تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812930526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سوت‌هاي هواداران خودي عليه مورينيو تاكتيك‌ها براي ال كلاسيكوي برگشت عوض مي‌شوند؟


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: سوت‌هاي هواداران خودي عليه مورينيو تاكتيك‌ها براي ال كلاسيكوي برگشت عوض مي‌شوند؟
ژوزه مورينيو در ديدار تيمش با اتلتيك بيلبائو كه با برد 4-يك رئال همراه شد رفتاري دو گانه را از هواداران تيمش ديد. عده‌اي از افراطي‌ها آخر بازي نام او را فرياد مي‌زدند در حالي كه عده‌اي ديگر براي اولين بار به نشانه اعتراض براي مربي پرتغالي‌شان سوت كشيدند. بسياري از هواداران رئال ديگر تحمل خود را در مقابل اين مربي از دست داده‌اند چون بازي رفت يك چهارم نهايي جام حذفي را هم به بارسا باختند. يك گزارش در روزنامه «ماركا» كه پرفروش‌ترين روزنامه ورزشي اسپانيا است از بروز اختلافات ميان مورينيو و تعدادي از بازيكنانش خبر داده.
خطاي شديد پپه روي دست ليونل مسي هم كه مربي اعلام كرد عمدي نبوده واكنش‌هاي شديدي را حتي ميان رسانه‌هاي وابسته به رئال برانگيخته و در مجموع هفته سختي را براي آقاي خاص رقم زده است. پونتو پلوتا از مجريان يك برنامه ورزشي تلويزيوني گفته كه مورينيو قبلا هم گفته بود مي‌خواهد يك روز به ليگ برتر انگليس برگردد و گويا از همين حالا دارد خودش را آماده مي‌كند. در حالي كه رئال خودش را براي بازي برگشت آماده مي‌كند حتما فلورنتينو پرس دارد از اين همه اعتمادي كه به مورينيو كرده پشيمان مي‌شود چرا كه مصمم است به سلطه بارسا در لاليگا و اروپا هر چه زودتر پايان ببخشند.
اين غول ساخت وساز كه ميليون‌ها يورو را صرف خريدن بازيكناني چون كريستيانو رونالدو، كاكا و كريم بنزما كرده در سال 2006 زماني كه تيم نتايج خوبي نمي‌گرفت بركنار شد. پرس بارها از مورينيو حمايت كرده و گفته كه او بهترين مربي جهان است. اين حرف را حتي آن موقع كه تصاوير تلويزيوني انگشت فرو رفته مورينيو را در چشم تيتو ويلانووا نشان داد تكرار كرد؛ حركتي كه به گفته خيلي‌ها چهره رئال مادريد را مخدوش كرد.
بعد از برد رئال مقابل بيلبائو بازيكنان رئال از مربي خودشان حمايت كردند و فاصله شان در جدول لاليگا همان پنج امتياز باقي ماند. ايكر كاسياس گفت كه رابطه‌اش در باشگاه باهيچ كس شكرآب نيست و اگر رئال مي‌خواهد جام بگيرد همه بايد با هم در رختكن متحد باشند. آلوارو آربلوآ مي‌گويد: «اين سوت‌هايي كه زده شده فقط براي مورينيو نبوده بلكه براي همه ماست.» وي حتي به شوخي عنوان كرد اگر لازم باشد براي اثبات اينكه مشكلي با مربي پرتغالي شان ندارند حاضر است براي تعطيلات به پرتغال برود. كريم بنزما افزود: «مورينيو يك مربي بزرگ است و الان هواداران ما هستند كه مشكل دارند. ما با هم متحد هستيم و چيز ديگري هم وجود ندارد كه بخواهيم از آن حرف بزنيم.»
در اظهار نظرهاي بعد از ديدار با بيلبائو مورينيو در مورد گزارش «ماركا» چيزي نگفت ولي دوباره تاكيد كرد كه اصلا مطالب آن روزنامه را نخوانده است. در رابطه با سوت‌هاي ممتد هواداران هم اظهار داشت اين اولين بار در طول دوران مربيگري‌اش است كه چنين رفتاري از سوي هواداران با او مي‌شود اما با اين مساله مشكلي ندارد: «من به كار خودم ادامه مي‌دهم و شايد يك روزي بتوانم به اين رفتارها پاسخ بدهم و هواداران به خاطر كارشان پشيمان بشوند.»
رئالي‌ها بايد براي اين بازي رويكرد دفاعي خودشان را تغيير بدهند و به هجوم روي بياورند. اين يكي از مهم ترين انتقاداتي بوده كه طي اين يك هفته از آقاي خاص شده. هر چند كه خودش به خاطر اين رويكرد به هيچ عنوان متاسف نيست. حالا با بازگشت آنخل دي ماريا به آمادگي كامل خط حمله‌اش جان تازه‌اي مي‌گيرد اما شايد پپه كه در ديدار با بيلبائو هم نيمكت‌نشين بود به اين بازي نرسد. مادريدي‌ها در 13 بازي اخيرشان با بارسا فقط يك بار برده‌اند و 9 باخت حاصل كارشان بوده.
بارسلونا هم بعد از بردن ال كلاسيكو با پيروزي در ديدار با مالاگا به كارش ادامه داد و ليونل مسي پانزدهمين هت تريك دوران حرفه‌اي خودش را انجام داد تا تعداد گل‌هايش به 22 برسد. او الان از كريس رونالدو يك گل كمتر زده. مسي در مجموع تمامي رقابت‌ها 36 گل زده و الكسيس سانچس هم كه در چهار بازي اخير سه گل زد ريتم خودش را پيدا كرده است. آندرس اينيستا مي‌گويد: «رئال صدرنشين است و هنوز هم شانس رسيدن به نيمه نهايي جام حذفي را دارد، در ليگ قهرمانان هم به دور بعدي رفته‌اند. از بيرون كه به اين دستاوردها نگاه كني به سختي مي‌توان باور كرد كه اين تيم مشكلي داشته باشد.»

چهارشنبه|ا|5|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن