تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815536058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احتمال تغییر زمان و برگزاری چند کنکور دکتری در سال


واضح آرشیو وب فارسی:پرتال دانشگاهی کشور: احتمال تغییر زمان و برگزاری چند کنکور دکتری در سال





معاون آموزشی وزارت علوم با تشریح آخرین جزئیات نحوه برگزاری آزمون دکتری سراسری از سال تحصیلی جدید از اعلام جزئیات برگزاری آزمون نیمه متمرکز دکتری در مهر ماه خبر داد و گفت: احتمال به تعویق افتادن زمان آزمون و برگزاری چند آزمون در سال وجود دارد.

حسین نادری منش امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر درباره آزمون دکتری گفت: برای برگزاری آزمون دکتری آئین نامه ای در دست تدوین است که تا مهر ماه به دانشگاهها ابلاغ می شود.

این آئین نامه در راستای جلوگیری از فرایندهای تکراری در حین برگزاری آزمونهای دکتری توسط دانشگاهها تدوین می شود.

وی با بیان اینکه از این پس آزمون دکتری به صورت نیمه متمرکز برگزار می شود اظهار داشت: در ابتدا آزمون سراسری میان دانشگاهها برگزار و سپس بر اساس سطح علمی و اولویت دانشجو سه برابر ظرفیت دانشجو به دانشگاههای مجری دکتری معرفی می شوند تا دانشگاه گزینش نهایی را پس از انجام مصاحبه انجام دهد.

● اعلام جزئیات برگزاری آزمون نیمه متمرکز دکتری در مهر ماه

معاون آموزشی وزارت علوم ادامه داد: بر اساس این آئین نامه جدید که جزئیات آن تا مهرماه اعلام می شود احتمال برگزاری چند آزمون دکتری در سال و یا به تعویق افتادن آزمون دکتری وجود دارد.

وی همچنین درباره تغییر در برگزاری آزمون کارشناسی ارشد نیز گفت: با توجه به درخواست برخی دانشگاهها مبنی بر برگزاری دو مرحله ای آزمون کارشناسی ارشد، نحوه گزینش دانشجو در این دوره نیز در دست بررسی است.

● زمان آغاز سال تحصیلی دانشگاهها

نادری منش درباره زمان آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاهها نیز گفت: زمان بازگشایی دانشگاهها در سال تحصیلی جاری تغییری نکرده است و مانند سال گذشته دانشگاهها از دهه آخر شهریور ماه اقدام به ثبت نام می کنند تا رفته رفته در اول مهرماه کلاسهای درس تشکیل شود.


خبرگزارى مهر
1389/05/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرتال دانشگاهی کشور]
[مشاهده در: www.unp.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن