تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814711424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز مرحله نيمه‌ نهايي ليگ واليبال دانش‌آموزي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آغاز مرحله نيمه‌ نهايي ليگ واليبال دانش‌آموزي
خبرگزاري فارس: ليگ واليبال دانش‌آموزي از امروز وارد مرحله نيمه نهايي خواهد شد و در اين بين بايد ديد تبديل مركز تربيت بدني آموزش و پرورش به معاونت، چه تأثيري در انگيزه و پيشرفت ورزش دانش‌آموزي دارد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس«توانا»، رقابت‌هاي ليگ واليبال دانش‌آموزي براي نخستين بار در تاريخ وزارت آموزش و پرورش از 12 آبان‌ماه سال جاري با شركت 16 تيم شامل شهرستان‌هاي تهران، كردستان، لرستان، زنجان، قم، گلستان، تهران، مركزي، مازندران، گيلان، البرز، سمنان، همدان، قزوين، كرمانشاه و آذربايجان غربي در 4 گروه 4 تيمي آغاز شد.

در گروه A تيم‌هاي لرستان، شهرستان‌هاي تهران، زنجان و كردستان باهم به رقابت پرداختند كه در نهايت تيم‌هاي واليبال دانش‌آموزي شهرستان‌هاي تهران و لرستان به مرحله يك هشتم نهايي راه يافتند؛ تهران، گلستان، قم و استان مركزي تيم‌هاي تشكيل دهنده گروه B بودند كه در نهايت 2 تيم واليبال دانش‌آموزي استان تهران و گلستان جواز حضور در مرحله يك هشتم نهايي را كسب كردند.

در گروه C نيز تيم‌هاي مازندران، گيلان، البرز و سمنان در مرحله مقدماتي ليگ واليبال دانش‌آموزي باهم به رقابت پرداختند كه تيم‌هاي مازندران و گيلان موفق شدند با پشت سر گذاشتن رقباي خود در مرحله مقدماتي به مرحله يك هشتم نهايي راه يابند.

سرانجام در مرحله مقدماتي ليگ واليبال دانش‌آموزي و در گروه D تيم‌هاي همدان، آذربايجان غربي، قزوين و كرمانشاه به مصاف يكديگر رفتند كه در نهايت تيم‌هاي همدان و آذربايجان غربي با عبور از تيم‌هاي قزوين و كرمانشاه به دور بعدي راه يافتند.

به اين ترتيب تيم‌هاي واليبال دانش‌آموزي شهرستان‌هاي تهران، استان تهران، مازندران و همدان گروه A را در مرحله يك هشتم نهايي تشكيل دادند و در گروه B نيز تيم‌هاي گيلان، لرستان، گلستان و آذربايجان غربي حضور يافتند.

دور رفت از مرحله يك هشتم نهايي ليگ واليبال دانش‌آموزي طي روزهاي پنج‌شنبه و جمعه 17 و 18 آذرماه با برگزاري 9 ديدار در دو گروه A و B به ميزباني شهرهاي همدان و گيلان برگزار شد.

نتايج كامل دور رفت از مرحله يك هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ واليبال دانش‌آموزي به شرح زير است:

* نتايج بازي‌هاي روز پنج‌شنبه 17 آذرماه:

گروه A (ميزباني همدان):

مازندران 2ـ شهرستان‌هاي تهران صفر، شهرستان‌هاي تهران 2 ـ تهران صفر، مازندران 2ـ همدان صفر

* گروه B (ميزباني گيلان):

لرستان يك ـ آذربايجان غربي 2، گلستان 2 ـ گيلان صفر، گلستان 2 ـ لرستان يك، گيلان 2 ـ آذربايجان غربي صفر

* نتايج بازي‌هاي روز جمعه 18 آذرماه:

گيلان 2 ـ لرستان صفر، آذربايجان غربي 2ـ گلستان يك، شهرستان‌هاي تهران 2ـ تهران يك

در پايان دور رفت از رقابت‌هاي ليگ واليبال دانش‌آموزي از گروه A تيم مازندران به عنوان نخست رسيد، تيم شهرستان‌هاي تهران دوم شد، تيم تهران به رتبه سومي رسيد و تيم واليبال دانش‌آموزي همدان نيز به رتبه چهارمي بسنده كرد

در گروه B نيز تيم ميزبان يعني واليبال دانش‌آموزي گيلان به عنوان نخست رسيد، تيم گلستان دوم شد، تيم واليبال دانش‌آموزي آذربايجان غربي به رتبه سومي دست يافت و لرستان نيز با رتبه چهارمي به كار خود در دور رفت از مرحله يك هشتم نهايي ليگ واليبال دانش‌آموزي خاتمه داد.

بازي‌هاي برگشت از مرحله يك هشتم نهايي ليگ واليبال دانش‌آموزي در تاريخ 25 آذرماه برگزار شد؛ از گروه A تيم واليبال دانش‌آموزي استان تهران با نتيجه 2 بر صفر از سد شهرستان‌هاي تهران گذشت و تيم تيم مازندران نيز با همين نتيجه از سد همدان گذشت و در گروه B نيز تيم‌هاي واليبال دانش‌آموزي آذربايجان غربي و لرستان با نتايج مشابه 2 بر صفر به ترتيب تيم‌هاي گلستان و گيلان را از پيش‌رو برداشتند.

به اين ترتيب از گروه A تيم‌هاي مازندران و تهران به عنوان تيم‌هاي اول و دوم به مرحله نيمه نهايي راه يافتند و از گروه B نيز صعود تيم‌هاي آذربايجان غربي و گلستان به مرحله بعدي قطعي شد.

* فيناليست‌هاي ليگ واليبال دانش‌آموزي امروز مشخص مي‌شوند

تيم‌هاي راه يافته به مرحله نيمه نهايي ليگ واليبال دانش‌آموزي از امروز 8 بهمن‌ماه رقابت‌هاي خود را براي رسيدن به فينال آغاز خواهند كرد؛ از ساعت 15 تيم آذربايجان غربي با استان تهران روبرو مي‌شود و از ساعت 16:30 دقيقه نيز تيم‌هاي واليبال دانش‌آموزي گلستان و مازندران باهم به رقابت مي‌پردازند.

تيم‌هاي راه يافته به فينال از ساعت 10:30 دقيقه فردا 9 بهمن‌ماه رودرروي يكديگر قرار خواهند گرفت و پيش از بازي فينال نيز از ساعت 9 صبح ديدار رده‌بندي برگزار خواهد شد.

* رقابت داغ با چاشني انگيزه

فارغ از جدال 4 تيم راه يافته به مرحله نيمه نهايي ليگ واليبال دانش‌آموزي براي كسب عنوان قهرماني، آنچه كه بيش از همه رقابت‌ اين تيم‌ها را حساس و حساس‌تر مي‌كند و موجب بالاتر رفتن سطح كيفي و كمي مرحله نيمه نهايي ليگ مي‌شود، چيزي نيست جز انگيزه.

اگر واليباليست‌هاي دانش‌آموز كه همراه تيم‌هايشان به مرحله نيمه نهايي راه يافته‌اند، در مرحله مقدماتي با تمام توان حاضر مي‌شدند، در مرحله نيمه نهايي با 2 برابر توان حاضر خواهند شد تا با تحميل قدرت خود به تيم‌هاي حريف، هم زمينه حضور تيم‌هايشان در مرحله فينال را مهيا كنند و هم قدرت تكنيكي و توان خود را به رخ بكشند.

به هر حال بايد منتظر ماند و ديد كه از ميان 4 تيم واليبال دانش‌آموزي آذربايجان غربي، استان تهران، گلستان و مازندران كدام تيم‌ها موفق خواهند شد به فينال راه يابند.

* رئيس فدراسيون واليبال و معاون تربيت بدني وزير آموزش و پرورش تماشاگران ويژه ديدار فينال

به گزارش توانا، ديدار فينال ليگ واليبال دانش‌آموزي 2 ميهمان ويژه خواهد داشت كه اين امر قطعاً در بالا رفتن توان اليباليست‌هاي دانش‌آموز تأثير بسزايي خواهد داشت؛ محمدرضا داورزني كه به تازگي براي 4 سال ديگر به عنوان رئيس فدراسيون واليبال انتخاب شده است به همراه كيومرث هاشمي، معاون تربيت بدني وزارت آموزش و پرورش ديدار فينال را از نزديك تماشا خواهند كرد.

رئيس فدراسيون واليبال قطعاً برنامه خاصي در جهت استعداديابي دانش‌آموزان واليباليست دارد، چراكه حضور وي در ديدار فينال ليگ واليبال دانش‌آموزي معناي خاصي دارد و نشان مي‌دهد، داورزني اهميت خاصي به ليگ واليبال دانش‌آموزي مي‌دهد.

روي كاغذ به هيچ عنوان نمي‌شود، پيش‌بيني كرد كه از ميان 4 تيم آذربايجان غربي، استان تهران، مازندران و گلستان كدام تيم‌هاي به فينال راه خواهند يافت و كدام تيم‌ها به مرحله رده‌بندي مي‌رسند، چراكه هر 4 تيم شانس برابري براي رسيدن به فينال دارند و مدعيان اصلي قهرماني نخستين دوره ليگ واليبال دانش‌آموزي را تشكيل مي‌دهند.

از سوي ديگر بايد ديد تبديل مركز تربيت بدني آموزش و پرورش به معاونت، چه تأثيري در انگيزه و پيشرفت ورزش دانش‌آموزي دارد و امروز اين معاونت اولين درس خود را كه به دوره قائم‌مقامي در امور تربيت‌بدني آموزش و پرورش برمي‌گردد، پس مي‌دهد.
انتهاي پيام/

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن