تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803878572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تقابل قلعه نويي و مظلومي در جنگ قهرماني


واضح آرشیو وب فارسی:الف: تقابل قلعه نويي و مظلومي در جنگ قهرماني
گرچه نبرد تراكتورسازي با استقلال در تبريز مهمترين ديدار هفته بيست و سوم ليگ برتر است اما ديدار پرسپوليس با ذوب‌آهن در آزادي، برگزاري شهرآورد خوزستان و رويارويي شاهين و مس سرچشمه قعرنشينان ليگ، هم حساسيت و جذابيت‌هاي خاص خود را خواهد داشت.

به گزارش مهر، بيست و سومين هفته از مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور فردا يكشنبه با برگزاري ۹ ديدار پيگيري مي‌شود. در روزي كه تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس پيش از دربي ۷۴ به مصاف دو تيم قدرتمند تراكتورسازي تبريز و ذوب آهن اصفهان مي‌روند، آبي پوشان به فكر حفظ صدرنشيني هستند و سرخپوشان هم براي جبران ناكامي‌هاي اخير كار سختي برابر تيم ذوب‌آهن خواهند داشت، ذوب آهني كه با روزهاي اوج خود فاصله دارد. در زير نگاهي گذرا به ديدارهاي هفته بيست و دوم ليگ برتر خواهيم داشت:

مس كرمان - داماش گيلان
براي تيمي كه خطر سقوط به ليگ دسته اول را بشدت احساس مي‌كند و با انتهاي جدول فاصله اندكي دارد، تمام بازي‌‍‌ها، بازي مرگ و زندگي است تا زماني كه در جدول رده بندي جايگاهي مطمئن و قابل اعتماد را پيدا كند. مس كرمان يكي از همين تيم‌هاست كه فردا در ديداري خانگي مقابل داماش گيلان صف آرايي مي‌كند. داماش كه اين روزهاي در بحران شديد مالي قرار دارند، خود يكي از تيم‌هايي است كه خطر سقوط به قعر جدول را به شدت احساس مي‌كند و در پنج ديدار گذشته خود متحمل چهار شكست شده است. با اين اوصاف هر دو تيم به هيچ عنوان از سه امتياز بازي فردا نخواهند گذشت، به ويژه رشتي‌ها و سرمربي جوان‌شان مهدي تارتار كه هيچ بعيد نيست در صورت شكستي ديگر به سرنوشت مهدي دينورزاده و ابراهيم قاسمپور دچار شود.
نتيجه ديدار رفت: داماش گيلان يك - مس كرمان يك

سپاهان اصفهان - فجرسپاسي شيراز
"اين براي ما بسيار مهم است بازي آينده برابر فجرسپاسي را در خانه با موفقيت پشت سر بگذاريم. اگر بخواهيم راه قهرماني براي‌مان هموار شود آن بازي را بايد ببريم. اميدوارم در اين ديدار به نتيجه لازم برسيم". اينها اظهارات "زلاتكو كرانچار"، سرمربي سپاهان اصفهان در مورد بازي با فجرسپاسي است و نشان دهنده اهميت اين بازي براي زردپوشان اصفهاني. سپاهان كه تا صدرجدول فقط سه امتياز فاصله دارد، اميدوار است در ديدار خانگي با فجرسپاسي به سومين پيروزي پي در پي خود دست يابد و جدال استقلال و تراكتورسازي با نتيجه تساوي يا برد تراكتورسازان به پايان برسد تا فاصله خود را با صدر جدول به حداقل برساند. البته حريف روز يكشنبه سپاهان تيمي دست و پابسته نيست. فجرسپاسي كه توانسته در ديدارهاي دو هفته اخير استقلال و مس كرمان را شكست دهد، قطعا به راحتي مغلوب سپاهان نخواهد شد و به قول محمود ياوري لقمه گلوگيري براي شاگردان كرانچار خواهد بود.
نتيجه ديدار رفت: فجرشهيد سپاسي شيراز ۳ - سپاهان اصفهان ۲

ملوان بندرانزلي - صباي قم
سپيدپوشان انزلي بي شك يكي از بهترين تيم‌هاي نيم فصل دوم ليگ برتر بوده‌اند. اين تيم كه نيمه دوم ماراتن ليگ را بدون شكست و گل خورده آغاز كرده است، اين هفته در خانه ميزبان صباي قم است. صبا هم به مانند نيم فصل اول تيمي خوب و توانمند نشان داده است و همچنان در تعقيب مدعيان بالاي جدول است. اين تيم كه هفته گذشته در ديدار خانگي با شاهين بوشهر به نتيجه تساوي يك بريك رضايت داد و نتوانست اختلاف امتياز خود با استقلال و تراكتورسازي را حفظ كند، اميدوار به ثبت نتيجه تساوي در جدال مدعيان است تا با كسب سه امتياز ديدار با ملوان همچنان يكي از سه ضلع مثلث قهرماني باشد. البته ويسي و شاگردانش به خوبي شرايط بازي در انزلي را مي‌دانند و متوجه اين موضوع هستند كه بازي با اين تيم به مراتب دشوارتر از ديدار هفته گذشته با تيم قعرجدولي شاهين است، به ويژه در شرايط فعلي كه ملوان مي‌خواهد از ميانه پايين جدول خود را جدا كند و به نقطه‌اي امن در ميانه جدول برسد.
نتيجه ديدار رفت: صباي قم يك - ملوان بندرانزلي صفر

راه‌آهن شهرري - شهرداري تبريز
علي دايي مي‌خواست راه آهن را به تيمي مدعي مبدل كند اما تيمش از همان هفته‌هاي ابتدايي به مانند گذشته براي نيافتادن مي‌جنگيد و فعلا هم مي‌جنگد. زردپوشان كه مدعي‌اند در هفته گذشته با اشتباهات داوري به قعرنشين ليگ برتر باخته‌اند، اين هفته با انديشه جبران و فرار از جمع فانوس بدستان به مصاف شهرداري تبريز مي‌روند. سرخپوشان تبريزي هم به مانند راه‌آهن حال و روز خوبي ندارند. تيم مديرروستا كه در نيم فصل دوم ليگ برتر متحمل سه شكست شده و تنها يك پيروزي و يك تساوي كسب كرده است، با تيم‌هاي در خطر سقوط تنها ۲ امتياز فاصله دارد. با اين شرايط تداوم شكست و ناكامي به ويژه در مصاف با تيم‌هاي قعرنشين يعني يك گام نزديك شدن به سقوط. با اين شرايط در بازي عصر يكشنبه نه دايي از سه امتياز مي گذرد و نه مديرروستا و هر دو به مانند دوران حضورشان در تيم ملي با نهايت توان خواهند جنگيد.
نتيجه ديدار رفت: شهرداري تبريز ۲ - راه آهن شهرري ۲

سايپاي البرز - نفت تهران
تيم اوج گرفته سايپا اين هفته در خانه از نفت پذيرايي مي‌كند، نفتي كه برخلاف سايپا دوران نزول را مي‌گذراند و در جدول پله پله سقوط مي‌كند. نفت براي ماندن در جمع مدعيان ناچار است به پيروزي در خانه سايپاست، چرا كه اگر غير از اين باشد بايد از همين هفته‌هاي مياني نيم فصل دوم قصه قهرماني و كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا را فراموش كند. نفتي كه در سه بازي اخير خود به فولادخوزستان، راه‌آهن و سپاهان اصفهان باخته بدون شك در خانه سايپا كار دشواري خواهد داشت، تيمي كه در رشت و آبادان هفت گل به داماش و صنعت نفت مي‌زند، نمي‌تواند حريف آساني باشد، به ويژه در شرايط فعلي كه ماشين گلزني‌اش، كريم انصاري‌فرد راه افتاده است.
نتيجه ديدار رفت: نفت تهران ۲ - سايپاي البرز صفر

فولاد خوزستان - صنعت نفت آبادان
دربي خوزستان هم به مانند تمام دربي‌هاي فوتبال جذابيت خاص خود را دارد، حتي اگر يكي از تيم‌ها به واسطه پيروزي پرگل هفته گذشته در اوج باشد و ديگري به واسطه دو شكست متوالي در شرايط نامطلوب روحي. جلالي كه مي‌گويد تيمش هميشه در بدترين شرايط بهتر نتيجه مي‌گيرد، اميدوار است در دربي خوزستان انگيزه جبران به كمك شاگردانش بيايد تا در مصاف با هم استاني به يك پيروزي باارزش دست يابند. از سوي ديگر تيم صنعت نفت آبادان به دنبال پيروزي روحيه بخش مقابل پرسپوليس و رسيدن به اين باور كه مي‌شود در خانه هم برنده شد، به ديدار فولاد خوزستان مي‌رود. آباداني‌ها كه با امتيازي برابر با فولاد خوزستان اما به واسطه تفاضل گل كمتر رتبه هفتم جدول را در اختيار دارند، اميدوارند در اين بازي خارج از خانه دست پر از زمين خارج شوند و حداقل با يك پله صعود خود را به جمع بالانشينان جدول نزديك كنند.
نتيجه ديدار رفت: صنعت نفت آبادان ۲ - فولاد خوزستان ۲

شاهين بوشهر - مس سرچشمه
اين هم بازي قعرنشينان است، قعرنشيناني كه هفته به هفته به سقوط نزديك مي‌شوند. دربي قعرنشينان البته براي مس سرچشمه يك بازي ۶ امتيازي است، چرا كه با پيروزي در آن مي‌تواند فاصله خود با يكي از تيمهاي كانديداي سقوط به حداقل برساند. شاهين هم با توجه به اينكه از امتياز ميزباني بهره مي‌برد، اميدوار است با حمايت هواداران خودي از سد مس بگذرد و فانوس قعرنشيني را به يكي از تيمهاي مس كرمان، شهرداري تبريز و ملوان بندرانزلي بسپارد. در اين بين فيروز كريمي به حمايت مسئولان باشگاه شاهين به ويژه محمدپور، مديرعامل جديد اين باشگاه دلخوش است تا نخستين پيروزي خانگي خود در نيم فصل دوم ليگ برتر را كسب كند.
نتيجه ديدار رفت: مس سرچشمه رفسنجان يك - شاهين بوشهر صفر

تراكتورسازي تبريز - استقلال تهران
اين بازي بدون شك حساس‌ترين ديدار نيم فصل دوم ليگ برتر است كه فاتح آن مي‌تواند يك گام به قهرماني نزديك شود. اين بازي تقابل امير قلعه‌نويي و پرويز مظلومي است كه ديگر همه مي‌دانند پشت لبخندهاي مصنوعي آنها رابطه دوستانه‌اي نيست. اين بازي پيش بازي دربي است، براي استقلال و نبرد قهرماني براي تراكتورسازي.

با نتايجي كه در ديدارهاي هفته‌هاي گذشته رقم خورد، تراكتورسازي به يكقدمي استقلال رسيد تا جنگ دو تيم در هفته بيست و دوم چيزي فراتر از يك بازي معمولي شود. حالا تراكتور براي صدرنشيني بايد و بايد استقلال را شكست دهد و در آستانه دربي تهران صدرجدول را از آبي پوشان بگيرد. همانطور كه عنوان شد بهترين نتيجه براي تراكتورسازان در اين بازي پيروزي است اما اگر بازي مساوي تمام شده و يا به سود استقلال تمام شود، صدر جدول حداقل تا پايان هفته بيست و سوم آبي مي‌ماند.

استقلال درحالي به مصاف تراكتورسازي مي رود كه آندرانيك تيموريان را در اختيار نخواهد داشت. آبي پوشان ديگر بايد روزهاي بدون آندو را تمرين كنند، چرا كه او تا فروردين ماه شرايط همراهي آبي پوشان را ندارد. اين بازي البته براي پرويز مظلومي يك بازي انتقامي است، او كه در بازي رفت در آزادي به امير قلعه‌نويي با نتيجه ۳ بر ۲ باخت و اولين شكست خود در ليگ يازدهم را متحمل شد، قصد دارد با جبران آن باخت در تبريز، صدرنشيني‌اش در ليگ يازدهم را تحكيم بخشد!
نتيجه ديدار رفت: استقلال ۲ - تراكتورسازي تبريز ۳

پرسپوليس - ذوب‌آهن اصفهان
بحران واژه‌اي مشترك براي دو تيم پرسپوليس و ذوب‌‎آهن اصفهان است. پرسپوليس اسير بحران نتيجه‌گيري است و ذوب‌آهن گرفتار بحران مالي. پرسپوليسي‌ها كه از دنيزلي انتظار رسيدن به آرامش را داشتند، روزهاي پرنوساني را سپري مي‌كنند اما در اين شرايط هم در ورزشگاه آزادي نتايج خوبي را كسب كرده است. پيروزي برابر شاهين و مس سرچشمه، هواداران را موفقيت تيم‌شان در هر شرايطي در اين ورزشگاه اميدوار كرده، هرچند حريف آنها تيمي به نام ذوب‌آهن باشد. شاگردان ابراهيم‌زاده هم كه در ۵ بازي نخست نيم فصل دوم، سه شكست، يك تساوي و يك باخت را تجربه كرده‌اند، در اين شرايط به فكر رسيدن به پيروزي هستند تا خود را براي بازي بزرگ با استقلال در اين ورزشگاه آماده كنند و با اين برد در جدول ليگ بالاتر از پرسپوليس قرار بگيرند.

مهمترين پرسش در شرايط فعلي اين است كه مصطفي دنيزلي در ديدار با ذوب آهن و در آستانه دربي ۷۴ بازهم به معمارزاده اعتماد مي‌كند يا حراست از دروازه سرخپوشان را به حسين هوشيار مي‌سپارد، او كه رسما اعلام كرده براي نيمكت نشيني به پرسپوليس نيامده و مي‌خواهد درون دروازه اين تيم بايستد.

- برنامه ديدارهاي هفته بيست و سوم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور به شرح زير است:
يكشنبه - ۹/۱۱/۹۰
* مس كرمان - داماش گيلان، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه شهيد باهنر كرمان
* سپاهان اصفهان - فجرسپاسي شيراز، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه ذوب‌آهن فولادشهر اصفهان
* ملوان بندرانزلي - صباي قم، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه تختي انزلي
* راه‌آهن شهرري - شهرداري تبريز، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه اكباتان تهران
* سايپاي البرز - نفت تهران، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه انقلاب كرج
* تراكتورسازي تبريز - استقلال تهران، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز
* فولاد خوزستان - صنعت نفت آبادان، ساعت ۱۶، ورزشگاه تختي اهواز
* شاهين بوشهر - مس سرچشمه كرمان، ساعت ۱۶، ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر
* پرسپوليس - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۸، ورزشگاه آزادي تهران

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 391]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن