تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816011266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كتك كاري تماشاگران روي سكوها/ درگيري مسئولان داخل رينگ


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كتك كاري تماشاگران روي سكوها/ درگيري مسئولان داخل رينگ
وقتي علاقه مندان به بوكس و بوكسورها و مسئولان در جو و شور و هيجان بوكس قرار مي گيرند درگيري بر روي سكوي تماشاگران داخل رينگ هم طبيعي مي شود.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، جاي تأسف دارد كه در مسابقات بوكس باشگاهي كشور بارها شاهد درگيري و تنش بوديم، هستيم و به احتمال زياد خواهيم بود.

شايد بهتر است براي تماشاگران و مسئولان هم دستكش تهيه كنيم و ليگ برگزار كنيم.

جاي شكرش باقي است كه ما بوكس حرفه اي را در كشورمان نداريم معلوم نيست اين باشگاه هاي فرهنگي ورزش چه كارهايي انجام مي دهند تا تماشاگران بدين گونه با يكديگر درگير شوند، بزن بزن روي سكوها و پرتاب صندلي از سوي مسئولان روي رينگ.

بهرام پشت پناه، مسئول ناظر مسابقات ليگ برتر بوكس نيز در خصوص حواشي ديدار تيم پيوند ساپكو و جهان فولاد غرب اظهار داشت: مسابقات با استقبال پرشور هواداران اين رشته رزمي برگزار شد، سالن مملو از جمعيت بود و تماشاگران نيز بسيار پرشور و با هيجان ناظر مسابقات داخل رينگ بودند.

وي ادامه داد: پرتاب صندلي و بطري پر از آب به وسط زمين ناشي از هيجان و احساسات تماشاگران اين رقابت ها بود و متأسفانه عدم كنترل هيجان از سوي تماشاگران مسابقه را با حواشي زياد روبرو كرد.

پشت پناه اظهار داشت: متأسفانه يكي از صندلي هاي آهني پرتاب شده به يكي از افراد نيروي انتظامي برخورد كرد البته من نيز به عنوان ناظر بازي از هيجان تماشاگران در امان نبودم و با برخورد بطري پر آب سنگين به ناحيه چشم و صورت دچار آسيب ديدگي شدم كه خوشبختانه ا تفاقات حادتري را شاهد ن بوديم كه مي توانست اينگونه اتفاق نيافتد.

پشت پناه در ادامه بيان داشت: اعتراض تماشاگران آرامش مسابقات را بهم زد و مربي تيم مهمان نيز از سوي برخي از تماشاگر نماها مورد توهين و ضرب و شتم قرار گرفت و مربي ما براي دفاع از خود عبور به پرتاب صندلي به داخل رينگ و فرار به سمت هيئت ژوري شد.

*ديگر كرمانشاه ميزبان نخواهد بود

مسئول ناظر مسابقات ليگ برتر بوكس در خصوص ميزباني تيم كرمانشاه اظهار داشت: تيم كرمانشاه نتوانست در اين رقابت ها انتظار ما را برآورد كند جو نامناسب و نوع تداركات و امكانات رفاهي كه براي انجام مسابقات در نظر گرفته بودند بسيار ضعيف بود و متأسفانه ميزباني خوبي براي برگزاري مسابقات نبود.

وي ادامه داد: به عنوان ناظر مسابقات بطور كامل از اتفاقات و حواشي مسابقات را در گزارش بيان خواهم كرد و سازمان ليگ را قانع مي كنم كه مسابقه اي را در كرمانشاه برگزار نكند و يا در صورت برگزاري، بدون تماشاگران و در شهري بي طرف برگزار شود در غير اين صورت ميزباني كرمانشاه در مسابقات بعدي نيز با حواشي و اتفاقات ناخوشايندتري روبرو خواهد بود.

*قضاوت داوران بحث برانگيز بود

پشت پناه در خصوص نحوه قضاوت داوران در اين رقابت ها اظهار داشت: تيم پيوند ساپكو با امتياز بسيار فاحشي مغلوب تيم جهان فولاد غرب شد كه به اعتقاد من حق تيم پيوند ساپكو نبود كه با امتياز 2-8 مغلوب اين تيم شود چرا كه پيوند ساپكو از مشت زنان بسيار خوب و تاكتيكي بهره مي برد و انتظار مي رفت كه حداقل با امتياز كمي مغلوب تيم جهان فولاد غرب شود كه به طور قطع علاوه بر جو نامناسبي كه تماشاگران در سالن ايجاد كردند داوران نيز درچند وزن براي تيم پيوند ساپكو قضاوت بدي را انجام دادند تا منجر به باخت مشت زنان يتم ساپكو شوند.

وي در ادامه اظهار داشت: اين قضاوت ها تا جاي بد انجام شد كه خودم شخصاً در يكي از بازي ها بر روي رينگ مسابقات رفتم و به قضاوت پرداختم نحوه داوري در اين رقابت ها بسيار ضعيف بود و به طور قطع گزارش نيز براي كميته داوران براي توبيخ داوران خواهم نوشت كه ديگر شاهد اين حواشي نباشيم.

پشت پناه خاطر نشان كرد: ما قبل از برگزاري مسابقات با داوران و مربيان تيم ها گفتگوي اختصاصي داشتيم و آنها را توجيه كرديم كه از رقابت ها صحبت و دوستي بين مشت زنان حرف اول را مي زنند و داوران بايد قضاوت منصفانه داشته باشند تا حواشي از مسابقات ليگ برتر بوكس كمتر شود اما متأسفانه مربيان جوان و كم تجربه اين تيم ها باعث مضاعف شدن حواشي و اتفاقات مسابقات مي شود و مسئولان اين رشته رزمي براي ارتقاء بوكس در ميان ورزش هاي ديگر قصد دارد حواشي كه منجر به افت و ورزش بوكس مي شود را كاهش دهد تا زمينه پيشرفت بوكس را فراهم كنيم.

*سرپرست تيم پيوند ساپكو: مسابقات در شرايط نامطلوبي برگزار شد

در خصوص اتفاقات مسابقات ليگ برتر بوكس در كرمانشاه همچنين عيسي گل محمدي سرپرست تيم پيوند ساپكو متعقد بود كه مسابقات در شرايط نامطلوبي برگزار شد و متأسفانه زمينه بر گزاري مسابقات در آرامش به هيچ عنوان در كرمانشاه فراهم شده بود و مسئولان اين شهر در ايجاد امنيت و رفاه حال ورزشكاران مربيان و تماشاگران تمهيدات لازم را ايجاد نكرده اند و همين مسئله ناامني و جو مشتنج را در مسابقات ايجاد كرده اند و عدم حضور نيروهاي امنيتي عامل پرتاب صندلي ها و اشياء سنگين به سمت مربيان ورزشكاران و عوامل مسئول مسابقات شد.

وي در ادامه افزود: متأسفانه تيم ميزبان عامل مهم ايجاد جو متشنج در اين مسابقات بود اين تيم با ايجاد جو سنگين تماشاگران را تحريك كرد البته نبايد از ضعف داوري هئيت ژوري در ايجاد فضاي ناامن چشم پوشي كنيم قضاوت داوران به گونه اي ضعيف بود كه آرامش ورزشكاران را بر هم مي زند و با توجه به اينكه ما در اين مسابقات مهمان بوديم به طبع از ضعف و ناداوري داوران ضربه سنگين را متحمل شديم و تيم ما قابليت پيروزي در مسابقات را داشت اما قضاوت هاي ناعادلانه پيروزي را از تيم ما سلب كرد.

گل محمدي اظهار داشت: جو سالن مسابقات به گونه اي مسموم بود كه هئيت ژوري نيز شجاعت اعتراض به نحوه عملكرد داوران، ميزباني شهر كرمانشاه را نداشت و متاسفانه اعضاي هئيت ژوري بسيار ترسو بودند و عدم اعتراض انها به ايجاد چنين جوي سبب تداوم اين مسئله در روند مسابقات شد.

وي از ادامه افزود: ضعيف ترين داوران به مسابقات ليگ بوكس اعزام شده بودند و داوراني كه مسئوليت قضاوت مسابقه مشت زنان را برعهده داشته اند از لحاظ دانش و سطح فني بوكس در شرايط مطلوبي قرار نداشتند و عدالت را در تصميمات خود اجرا نمي كردند.

گل محمدي بيان داشت: بايد از داوران با تجربه و حرفه اي در چنين مسابقات حساسي استفاده كرد تا در صورت ايجاد چنين فضايي توانايي كنترل اعتراضات را داشته باشد تا ديگر شاهد چنين مسائلي در ورزش بوكس نباشيم.

*براي دفاع از خود صندلي را پرتاب كردم

سرپرست تيم پيوند ساپكو در خصوص پرتاب صندلي داخل رينگ اظهار داشت: تماشاگران كرمانشاهي به ما حمله كردند و احترام مهمان را نگه نداشتند آنها با هجوم به شخص بنده قصد آسيب رساندن به من را داشتند و حتي مورد ضرب و شتم نيز قرار گرفتم در اين صورت چاره اي به جز پرتاب صندلي به داخل رينگ براي دفاع از خود نداشتم و اگر چه قبول دارم رفتارم پسنديده و اخلاقي نبوده است اما راه ديگري براي من باقي نمانده بود.

وي خاطر نشان كرد: به طور قطع در خصوص حوادث رخ داده به سازمان ليگ شكايت خواهم رد و شرح مفصلي از توهين هاي تماشاگران به ورزشكاران و مسئولين تيم پيوند را به سازمان خواهم داد تا تيم كرمانشاه درخصوص بي انضباطي ها وايجاد جو نامناسب توبيخ شود.

وي در ادامه بيان داشت: مانبايد اجازه دهيم حاشيه هاي ديگر ليگ ها در مسابقات بوكس نيز به وجود آيد چرا كه تمام اين مشكلات تنها به ضرر بوكس خواهد بود.

در اين خصوص نيز رئيس هئيت بوكس كرمانشاه درباره اتفاقات اين رقابت ها اظهار داشت: مربي تيم پيوند ساپكو با پرتاب صندلي به داخل رينگ اعتراض خود را نشان داده است كه كشور اين شيوه رفتن جديدي براي مربيان شده است.

وي ادامه داد: هفته سوم رقابت ها ليگ برتر بوكس به ميزباني تيم كرمانشاه برگزار شد كه در اين رقابت ها دو تيم پيوند ساپكو از تهران و تيم جهان فولاد غرب از كرمانشاه به مصاف هم رفتند كه دراين ديدار تيم جهان فولاد غرب با اقتدار با امتياز 2-8 اين تيم مدعي قهرمان را شكست داد.

سلطاني اظهار داشت: حضور ملي پوشان با تكنيك و با قدرت در هر دو تيم منجر شد كه مسابقات در حساسيت بالايي برگزار شودو شاهد حواشي از سوي مربيان و تماشاگران باشيم درگيري ها از بازي مرتضي سپهوند آغاز شد كه تيم پيوند ساپكو به نحوه ي داوري اعتراض داشت و اعتراض خود را باي تاب صندلي بر روي رينگ مسابقات نشان داد و اين حركت از سوي مربي تيم پيوند ساپكو توهيني به ما و تماشاگران حاضر در سالن بود و حركت بسيار ناشايستي بود كه از سوي اين مربي صورت گرفته و اگر وي اعتراض اي به نحوهي داوري داشت بهتر بود به صورت قانوني پيگر اين مسئله مي شد ايا با اين حركت در تصميم گيري تاثير گذاشت و حق به كسي داده شد.

سلطاني در ادامه بيان داشت: تيم پيوند ساپكو در نفرات خوبي بهره گرفته بود و در دو وزن 75 و 56 بسيار خوب عمل كرد و امتياز در اين وزن را از آن خود كرد مسابقات مي توانست درجوي آرام و بدون تشنج صورت گيرد اما به خاطر برخي از مسائل و حضور تماشاگر نما ها منجر شد در اين رقابت ها متاسفانه شاهد برخي مسائل باشيم و نتوانيم به درستي از مهمانان خود پذيرايي كنيم.

وي در پايان بيان داشت: در حقيقت مسابقات ديروز يك فينال زودرس در ليگ برتر بوكس بود و تيم جهان فولاد غرب مقتدرانه توانست در اين رقابت ها تيم مدعي قهرماني را شكست دهد و ما براي قهرماني در اين ليگ دور خيز كرديم و مطمئنا در فينال اين رقابت ها نيز پيروز ميدان شديم./مح

شنبه|ا|1|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن