تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815696127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به مناسبت روز ملي صرع در ديدار دو تيم هنرمندان و منتخب پيشكسوتان؛ شكست هنرمندان از ملي پوشان پيشكسوت +عكس


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: به مناسبت روز ملي صرع در ديدار دو تيم هنرمندان و منتخب پيشكسوتان؛ شكست هنرمندان از ملي پوشان پيشكسوت +عكس
به مناسبت روز ملي صرع دو تيم ملي فوتسال پيشكسوتان و هنرمندان مقابل هم صف آرايي كردند؛ چند تن از هنرمندان حاضر ديدگاه خود را در باره اين حركت خيرخواهانه بيان داشتند...


به گزارش خبرنگار سرويس فرهنگ و هنر،به منظور يك كار خدا پسندانه به نفع بيماران صرع ايران و به مناسبت روز صرع، دو تيم هنرمندان و منتخب پيشكسوتان و بازيكنان تيم ملي فوتسال در سالن هندبال فداراسيون بازي را برگزار كردند كه با توجه به پخش مستقيم بازي و فعاليت هايي كه در اين راستا انجام شد منافع اين ديدار دوستانه به انجمن صرع رسيد.
تيم ملي فوتسال پيشكسوتان با سرمربي گري علي صانعي با تيم هنرمندان با سرمربي گري حسين شمس ديدار كردند كه در پايان تيم پيشكسوتان با نتيجه هشت بر پنج تيم هنرمندان را شكست داد.
تركيب دو تيم به شرح زير بود:تيم ملي پيشكسوتان: اصغر قهرماني، بهروز جعفري، سيامك دادشي محمد رضا حيدريان، احمد پري آذر، علي پازوكي و امير شمسايي. سرپرست: عباس ترابيان. سرمربي: علي صانعي
تيم هنرمندان: نيما نكيسا، سيد جواد هاشمي، مرتضي كاظمي، بنيامين مظفري، مهدي توتون چي، مهدي صالح پور، داوود ناقور، مهدي خان ميزايي، امير حسين اصلانيان، حسام ياريار، پويا اميني و علي سليماني.
سرپرست: مهدي صبايي. سرمربي: حسين شمس
در حاشيه اين ديدار گفتگويي كوتاه با چند تن از هنرمندان و مجريان پيشكسوت تلويزيون و رييس انجمن صرع ايران داشتيم كه از نظرتان مي گذرد:

دكتر بلهري يكي از موسسين انجمن صرع ايران دليل بازي تيم هنرمندان با تيم فوتسال در روز ملي صرع را اينطور بيان مي كند : همه افراد جامعه بايد در مورد بيماري صرع اطلاعاتي داشته باشند. تمام تلاش از برپايي چنين برنامه هايي ارتقا اگاهي مردم است كه با همكاري مسئولين و انجمن صرع و از طريق انعكاس رسانه هاي گروهي اين مهم امكان پذير است. ما اميدواريم بازي تيم هنرمندان با تيم فوتسال ملي كشورمان بازخورد خوبي در اينده داشته باشد. هدف اصلي در اين كار بالا بردن سطح اگاهي مردم است واينكه جامعه برخورد بهتري با اين بيماران داشته باشد تا بيماران اعتماد به نفس و شخصيت و ارزشهاي خود را حفظ كنند. خيلي از افراد در جامعه صرع را نميشناسند و نمي دانند كساني كه مبتلا به اين بيماري هستند توان اين را دارند كه يك هنرمند يا يك ورزشكار باشند نهادها و ارگاناي زيادي براي برگزاري اين بازي با ما همكاري كردند. ما خوشحاليم كه از حمايت وسيع و بي دريغ تيم ملي فوتسال و تيم ملي هنرمندان اقايان ترابيان و حسين يار يار برخوردار بوديم ومهمتر آنكه با پخش مستقيم يازي از شبكه سوم سيما اطلاع رساني خوبي براي مردم عزيزمان شد .تلفيق هنر و ورزش در كنار بيماري صرع نقطه عطفي است كه اعتماد به نفس را به بيماران صرع و خانواده هايشان هديه كنيم.

حسين ياريار مدير عامل باشگاه هنرمندان هدف از اجراي اينگونه برنامه ها را كمك به بيماران مصروع مي داند و مي گويد : ما به دنبال تاثيرات فرهنگي اين بازي هستيم و فوتبال يك بهانه است. هدف كمك به بيماران مصروع است و باز هم مي گويم بايد اين بيماران و مشكلاتشان رسانه اي شود. تا چاره اي براي حل مشكلاتشان انديشيده شود.
ياريار در ادامه گفت: اتفاقا تيم فوتسال بانوان هنرمند هم تشكيل شده كه جا دارد از هيات مديره بخش باشگاه هنرمندان متشكل از رويا تيموريان ، فريبا كوثري ، فاطمه گودرزي ، پوران درخشنده و ديگر دوستان تشكر كنم. اما به دليل اينكه اردوي اين تيم با حضور 30 بازيكن هنرمند قرار است اين هفته برگزار شود و بازيكنان نهايي اين تيم مشخص شود ، نام آنها را فعلا اعلام نمي كنيم.

اصغر همت بازيگر باسابقه سينما و تلويزيون هدف از اجراي اين بازي خيرخواهانه وحضور هنرمندان را پيشگيري از بروز آسيبهاي اجتماعي در بيماران مصروع و تعامل

مناسب بين خانواده، بيمار و اجتماع مي داند. وي در ادامه مي گويد: از زمانيكه تيم هنرمندان تشكيل شد در انجام امور خيريه شركت داشتم و دليل حضورم در اين برنامه را حمايت از بيماران صرع است كسي كه صرع دارد مي تواند به راحتي در جامعه زندگي كند و ازدواج كند وخيلي عادي به زندگي ادامه دهد. به هر حال اين بازي از شبكه سوم سيما پخش شد و فكر مي كنم تبليغات خوبي براي انجمن بيماران صرع باشد . انشاا... كه از اين دست برنامه ها باعث شود كه توجه خاصي به اين بيماران گردد..

احسان حق‌شناس خواننده و هنرمند جوان كشورمان با حضور در سالن هند بال با تشويق هوادارانش مواجه شد وي كه در اكثر برنامه هاي خيريه شركت دارد با حضور خود بار ديگر بيماران مصروع كه در جمع تماشاچيان بودند را شاد كرد وگفت دليل شركت در اين قبيل برنامه ها به ما اين فرصت را مي دهد كه تلنگري به خودمان بزنيم و كبر و غرور را ازخودمان دور كنيم و همچنين فرصتي براي اين بيماران است كه روحيه شادتري پيدا كنند اميدوارم اين برنامه در اينده ادامه پيدا كند و هر بار موفق تر از قبل باشد و مسئولين حمايت بيشتري از اينگونه برنامه نمايند .

حضور بازيگران سينما و تلويزيون كشور عزيزمان ايران در كارهاي خير و كمك به بيماران مصروع باعث شادي دل خيلي از بچه هاي بيمار و نيازمند مي شود.

پويا اميني بازيگر خوب و موفق سينما و تلويزيون با پسرخردسالش "ايليا " به سالن هندبال آمد! حضور اين پدر و پسر در اين بازي خير خواهانه فرصت خوبي براي عكاسي خبرنگاران بود.

پويا اميني در رابطه با فرزندش مي گويد:ايليا يك هديه زيبا و براي من بسيار شيرين از طرف خدا بود كه صحيح و سالم به من و همسرم داد و دوست دارم پسرم به تمامي آرزوهايي كه دارد برسد.
وي اظهار كرد اميدوارم تيم هنرمندان بتواند درانجام كارهاي خير مثمر ثمر باشد واز اين راه منافعي به بيماران مصروع برسد . اگر بيمار مبتلا به صرع در جامعه طرد شود اين بيماري از كنترل خارج شده و صدمه زيادي را از نظر اقتصادي به جامعه، بيمار و خانواده وي وارد مي كند در حاليكه پذيرش فرد در جامعه سبب كنترل مناسب بيماري و برطرف شدن علائم آن خواهد شد.ما با حضورمان در اين برنامه ها اعلام مي كنيم كه اين بيماران تنها نيستند و هميشه هنرمندان دركنار انها هستند .

سيد جواد هاشمي بازيگر و كارگردان محبوب كه با چهره اي مثبت در ميان مردم مشهور است از آنجاييكه به كارهاي خير خيلي علاقه مند است، سالهاست كه عضو تيم هنرمندان شده است.

وي با بيان اينكه دين اسلام، دين خوبي و نيكي است، لذا سفارش به تعجيل در انجام كارهاي خير در آن بسيار ديده مي شود؛گفت مسلما هر بازي خير خواهانه باز خورد خودش را دارد و در اين بازي نگاه مردم به اين معطوف ميشود كه بيماري صرع درمان پذير است و اين بيماران ميتوانند زندگي شادي را در كنار خانواده هايشان داشته باشند .

مرتضي كاظمي بازيگرخوب سينما و تلويزيون از اينكه مردم بيماري صرع را نمي شناسند اظهار تاسف كرد وگفت: مردم بايد باديد مهربان تري به اين بيماري نگاه كنند و خود كساني كه صرع دارند بدانند كه مشكل خاصي نيست و مي توانند به راحتي در جامعه تردد داشته باشند .

انشاللله با تكرار اين برنامه و حضور مستقيم بيماران صرع و خانوادهايشان در كنار هنرمندان و ورزشكاران اين خانواده ها بدانند كه تنها نستند .

محسن حاجيلو مجري و گزارشگر قديمي تلويزيون باگذشت سه دهه از كارهايش در زمينه مجري گري و بازيگري هنوز هم با زدن حرفهاي جدي در قالب طنز لبخند را برگوشه لبان مردم مي نشاند.

وي با بيان اينكه بايد هميشه فكر كنيم امروز اخرين روز ماست وما فقط براي امروز زندگي مي كنيم گفت: كاري كه تيم هنرمندان انجام مي دهند يك كار خير خواهانه است كه اين بازيها به نفع انجمن هاي خيريه تمام مي شوند ومن خوشحالم كه به عنوان عضو كوچكي از اين مجموعه حضور دارم . شايد درصد بالايي از مردم ندانند كه روز ملي صرع چه روزي است كه ما توانستيم با كمك هنرمندان و تيم ملي فوتسال اين روز را معرفي كنيم و بگوييم كه صرع يكي از درمان پذير ترين بيماريهاي مغز و اعصاب است و جاي نگراني نيست اميدوارم در برنامه هاي بعدي تبليغات وسيع تري انجام گيرد تا تماشاچيان بيشتري حضور يابند.

گزارش : شهناز شجاعي

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن