را به صورت بادكنكي افزايش دادند و با اين راهكار درصدد تخريب اتحاديه تهيه‌كنندگان و توزيع‌كنندگان فيلم سينماي ايران هستند.
وي در ادامه گفت: ما با معاونت سينمايي و ديگر ارگان‌ها بيشترين حد همكاري را داشتيم. همچنين بيشترين حد ظلم و تحقير را پذيرفتيم ولي به نتيجه‌اي نرسيديم؛ درنهايت درصدد برگزاري اين جلسه خبري برآمديم.
در ادامه نشست، «حسين فرح‌بخش» گفت: اتحاديه كه يك بخش خصوصي است، كاري به كسي ندارد و حتي هزينه كرايه دفتر و ساير هزينه‌ها را خودش پرداخته و با اين تفاسير انتظار داريم كساني كه در بخش دولتي فعاليت مي‌كنند، جا در پاي ما نگذارند و اگر قانون مي‌گويد صندلي نرم و گرم را رها كنيد؛ اين كار را انجام دهند.
وي در ادامه تصريح كرد: شوراي عالي تهيه‌كنندگان با اعضاي اين اتحاديه رسميت پيدا مي‌كند؛ چرا بايد رئيس شوراي عالي تهيه‌كنندگان كه عضو اين شورا هم نيست، تصميمات خودسرانه‌اي بگيرد.
فرح‌بخش افزود: قرار بود سينما فردوسي را به اعضاي اين اتحاديه اختصاص دهند ولي در حال حاضر نه بليت و نه سينما به اين جشنواره داده نشده كه هدف آنها تحقير كردن و خرد كردن اين اتحاديه است همچنين اعضاي اين اتحاديه فيلم‌ها را زمان اكران تماشا مي‌كنند.
وي در پايان صحبت خود، تصريح كرد: اتحاديه تهيه‌كنندگان و توزيع كنندگان فيلم سينماي ايران از معاونت سينمايي چيزي جز دروغ نديده است و براي اين اتحاديه مشكلات زيادي بوجود آورده است.
در پايان نشست «حبيب الله كاسه‌ساز» گفت: اين اتحاديه، شوراي عالي تهيه‌كنندگان را به رسميت مي‌شناسد ولي تصميماتي را كه در حال حاضر در اين شورا گرفته مي‌شود قبول ندارد و اين اتحاديه مي‌خواهد تمام تهيه‌كنندگان زير يك سقف و با يك نگاه كار كنند.
انتهاي پيام/ا

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن