تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816406892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجله هفته/ جاسوس هاي دلفين‌نما و باقي ماجرا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مجله هفته/ جاسوس هاي دلفين‌نما و باقي ماجرا
دال. جيم


نمي دانيم پس اين نهادهاي حقوق بشري كه به پيراهن عثمان ساختن معروفند، اين روزها تو كدام سوراخ خزيده اند. كجا رفته اند. توي تعطيلات هستند يا بين التعطيلات. اصلا وجود خارجي دارند يا نه. كجاييد كه ببينيد اين دلفين هاي بيچاره را اسير كرده و پر و بالشان را چيده اند و دندان هايشان را كشيده اند و به جاي اينكه رعايت كرامت و آزادي شان را بكنند و آنها را به آب هاي آزاد بيندازند، رفته اند بهشان آموزش جاسوسي داده اند و از اين حيوان هاي نجيب، يك مشت مزدور ساخته اند.

"سِرندي پيتي" را يادتان هست؟ همان شخصيت دوست داشتني صورتي. بلفي و ليلي بيت را چطور؟ از آنها خبري داريد؟ مي دانيد الان چند سالشان شده؟ مي دانيد در اين سال ها كه هيچ كس از آنها خبري نداشت كجا بودند و چه روزگاري مي گذراندند؟ باربي را چطور؟ اگر نمي دانيد بگذاريد بگويم كه همه اين شخصيت هاي جذاب كارتوني توسط عوامل امريكايي اجير شده و فريب خورده و توي يك جزيره مصنوعي تحت آموزش هاي مزدورانه قرار گرفته و براي يك چنين روزهايي تربيت غربي ديده اند.

از زبده ترين اين جانورها يكي همين دلفين هاي جاسوس يا جاسوس هاي دلفين نماست كه آن فرمانده امريكايي ادعا كرده مي توانند در خليج فارس و تنگه هرمز خودي نشان دهند و خوش رقصي كنند و به كمك ارتش اين كشور بيايند. دلفين و سرندي پيتي كه هيچي، ترميناتور هم اينورها پيدايش شود، يا مثل پهپاد بي سرنشين پس مي افتد و يا دوپا دارد و دو پاي ديگر قرض مي كند و فلنگ را مي بندد. راستي اين را هم بگوييم كه پهپاد مسخره اي كه آنقدر پزش را مي دادند، زبان باز كرده و مثل بلبل دارد اعتراف مي كند. اين را گفتيم يك وقت فكر نكنند كه ما نمي دانيم چرا دندان هاي اين دلفين ها و سرندي پيتي هاي زبان بسته را كشيده اند. اربابان دلفين ها فكر كرده اند اگر اين مادر مرده ها را به اين روز بيندازند، نمي توانند اعتراف كنند ولي محض اطلاع بايد بگوييم كه به تازگي يك پري دريايي مصنوعي كه ساخته دانشمندان جوان كشور چين است، وارد كرده ايم كه قادر است صداي جنس مخالف از خودش دربياورد و آنقدر همان جا بايستد و خوش بخرامد و چشم و ابرو بيايد و [مابقي ماجرا] كه حتي كوسه و نهنگ را هم رام و خام خود كند و چنان از زير زبانش حرف بكشد كه بيا و ببين. دلفين كه جاي خود دارد. كافي است فقط او را به ياد اصل خودش بيندازيم و از خواب غفلت بيدارش كنيم.

اين آقاي «تيم كيتين» كه در زمان جنگ عراق فرمانده يگان پنجم دريايي امريكا در بحرين بوده، گفته است اگر ايران تنگه هرمز را مين گذاري كند ، بهترين سلاح امريكا براي مقابله با ايران استفاده از دلفين هاي آموزش ديده ارتش است . نمي دانيم اين آقا چند سالش است و احتمالا به بيماري هاي اعصاب و روان و آلزايمر دچار شده يا نه. او فكر كرده با اين حرف ها مي تواند ما را گول بزند و مجبورمان كند حتما از روش مين گذاري در دريا استفاده كنيم. نه جانم، مين بگذاريم كه شما آن زبان بسته ها را بفرستيد روي مين ها و بعد كه معبر باز شد بريزيد تو!؟ يعني ما را اينطور فرض كرده ايد!؟ خودتان گفته ايد آخرين باري كه از اين جاسوس هاي دلفين نما استفاده كرده ايد، زمان جنگ عراق بوده است يعني 20 سال پيش. مگر عمر مفيد يك دلفين چقدر است؟ تا كي استفاده از شيوه هاي نخ نما؟ حيوان بيچاره را رنگ كرده ايد و مي خواهيد بفرستيد روي مين و بعد اسم خودتان را مي گذاريد طرفدار حقوق بشر!؟ حالا بشر نه، حيوان. چه فرقي مي كند. حيوان هم حقوقي دارد، ندارد؟ حق حيات كه دارد. اصلا به نظرمان اين توطئه شماست تا از دست اين حيوان هاي بيچاره خلاص شويد و گوشتشان را قاچاق كنيد و بيندازيد به كشورهاي عربي، وگرنه اين مادرمرده ها قبل از اينكه به ميني چيزي بخورند، يك ذره آب نيترات دار توي حلقشان فرو برود، ريق رحمت را سرمي كشند.

خلاصه تا بياييد به خودتان بجنبيد و بخواهيد اهداف زير آب و روي آب ما را مشخص كنيد و به قول خودتان ما را شناسايي كنيد، مي بينيد كه هم دلفين ها و باربي هايتان را داده ايد و هم خودتان به فنا رفته ايد. از ما گفتن بود.

دوشنبه|ا|3|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن