تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805556739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خالد مشعل: «ساف» مدت‌ها قبل مشروعيتش را از دست داد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خالد مشعل: «ساف» مدت‌ها قبل مشروعيتش را از دست داد


سرويس خارجي - خبرگزاري‌ها: هيات حماس كه دو روز پيش مذاكراتش در قاهره بر سر آتش‌بس با رژيم‌صهيونيستي بدون نتيجه پايان يافت و مصر را به مقصد غزه ترك كرده بود، قرار است بار ديگر عازم قاهره شود و فردا پاسخ نهايي درباره آتش‌بس را اعلام كند. رژيم‌صهيونيستي هرگونه آتش‌بس و بازگشايي گذرگاهها در غزه را منوط به آزادي گلعاد شاليت نظامي صهيونيست اسير كرده اما حماس چنين چيزي را رد و اعلام كرده كه قضيه شاليت نبايد با موضوع بازگشايي گذرگاهها و رفع محاصره غزه ادغام شود.براساس گزارش‌ها، هياتي از جنبش حماس در سفر فردا به قاهره پاسخ نهايي اين جنبش به پيشنهادهاي مصر را به مسئولان اين كشور اطلاع مي‌دهد.

عضو دفتر سياسي جبهه خلق براي آزادي فلسطين گفت: مصر نمي‌تواند به نمايندگي از اسرائيل درباره پايبندي اين رژيم به آتش‌بس در نوارغزه ضمانت بدهد زيرا نوع روابط مصر و اسرائيل به گونه‌اي نيست كه قاهره به نمايندگي از اسرائيل، پايبندي به آتش‌بس را تضمين كند؛ ما از ماهيت و تصميمات پشت پرده در اسرائيل اطلاع نداريم به همين علت ممكن است اسرائيل به دنبال فريبكاري باشد.در همين حال خالدمشعل رئيس دفتر سياسي حماس، رژيم‌صهيونيستي را به مانع‌تراشي در برابر آتش‌بس متهم كرد.وي در مراسم جشن پيروزي غزه كه در ورزشگاه دمشق برگزار شد، گفت: اسرائيل با شروط مبهم و مخالفت با خواسته‌هاي مقاومت و مردم فلسطين در زمينه شكستن محاصره غزه، بازشدن همه گذرگاهها و تسريع در بازسازي، در برابر تحقق آتش‌بس مانع ايجاد كرده است.

مشعل در بخش ديگري از سخنانش، سازمان آزاديبخش فلسطين را خانه فلسطينيان دانست اما تاكيد كرد كه شوراي ملي و كميته مركزي آن از مدتها قبل مشروعيت خود را از دست داده‌اند.احمد جبريل دبيركل جبهه خلق براي آزادي فلسطين - فرماندهي كل نيز در سخناني در اين جشن گفت: برخي نمي‌خواهند پيروزي مقاومت را كه از حمايت مردم فلسطين برخوردار بود، بردشمن مجهز ببينند.

جبريل با تاكيد براينكه رژيم غاصب اسرائيل زباني جز زبان زور نمي‌فهمد و كساني كه مي‌گويند رژيم‌صهيونيستي خواهان صلح است در اشتباهند، سكوت جهاني در قبال جنايات رژيم اشغالگر قدس در غزه را محكوم كرد.

وي همچنين سخنان محمودعباس رئيس حكومت خودگردان فلسطين كه مداخله خارجي را مانع از تحقق مصالحه ملي دانسته بود محكوم كرد.

وي در ادامه با ستايش از مواضع جمهوري اسلامي ايران و حمايت سوريه از مقاومت و مردم فلسطين گفت: نبرد با رژيم صهيونيستي تمام نشد و ادامه دارد و بايد آماده باشيم و به مقابله با توطئه‌هاي دشمن ادامه دهيم.

هيات ترك‌

دولت تركيه روز گذشته هياتي را براي ديدار با مسئولان بلندپايه جنبش حماس، به دمشق اعزام كرد.

شبكه خبري سي.ان.ان ترك گزارش داد، اين هيات با مسئولان بلندپايه حماس درباره آزادي شاليت گفتگو خواهد كرد.

گفتگوها و تماسهاي ميان مقامات تركيه و رهبران حماس از چند سال پيش آغاز شد و آنكارا هم‌اكنون نقش فعالي براي برقراري آتش‌بس طولاني مدت در نوارغزه ايفا مي‌كند.

از سويي محمود عباس رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين به منظور گفتگو با مسئولان تركيه درباره اوضاع منطقه خاورميانه روز گذشته وارد آنكارا شد.

عباس پس از ورود به آنكارا در ضيافت شام رجب‌طيب اردوغان نخست‌وزير تركيه شركت كرد. رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين در ادامه با عبدالله گل رئيس جمهوري تركيه ديدار خواهد كرد.

عباس با مقامات تركيه درباره همه مسائل پيرامون قضيه فلسطين به ويژه تلاشهاي جاري براي پايان اختلافهاي ميان گروههاي فلسطيني و برقراري اتحاد و يكپارچگي در سرزمينهاي فلسطين گفتگو خواهد كرد.

بمباران مجدد

منابع فلسطيني از حملات هوايي شب گذشته رژيم صهيونيستي به اهدافي در جنوب غزه و نزديكي مصر خبر دادند كه بر اثر آن سه فلسطيني زخمي شدند.

يك سخنگوي نظامي رژيم صهيونيستي گفت كه اين حملات ساعاتي پس از شليك دو راكت از سوي فلسطيني‌ها به جنوب اسرائيل انجام شد.

منابع پزشكي فلسطين نيز تاكيد كردند، قايقهاي جنگي ارتش تل‌آويو شب گذشته به سوي صيادان فلسطيني در منطقه در شهر رفح در جنوب نوار غزه تيراندازي كردند كه بر اثر اين حمله يكي از صيادان فلسطيني به شدت زخمي شد.

در همين حال عمرو موسي دبير كل اتحاديه عرب تاكيد كرد، اتحاديه عرب از تحقيق درباره جنايات جنگي اسرائيل در غزه حمايت مي‌كند زيرا چنين اقدامي نبايد بدون مجازات باقي بماند.عمرو موسي گفت: ترديدي جدي وجود دارد مبني بر اين كه بعد از تجاوز اخير به غزه آيا سياستمداران اسرائيلي مي‌خواهند به سوي صلح حركت كنند يا به رفتار گذشته خود با مردم زير اشغال ادامه مي‌دهند؟ رئيس جمهوري اتريش نيز ضمن هشدار درخصوص عواقب درازمدت جنگ غزه، از اين موضوع ابراز نگراني كرد.

وي در ديدار با خاخام يهودي و رئيس يك بنياد خيريه آمريكايي گفت: آمار فراوان قربانيان غيرنظامي كه بسياري از آنان زنان و كودكان هستند نشانگر آن است كه عمليات به اصطلاح نظامي موفقيت‌آميز اسرائيل در بين فلسطيني‌ها موجب سردرگمي، بدبيني و نارضايتي در بين مردم فلسطين شده است.خبر ديگر اينكه دبيركل سازمان ملل در بيانيه‌اي از حماس خواست تا از مداخله در امر نظارت و توزيع كالاها در غزه خودداري كند.بان كي مون گفت: حماس بايد فورا كالاهاي امدادي را در اختيار نهاد سازمان ملل در غزه قرار دهد.

بازجويي اولمرت‌

پليس رژيم صهيونيستي روز گذشته از ايهود اولمرت نخست‌وزير اين رژيم براي سيزدهمين بار به سبب دست داشتن در پرونده‌هاي مربوط به فساد مالي بازجويي كرد.

نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در اقامتگاه رسمي خود در بيت‌المقدس به مدت سه ساعت و نيم مورد بازجويي قرار گرفت.پليس رژيم صهيونيستي از اولمرت درباره مجموعه انتصابات نزديكان خود به مشاغل عمومي در زماني كه وزير بازرگاني و صنايع اين رژيم بود، بازجويي كرد.





يکشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن