تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820841555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور استاندار قم صورت گرفت افتتاح دومين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال استان قم


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: با حضور استاندار قم صورت گرفت افتتاح دومين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال استان قم
دومين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال استان قم با حضور استاندار قم و جمعي از مسؤلان و دست اندركاران فرهنگي افتتاح و آغاز بكار كرد.


به گزارش خبرگزاري برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمين محمد حسين موسي پور در اين مراسم طي سخناني اظهار داشت: عرصه فضاي مجازي فرصت بي نظير و استثنايي را براي گسترش فرهنگ ديني ، تعميق باورها و ارزش هاي اسلامي فراهم كرده است كه اگر به درستي مديريت بشود اين فرصت مي تواند زمينه جهش و ارتقاء فرهنگ و آموزه هاي ديني را فراهم سازد.

وي به قدرت اثر گذاري رسانه ها اشاره و تصريح كرد: رسانه هاي مختلف ارتباط جمعي امروزه به لحاظ قدرت اثرگذاري در زمينه ها و عرصه هاي مختلف سياسي، فرهنگي و اجتماعي به ويژه فرهنگ سازي حرف اول را در عصر ارتباطات و رسانه ها مي زنند.

استاندار قم افزود: رسانه هاي ديجيتال به دليل ويژگي ها و قابليت هاي خاص خود از اهميت ويژه اي برخوردار بوده و چنانچه در بعد تخريبي مورد استفاده قرار بگيرند از قدرت تخريبي بسيار بالايي برخوردار بوده و بالعكس اگر در راستاي ارزش ها، اصول و آرمان هاي انساني و الهي قرار بگيرند فراهم كننده يك فرصت ارزشمند خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمين موسي پور به ظرفيت هاي مناسب استان قم در اين عرصه اشاره و تصريح كرد: قم با برخورداري از ويژگي ها و مزيت هاي منحصر بفرد از جمله مؤسسات فعال قراني و دين پژوهي يكي از قطب هاي فعال در زمينه ارائه محتوا در فضاي مجازي و توليد و عرضه انواع نرم افزارها و محصولات ديني و قراني در سطح ملي محسوب مي شود .

وي ضمن قدرداني از تلاش دست اندركاران اين نمايشگاه، برگزاري اين قبيل نمايشگاه ها را فرصتي مناسب براي معرفي توانمندي هاي استان و رونق بخشي به فعاليت ها اين حوزه ذكر كرد و افزود: برپايي اين نمايشگاه علاوه بر فرهنگ سازي در آشنايي و شناخت بيشتر اقشار مختلف جامعه با قدرت، تاثيرات و كاركردها و نيز مهارت هاي كار با اين ابزارهاي فرهنگي، همچنين شناخت ظرفيت ها و مسائل و مشكلات اين بخش موثر خواهد بود.

استاندار قم با اشاره به اهميت توجه و حمايت ويژه از توليد و عرصه محصولات فرهنگي و نرم افزارهاي ديني در قم گفت: با توجه به ظرفيت خوب قم در اين عرصه، بايد برنامه ريزي و سياست گذاري مناسب جهت افزايش سهم صادرات محصولات فرهنگي كشور و استان قم صورت گيرد كه اين مساله هم رونق اقتصادي و اشتغالزايي را در پي داشته و هم به نوعي صدور انقلاب محسوب مي شود.

لازم به ياد آوري است دومين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال استان قم از 5 الي 9 بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر در محل دائمي نمايشگاه هاي استان پذيراي بازديد كنندگان خواهد بود.

پنجشنبه|ا|6|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن