تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815406617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جامع‌ترين نرم افزار ازدواج در قم توليد شد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: جامع‌ترين نرم افزار ازدواج در قم توليد شد
نرم افزار جامع دانشنامه قرآني كه حائز رتبه برتر جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال شده در نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال استان قم عرضه شده است.


به گزارش خبرگزاري برنا از قم، حامد منصوري مسئول غرفه مركز جهاني نشر فرهنگ و معارف اسلامي مبلغ تصريح كرد: مركز جهاني نشر فرهنگ و معارف اسلامي مبلغ، از سال 1380 كار خود را در حوزه ديني آغاز كرد و تاكنون نرم افزارهايي كه توليد كرده رتبه‌هايي را در جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال و قرآني كسب كرده است.

وي با معرفي نرم افزارهاي اين موسسه خاطرنشان كرد: نرم افزار نسيم رضوان در جشنواره نرم افزارهاي قرآني و ديجيتال حايز رتبه برتر شده است و اين نرم افزار دانشنامه قرآني و نخستين نرم افزار جامعي است كه در رابطه با قرآن توليد شده است.

منصوري ترجمه گويا، امكان تكرار آيات تا 99 بار، 9 ترجمه فارسي، ترجمه 18 زبان دنيا، ترجمه واژه‌اي و متني قرآن، تلاوت‌هاي مجلسي و ترجمه لغت به لغت قرآن را از امكانات نرم افزار نسيم رضوان برشمرد.

مسئول غرفه مركز جهاني نشر فرهنگ و معارف اسلامي مبلغ همچنين از توليد نرم افزار ازدواج خبر داد و خاطرنشان كرد: اين نرم افزار جامع‌ترين نرم افزار ازدواج است.

وي ادامه داد: سخنراني پيرامون ازدواج، بررسي مسئله بهداشت رواني، جنسي و تنظيم خانواده، بررسي ازدواج از منظر قرآن و روايات، آداب و رسوم ازدواج در شهرها و كشورهاي مختلف، آزمون تفاهم ويژه خانم‌ها، ازدواج در كلام بزرگان و منظر اديان و مكاتب مختلف از بخش‌هاي مختلف نرم افزار ازدواج است.

منصوري در بخش ديگري از سخنان خود از ارائه و فروش نرم افزار جامع كودكان شامل محمد امين، شهرك محبت و شهرك اعداد با تخفيف 70درصدي در نمايشگاه خبر داد.

وي نرم افزارهاي سيماي رحمت و نرم افزار هماي رحمت شامل نهج البلاغه به همراه ترجمه گويا در دو لوح فشرده را از ديگر توليدات اين مركز برشمرد.

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 395]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن