تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804743421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هر آنچه در برنامه نود ديشب گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: هر آنچه در برنامه نود ديشب گذشت
يكي از مهمترين بخش هاي برنامه پنج شنبه شب نود گفت‌وگوي چالشي عادل فردوسي پور با رئيس سازمان ليگ بر سر مسائل مختلفي چون وضعيت ورزشگاه حافظيه شيراز، عدم پيگيري موضوع دلالي توسط ستاد منشور اخلاقي و نحوه زمان بندي بازي هاي ليگ بود.


آفتاب: برنامه نود بعد از 10 روز بار ديگر روي آنتن سيما رفت و به آناليز بازي هاي انجام شده در هفته هاي بيست و يكم و بيست و دوم ليگ پرداخت.

فردوسي پور كه به جاي دوشنبه شب، برنامه خود را از ساعات پاياني روز پنج شنبه آغاز كرده بود، بارها و بارها به نمايش تصوير برخي ورزشگاه هاي كشور پرداخت و از معضلات آن صحبت كرد.

مشكلات ورزشگاه حافظيه شيراز براي فينال جام حذفي
يكي از بازي هاي پخش شده در برنامه نود، به ديدار تيم هاي استقلال تهران و فجر سپاسي شيراز اختصاص داشت كه در اين بخش از برنامه به موضوع وضعيت استاديوم حافظيه شيراز و ديدار مهم تيم هاي استقلال تهران و شاهين بوشهر در فينال جام حذفي پرداخته شد.

در اين قسمت به وضعيت زمين مسابقه ورزشگاه حافظيه، رختكن ها و وضعيت ورودي و خروجي اين استاديوم اشاره شد و تماشاگران در اين خصوص اعتراض داشتند.

يكي از طرفداران استقلال تهران در خصوص نحوه ورود به ورزشگاه اظهار داشت كه در هنگام ورود به استاديوم بايد از ميان طرفداران فجر سپاسي رد شويم و وقتي من مي خواستم به جايگاه استقلالي ها بروم با گوجه به من حمله كردند.

در همين خصوص منصور پورحيدري، سرپرست استقلال نيز به وضعيت زمين مسابقه اعتراض كرد و اين ورزشگاه را براي بازي فينال جام حذفي غير استاندارد خواند.

يكي از مهمترين بخش هاي برنامه پنج شنبه شب نود گفتگوي چالشي عادل فردوسي پور با رئيس سازمان ليگ بر سر مسائل مختلفي چون وضعيت ورزشگاه حافظيه شيراز، عدم پيگيري موضوع دلالي توسط ستاد منشور اخلاقي و نحوه زمان بندي بازي هاي ليگ بود.

عزيز محمدي در خصوص علت انتخاب ورزشگاه حافظيه شيراز به عنوان استاديوم ميزبان جام حذفي گفت: در جلسه اي يك ساعته نمايندگان دو تيم بر سر انتخاب اين ورزشگاه به توافق رسيدند و همين امر باعث شد تا سازمان ليگ نيز اين زمين را انتخاب كند.

وي در ادامه اظهار داشت: در اين جلسه ما اعلام كرديم كه ميزبان بازي فينال به قيد قرعه انتخاب شود كه نمايندگان دو تيم به اين توافق رسيدند.

فردوسي پور در ادامه به نحوه زمان بندي بازي هاي ليگ انتقاد كرد و از برگزاري بازي ها با فاصله 4 روز انتقاد كرد كه رئيس سازمان ليگ در پاسخ به وي گفت: وقتي فيفا در خرداد ماه سال آينده 3 بازي مهم تيم ملي را در كمتر از 15 روز برگزار مي كند شما چه انتظاري داريد كه ما بازي ها را بدين صورت برنامه ريزي نكنيم. بازيكنان بايد براي چنين شرايطي آماده باشند و مشكل اصلي تيم هاي ما زماني است كه به جاي بدنسازي و برگزاري بازي هاي تداركاتي به بحث انتخاب مربي و بستن تيم مي پردازند و در طول مسابقات به مشكل مي خورند.

عزيز محمدي درخصوص زمان برگزاري ديدار فينال جام حذفي عنوان كرد: قرار است كه روزسه شنبه هفته آينده هيئت رئيسه سازمان ليگ به طور قطع در اين باره تصميم گيري كند.

رئيس سازمان ليگ درباره نحوه پيگيري ماجراي آقايان خشايار محسني و حسين هدايتي و جلسه اي كه در اين باره قرار بود برگزار شود خاطر نشان كرد: ما جلسه را برگزار كرديم و متاسفانه اقاي محسني چون در ايران نبودند، وكيل ايشان، نماينده استيل آذين و آقاي پروين حاضر شدند. از همين رو بنا شد كه وقتي آقاي محسني به ايران برگشتند اين موضوع را پيگيري كنيم.

در اين بين فردوسي پور به رفت و آمد زياد خشايار محسني به اتاق عزيز محمدي در سازمان ليگ اشاره كرد كه همين امر واكنش عزيز محمدي را در بر داشت. رئيس سازمان ليگ در اين باره گفت: آقاي فردوسي پور خبرنگاران شما هم زياد به دفتر من مي آيند و اگر قرار است ارتباطي باشد ما با بچه هاي صدا و سيما هم ارتباط داريم. اين حرف شما تهمت است و اگر هر فردي به اتاق ما مي آيد دليل بر اين نيست كه با ما ارتباطي دارد.

فردوسي پور نيز قياس خبرنگاران صدا سيما كه هيچ انگي به آنها زده نشده با فردي چون خشايار محسني كه متهم به دلالي در فوتبال است را غير قابل قبول دانست.

نكته جالب توجه در گفتگوي فردوسي پور و عزيز محمدي لحظاتي بود كه اين دو نفر همديگر را با كلمات "عادل جان"، "سردار جان" فردوسي پور عزيز" و "آقاي عزيز محمدي عزيز" خطاب مي كردند و همين كلمات باعث شد تا فردوسي پور خطاب به رئيس سازمان ليگ بگويد: چقدر رمانتيك شديد امشب، آقاي عزيز محمدي عزيز، قربان شما برم!

يكي از معضلات شهر آبادان بحث ورزشگاه اين شهر است كه تماشاگران پرشور آباداني براي ورود به ورزشگاه با مشكلات جدي روبرو هستند.

در اين بين دوربين نود صحنه هايي از ورزشگاه 5 مهر آبادان به نمايش گذاشت كه از سال 55 ساخت آن آغاز شده و هنوز به بهره برداري نرسيده است.

به گزارش شفاف، نكته جالب توجه اينجاست كه مسئولان آباداني تصميم گرفتند تا پيمانكار جديد ورزشگاه را تخريب كرده و دوباره شروع به ساخت آن كنند. در اين صورت اگر ساخت اين ورزشگاه 35 سال ديگر به طول انجامد، آباداني ها در سال 1425 بتوانند از اين ورزشگاه استفاده كنند.

در پايان برنامه نود، مردم در پاسخ به نظر سنجي اين برنامه كه به برنده ديدار تيم هاي استقلال و تراكتور مربوط بود، تيم تبريزي را برنده اين بازي مهم دانستند.

كد مطلب : 144018

جمعه|ا|7|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن