تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816423904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از فوتبال ماتادورها


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: كوتاه از فوتبال ماتادورها
پرز و طرفداران سرشناس
سرمربى سابق رئال مادريد راه حل تمام مشكلات اين تيم را بازگشت پرز به برنابئو دانست. فابيو كاپلو گفت: احساس مى كنم فلورنتينو پرز اصولاً براى رياست در رئال مادريد آفريده شده باشد. او بهترين مديرى است كه تا كنون ديده ام و شايسته رئال است. وى افزود: مشكلات زيادى در باشگاه مادريدى وجود دارد كه در زمان مربيگرى من هم وجود داشت اما اين تيم آنقدر امكانات دارد كه هيچ مربى حق بهانه جويى نداشته و بايد با رئال مادريد قهرمان شود.
آنرى در ليست فروش بارسا
مهاجم فرانسوى بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستان به فروش مى رسد.تيه رى آنرى گلزن بارسلونا گزينه اصلى براى فروش در تابستان محسوب مى شود. قرار است آنرى به همراه مبلغى در حدود ۱۰ ميليون يورو به يكى از ۲ باشگاه فرانسوى ليون و آلمانى بايرن مونيخ برود. اين اتفاق در صورتى رخ مى دهد كه يكى از اين ۲ باشگاه حاضر باشد گزينه مورد نظر بارسلونا را به آنها بفروشد. بارسلونا سخت به دنبال كريم بنزما از المپيك ليون فرانسه و فرانك ريبرى از بايرن مونيخ آلمان است. باشگاه بارسلونا قصد دارد در فصل نقل و انتقالات تابستانى چند خريد بزرگ اما سودمند و فنى داشته باشد و گزينه هاى نام برده شده در اولويت خريد قرار دارند. تيه رى آنرى هنوز به انتشار اين خبر واكنش نشان نداده است.
«پپ» به جدال برگشت مى انديشد
سرمربى بارسلونا پيروزى مردانش مقابل رئال مايوركا را بسيار ارزشمند توصيف كرد اما گفت: هنوز چيزى معلوم و روشن نيست. پپ گوارديولا گفت: بازى برگشت با مايوركا بسيار سخت است و بايد در آن رقابت سخت با تمام قدرت وارد ميدان شويم. وى افزود: نمى توان با قاطعيت از قهرمانى سخن گفت. اگر فرض كنيم مايوركا در بازى برگشت هم شكست بخورد يك ديدار سخت در مرحله پايانى باقى مانده است.
شماره يك رئال مادريد و حمايت از روبن
دروازه بان رئال مادريد تيمش را به آرين روبن وابسته و نيازمند دانست.
ايكر كاسياس گفت: رئال مادريد به روبن وابسته است همان طور كه بارسلونا به ليونل مسى وابسته است. وى افزود: روبن بازيكن بزرگى است و با توجه به بازى كمتر نسبت به مسى آمار بسيار بهترى دارد. كاسياس خاطر نشان كرد: با داشتن بازيكنانى نظير روبن به قهرمانى در لاليگا امسال اميدواريم و اطمينان داريم كه صدر جدول را فتح خواهيم كرد.
سرماخوردگى شديد هافبك رئال مادريد
حضور مهاجم هلندى رئال مادريد به خاطر سرماخوردگى مقابل ريسينگ سانتاندر در هاله اى از ابهام قرار دارد.آرين روبن كه به تازگى از كمند مصدوميت رهايى پيدا كرده است به خاطر ابتلا به سرماخوردگى شديد نمى تواند تيمش را در بازى مقابل ريسينگ سانتاندر همراهى كند. اين خبر را برخى منابع اسپانيايى تأييد كرده اند اما باشگاه رئال مادريد از حضور اين بازيكن مى گويد. خبر غيبت روبن مقابل ريسينگ مرتب در روزنامه هاى اسپانيايى تأييد و تكذيب مى شود اما آنچه مشخص است ضعف بدنى اين بازيكن هلندى است كه باعث شده نتواند در حالت ايده آل با لباس رئال مادريد به ميدان بيايد و مثل هميشه نباشد. براى بازى حساس رئال مادريد مقابل ريسينگ در نخستين روز از هفته بيست و دوم لاليگا گوتى به احتمال فراوان مجوز حضور دريافت خواهد كرد اما غيبت روبن باعث تغييرات عميق تاكتيكى خواهد شد.
بارسا و اعتراض به محروميت آلوز
باشگاه بارسلونا مى كوشد محروميت مدافع خود را كاهش دهد.فدراسيون فوتبال اسپانيا حاضر به تخفيف در حكم ارائه شده در مورد محروميت دانيل آلوز نيست اما به نظر مى رسد تلاش بارسلونا براى فرجام خواهى به ثمر برسد. آلوز به خاطر دريافت ۵ كارت زرد حضور در هفته بيست و دوم لاليگا را از دست داده است. بارسلونا به خصوص در مورد كارت زرد آلوز در مصاف با ريسينگ سانتاندر اعتراض دارد و معتقد است كه اين اخطار بى مورد بوده است. بارسا فرداشب به مصاف اسپورتينگ گيخون مى رود.
مانسانو: شكست اتفاقى بود
سرمربى رئال مايوركا شكست تيمش مقابل بارسلونا را اتفاقى توصيف كرد و گفت: مى توانيم به ديدار پايانى صعود كنيم. گريگورى مانسانو گفت: سخت است اما غيرممكن نيست. ما مى توانيم بارسلونا را در خانه شكست دهيم. اين تيم بسيار عالى بازى مى كند اما در اين بازى كنترل ميدان در اختيار ما بود و حريف به ۲ گل اتفاقى دست پيدا كرد. حملات مايوركا بسيار بيشتر بود و از اينكه مردان من در نوكمپ بارسلونا را به دفاع مجبور كرده بودند، خوشحالم. اين در حالى است كه بر خلاف اظهارات مانسانو، بارسلونا در ديدارى يك طرفه و راحت رئال مايوركا را ۲ بر صفر شكست داد.
اعتقاد جالب «دن فابيو» به مسى
سرمربى تيم ملى فوتبال انگلستان «ليونل مسى» را برتر از «كريستيانو رونالدو»توصيف كرد. روزنامه اسپورت چاپ اسپانيا به نقل از فابيو كاپلو سرمربى تيم ملى فوتبال انگلستان نوشت: «مسى يك بازيكن استثنايى است و كارهاى باورنكردنى بسيارى انجام مى دهد.» وى خاطرنشان كرد: «مسى و رونالدو هر۲ بازيكنان بزرگى هستند اما هيچ كس به اندازه مسى با استعداد نيست. او دنباله رو مارادونا است.» كاپلو همچنين پيش بينى كرد كه تيم بارسلونا بتواند به مرحله بعدى رقابت هاى ليگ قهرمانان اروپا راه پيدا كند اما يادآور شد كه مرحله يك چهارم پايانى اين رقابت ها بسيار فشرده بوده و تمامى قرعه ها بسيار نزديك به هم خواهد بود.

شنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن