تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820504173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار خراسان رضوي:سينما آيينه تمام‌نماي وضعيت موجود اجتماع است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار خراسان رضوي:سينما آيينه تمام‌نماي وضعيت موجود اجتماع است
خبرگزاري فارس: معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استاندار خراسان رضوي گفت: سينما و فيلم آيينه تمام نمايي از وضعيت موجود جامعه است.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، رضا عبدالملكي ظهر امروز در حاشيه برگزاري جشنواره فيلم فجر مشهد به خبرنگاران اظهار داشت: افرادي كه د‌ست‌اندركار توليد فيلم هستند، انسان‌هاي نكته‌سنجيند كه با درايت خاص خود، كمبود و كاستي‌هاي موجود را با زبان هنر به مردم و مسئولان نشان مي‌دهند.
وي با بيان اينكه در مبارك فجر نگاه مسئولان به سمت سينما بيشتر از ساير ايام متمركز است، اظهار داشت: بنابراين بهتر است فيلم‌هايي انتخاب و به اكران گذاشته شود كه از بار محتوايي بيشتري برخوردارند و به طرح مشكلات مردم مي ‌پردازند.
معاون استاندار حضور پررنگ مسئولان را در اين ايام در سينماها برگزار‌كننده سينماي فجر خواستار شد و گفت: استقبال از اين رويداد بزرگ فرهنگي علاوه بر آنكه پيوند بين مسئولان و هنرمندان را محكم‌تر مي‌كند، موجب تقويت بنيان‌هاي فرهنگي جامعه با كمك رسانه بزرگي مانند سينما مي‌شود.
وي از مسئولان برگزاركننده جشنواره فيلم فجر در مشهد نيز خواست تا در كنار نمايش، جلسات نقد و بررسي محتوايي را نيز بيشتر فراهم كنند و در اين بين حضور رسانه ملي را مانند‌ ساير رسانه‌ها مهم دانست.
عبدالملكي با تاكيد بر سياست عدالت‌محوري دولت نهم و توزيع فيلم ها در شهرستان‌ها گفت: اميدوار هستيم در سال‌هاي آينده در سالن‌هاي بيشتري ميزبان برگزاري جشنواره فيلم فجر باشيم.
انتهاي پيام/ص30

شنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن