تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819756994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمود ياوري در نشست خبري: شاگرد مكتب سپاهان هستم صداوسيما با پرداخت حق پخش حق فوتبال را بدهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: محمود ياوري در نشست خبري: شاگرد مكتب سپاهان هستم صداوسيما با پرداخت حق پخش حق فوتبال را بدهد
خبرگزاري دانشجويان ايران - اصفهان
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرمربي تيم فوتبال فجر سپاسي شيراز گفت: شاگرد مكتب شاهين و سپاهان هستم و در همه ديدارهاي اين تيم اصفهاني به جز ديدار فردا براي سپاهان آرزوي پيروزي دارم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه اصفهان، ‌محمود ياوري در نشست خبري قبل از ديدار با سپاهان ضمن اعلام اين مطلب گفت: افتخار مي‌كنم كه فرزند خانواده سپاهان هستم، اين باشگاه، باشگاه بزرگي و با عظمتي است كه شناخت خوبي از آن دارم، ولي سپاهاني بودنم باعث نمي‌شود كه اصول حرفه‌اي‌گري را فراموش كنم.

وي با اشاره به مشكلات مالي تيم فجر سپاسي اظهار كرد: اين تيم شيرازي نام مقدس يك شهيد را با خود به همراه دارد ولي متاسفانه به علت مشكلات عديده مالي اين تيم آسيب‌هاي جدي شده و اگر نتايج خوب اين تيم در هفته‌هاي اخير نبود، مشكلات بيشتر خود را نشان مي‌داد.

وي ادامه داد: انتظار سرهنگ جعفري مدير عامل باشگاه سپاسي از همه دست اندركاران و مسئولان استان فارس اين است كه به اميد حمايت سپاه از اين تيم نباشند و همه دست در دست هم با حمايت خود سعي كنند تا فجر سپاسي نماينده شايسته‌ي استان فارس در رقابت‌هاي ليگ برتر باشد.

وي با اشاره به اينكه ورزش تقواي فساد است گفت: ‌آنجا كه ما شعار مقابله با تهاجم فرهنگي مي‌دهيم بايد به اين نكته واقف شويم كه ورزش مي‌تواند اوقات فراغت خوبي براي جوانان رقم بزند و عدم توجه كافي به تيم فجر سپاسي باعث مي‌شود تا سرانجامي تلخ براي اين تيم رقم خورد.

محمود ياوري در مورد شانس‌هاي قهرماني اين فصل رقابت‌هاي ليگ برتر گفت: با احترام به تيم‌هاي مثل استقلال و صبا شانس قهرماني را ما بين تيم‌هاي سپاهان و تراكتورسازي مي‌دانم.

وي در پايان با انتقاد از عدم پرداخت حق پخش تلويزيوني از سوي صداوسيما به باشگاه‌ها گفت: صداوسيما كه هزينه‌هاي ميلياردي صرف ساختن سريال‌ها مي‌كند، جا دارد كه با تخصيص حق واقعي پخش تلويزويوني آن را به فوتبال برگرداند تا مشكلات تيم‌هاي نظير فجر مرتفع شود.

به گزارش ايسنا، تيم فوتبال فجرسپاسي در هفته‌ي بيست و سوم ليگ برتر فوتبال يك شنبه به مصاف سپاهان اصفهان مي رود.

انتهاي پيام

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن