تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820938802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازسازي سالن‌هاي اسكواش ورزشگاه حيدرنيا انجام نشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بازسازي سالن‌هاي اسكواش ورزشگاه حيدرنيا انجام نشد
دبير فدراسيون اسكواش از عدم همكاري اداره كل تربيت بدني استان تهران در خصوص بازسازي سالن‌هاي كورت اسكواش مجموعه ‌ورزشي حيدرنيا خبر داد.


بابك فقير دبير فدراسيون اسكواش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در حالي كه مذاكرات خود را با مسئولان اداره كل تربيت بدني استان تهران انجام داده بوديم تا با بازسازي سالن هاي كورت اسكواش مجموعه ورزشي حيدرنيا،رقابت‌هاي بين‌‌المللي اسكواش جام فجر را در اين محل برگزار كنيم برخلاف تمام رايزني‌ها مسئولان از انجام اين كار سرباز زدند.

وي اضافه كرد: در مجموع با برآورد هزينه‌اي كه براي بازسازي اين سالن‌ها انجام داديم بايد مبلغ 40 ميليون تومان براي انجام اين كار اختصاص داده مي شد كه فدراسيون در نظر گرفت 20 ميليون اين مبلغ را از اعتباراتش براي انجام اين طرح به اداره تربيت بدني استان ارائه دهد.

فقير خاطرنشان كرد: از آنجاكه سالن‌هاي اسكواش مجموعه ورزشي انقلاب تهران گنجايش پذيرش تماشاچيان را ندارد و از طرفي در منطقه‌اي خارج از مركز شهر است ما بيشتر از هر چيز به بازسازي سالن‌هاي حيدرنيا نياز داريم كه از آنها استفاده كنيم.

وي در پايان گفت : با توجه به اين موضوع در حال حاضر بار ديگر مشغول تلاش هستيم كه با انجام مذاكره با مسئولان اداره كل تربيت بدني استان كار بازسازي اين سالن‌ها را آغاز كنيم تا اينكه مسابقات بين‌‌المللي جام نوروز را در آنجا برگزار كنيم./ب/

پنجشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 694]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن