تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813402921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/در راهروهاي دادگاه خانواده/ ماهواره‌ و تربيت فرزند، دغدغه‌هاي مرد براي طلاق!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /در راهروهاي دادگاه خانواده/ ماهواره‌ و تربيت فرزند، دغدغه‌هاي مرد براي طلاق!
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعي

مردي در دادگاه گفت: دخترم رفتارهايش بزرگتر از سنش است و به جاي اينكه با بازي‌هاي كودكانه خود را سرگرم كند، بيشتر اوقات خود را در مقابل تلويزيون و ديدن برنامه‌هاي ماهواره‌اي صرف مي‌كند و همين امر باعث به وجود آمدن مشكل در زندگي‌مان شده است.

به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مردي در دادگاه خانواده حضور يافت و درخواست جدايي‌اش را به قاضي دادگاه ارائه كرد و گفت: همسرم تنها فرزند خانواده‌اش است و به قول معروف دختري لوس است به طوري كه تا زماني كه در منزل پدري‌اش بود بدون لحظه‌اي مكث به تمام خواسته‌هايش پاسخ مثبت مي‌دادند و همين امر باعث به وجود آمدن اختلافات شديد در زندگي مشترك‌مان شد.

وي ادامه داد: اما دليل اصلي من براي درخواست جدايي، رفتارهاي همسرم نيست، بلكه تربيت نادرست دخترمان است زيرا همسرم علاقه دارد دخترمان را شبيه خود تربيت كند و من مخالف اين قضيه هستم زيرا من در اين پنج سال به سختي توانستم با رفتارهاي همسرم كنار بيايم و بعد از گذشت اين مدت ديگر توان تحمل آموزش‌هاي او به دخترم را ندارم.

اين مرد جوان كه 29 سال داشت و در روز تولد خود در دادگاه حاضر شده بود، عنوان كرد: دخترم چهار ساله است ولي بزرگتر از سنش رفتار مي‌كند و هيچ‌گونه رفتارهاي كودكانه‌اي ندارد و اين ناشي از تربيت اشتباه همسرم است. باراها از او خواستم اجازه دهد دخترم دوران كودكي خود را با سلامت كامل پشت سر بگذارد و بتواند با ديگر بچه‌هاي هم‌ سن خود به راحتي بازي كند، اما دخترم مرتب با دخترهاي بزرگتر از سن خود معاشرت مي‌كند و دغدغه‌هايي همانند دغدغه‌هاي آنان ذهنش را پر كرده است در حالي كه او در اين سن تنها بايد به بازي و سرگرمي فكر كند.

زن جوان با ناراحتي در ادامه خطاب به همسرش گفت: اگر تربيت من در مورد دخترمان اشتباه و نادرست بود، خودت او را تربيت مي‌كردي. من براي تربيت درست دخترم كتاب‌هاي زيادي را مطالعه كردم در صورتي كه همسرم حتي يك صفحه هم از كتابي را براي تربيت صحيح فرزندمان مطالعه نكرده است.

وي خاطرنشان كرد: وقتي دخترم در اين سن و سال به كارهاي بزرگتر از سنش علاقه نشان مي‌دهد نمي‌توانم او را محدود كنم و محدوديت اين دوران قطعا تاثيرات جدي‌تري را در آينده‌اش خواهد گذاشت او در حال حاضر در سني قرار دارد كه تمايل دارد خودش را مطرح كند و بعد از طي كردن اين دوران ديگر نيازي به نگراني ندارد.

زن جوان يادآور شد: متاسفانه همسرم اين مسائل را درك نمي‌كند و به جاي اينكه من را همراهي كند، مرتب از من ايراد گرفته و اكنون نيز درخواست طلاق داده است.

مرد جوان گفت: تمامي صحبت‌هاي همسرم دليلي براي رفتارهايش است، او خود علاقه دارد دخترم همانند دوران كودكي خودش تربيت شود در حالي كه من از اين روش تربيت متنفرم و دخترم مجبور است وقت‌هاي خود را در كلاس‌هاي آموزشي بگذراند و در منزل هم مقابل ماهواره.

وي افزود: وجود ماهواره در منزل ما تبديل به معضل شده است زيرا دخترم تاثير شديدي از آن مي‌گيرد كه براي من ناخوشايند است.

به گزارش ايسنا، قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات طرفين حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و خطاب به زوج جوان گفت: مشكل اصلي شما تربيت فرزندتان است و با جدايي ضربه شديدتري به دخترتان وارد مي‌شود در حالي كه شما مي‌توانيد با مراجعه به مشاور متخصص كودكان مشكل دخترتان را حل كنيد.

انتهاي پيام

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 404]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن