تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816921165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست خبري فيلم «چهره‌به‌چهره»


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: نشست خبري فيلم «چهره‌به‌چهره»
آفتاب: در هفتمين روز از جشنواره بين‌المللي فيلم فجر فيلم چهره‌به‌چهره به نويسندگي و كارگرداني علي ژكان در سينما مطبوعات براي اهالي رسانه به نمايش درآمد و پس از آن در جلسه‌اي با حضور عوامل فيلم همچون علي ژكان (نويسنده و كارگردان)، فرزين خسروشاهي (مديرفيلمبرداري)، محمد سالاروند (موسيقي متن)، محسن حسيني و كاوه كاويان (بازيگر) به پرسش‌هاي اهلي رسانه پاسخ دادند كه مجري‌گري اين برنامه را سحر عصرآزاد (منقد سينما) برعهده داشت.

علي ژكان در ابتدا به جايگاه سينماي پليسي در ايران اشاره كرد و عنوان كرد: «موفق‌ترين فيلم‌هاي پليسي قبل از انقلاب، فيلم‌هاي مرحوم ساموئل خاكچيان بوده است كه در دهه 40 فيلم مي‌ساخت و پس از انقلاب ما به طور متعارف از فيلم پليسي برخوردار نبوديم و شكل و شمايل فيلم‌هاي پليسي كه ساخته مي‌شد فرنگي بود».

وي در ادامه عنوان كرد: «من خيلي اهل پليس‌بازي نيستم اما فكر مي‌كنم فيلم پليسي مكاني است كه من بتوانم به فيلمسازي بپردازم چرا كه فيلم پليسي از يك ساختار و نظام اخلاقي برخوردار است و هميشه يك پيام اخلاقي در قالب فيلم‌هاي پليسي وجود دارد و در نتيجه فيلم پليسي قالب خوبي است كه مي توانم به قالب اين برنامه فيلم بسازم».

به گفته فرزين خسروشاهي اين دومين همكاري من با آقاي ژكان بعد از فيلم عيسي مي‌آيد است و به دليل شناخت خوبي كه از يكديگر داشتيم، توانستيم به خوبي با هم هماهنگ باشيم و همچنين، رابطه بسيار خوبي كه بين من بازيگران و كارگردانان برقرار بود، باعث شد تا بتوانم كارم را به خوبي انجام دهم. وي در ادامه در مصاحبه‌اي اختصاصي با خبرنگار سرويس هنري آفتاب عنوان كرد: «نبايد پخش بد فيلم در سينما‌ها اتفاق بيافتد و اين كار باعث از بين رفتن تمامي زحمات دوستان مي شود پخش بايد از نظر صدا و تصوير خوب باشد اگر فيلم در سينمايي قطع شد بايد برق‌هاي سينما روشن شود و سينمادار از مردم عذرخواهي كند و عنوان كند كه اشتباه از وي بوده است و مجددا پخش را ادامه دهد».

به گفته وي در حال حاضر در حال فيلمبرداري يك مستند براي شبكه فرانسوي است كه در مورد لباس افراد جامعه است و قسمت‌هايي از اين فيلم در ايران فيلمبرداري مي شود.

محسن حسيني كه يكي از بازيگران تئاتري اين فيلم است خاطر نشان كرد: «اين فيلم اولين تجربه من با آقاي ژكان است و من وي را از فيلم ماديان مي‌شناسم و

” براي ساخت موسيقي اين فيلم از دو بافت الكترونيك و آكوستيك استفاده كردم و سبك موسيقي فيلم، يك موسيقي ميني‌ماليستي است.... “

خيلي خوشحالم كه در اين كار و در جلوي دوربين آقاي خسروشاهي قرارگرفتم و در جلوي دوربين بسيار راحت بودم و راهنمايي‌هاي آقاي ژكان نيز بسيار به من كمك كرد».

در ادامه كاوه كاويان ديگر بازيگر فليم چهره‌به‌چهره كه در سالن حضور داشت اظهار داشت: «پائيز سال گذشته از طرف آقاي ژكان دعوت به همكاري شدم و در نهايت بر ايفاي نقش كارآگاه به توافق رسيديم و ما نيز تحقيقات زيادي را براي واقعي جلوه دادن اين نقش انجام داديم. و به همين منظور با تمرين در اداره‌هاي پليس خواستم بيشتر به اين نقش نزديك شوم».

وي در ادامه خاطر نشان كرد: «من قبل از اين فيلم هيچ شناختي از آقاي ژكان نداشتم اما در دو ماهي كه با ايشان همكاري كردم به اندازه 5 سال حضورم در سينما دانش كسب كردم چرا كه آقاي ژكان چيزهايي از علم سينما مي‌داند كه براي من يك كلاس بازيگري بود».

محمد سالاروند نيز در خصوص شيوه كار خود عنوان كرد: «براي ساخت موسيقي اين فيلم از دو بافت الكترونيك و آكوستيك استفاده كردم و سبك موسيقي فيلم، يك موسيقي ميني‌ماليستي است».

كارگردان فيلم چهره به چهره در پايان در پاسخ به اين سوال كه اگر بخواهيد به عنوان يك مخاطب كارتان را ارزيابي كنيد نظرتان در اين مورد چيست؟ وي اظهار داشت: «فعلا خيلي زود است كه من بخواهم نظرم را در مورد فيلم ارائه كنم و اين كار نياز به زمان دارد شايد هم اكنون عيبي در فيلم نبينم اما شايد با گذشت زمان به نواقصي در فيلم پي ببرم.»

شنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن