تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815724161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهداي جهاد علمي كشور سهم بسزايي در تحقق بيداري اسلامي دارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: شهداي جهاد علمي كشور سهم بسزايي در تحقق بيداري اسلامي دارند
معاون عربي و آفريقايي وزارت امور خارجه گفت: به گفته جوانان مسلمان در كشورهاي عرب منطقه عوامل مهمي همچون فهم و درك گفتمان منطقي انقلاب اسلامي و مشاهده پيشرفت‌هاي شگرف ايران در حوزه‌هاي فناوري صلح آميز هسته‌اي، موتور محركه قيام‌هاي اخير بشمار مي‌رود.


به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران ، حسين اميرعبداللهيان در همايش مقدماتي بين المللي جوانان و بيداري اسلامي گفت: اين قيام‌ها كه بزرگترين و كم‌نظيرترين واقعه در جهان عرب به شمار مي‌روند، پيامدهاي شگرف و عميقي را به دنبال دارد كه در پرتو شكل‌گيري جوهري ساختار سياسي ، امنيتي جديد در آينده منطقه، رژيم صهيونيستي و آمريكا را در انزواي بيش از پيش قرار داده است.

وي افزود: اين قيام‌ها كه در خاورميانه، خليج فارس و شمال آفريقا به مفهوم واقعي انقلاب و منبعث از بيداري اسلامي با سرعت و عمقي فزاينده و ايدئولوژيك در جريان است، در عرصه‌هاي داخلي، منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي آثار عظيمي را از خود برجاي گذاشته است.

امير عبدالهيان نقش جوانان مسلمان را در تحولات اخير محوري دانست و افزود: جوانان جهان عرب با الهام از ارزش‌هاي ديني و اسلامي و تنفر از رفتار آمريكا و غرب در اين كشورها و تلاش‌هاي معارضه اسلامي در يكايك اين كشورها سهم مهمي در اين تحولات دارند.

معاون وزير امور خارجه كشورمان با گراميداشت ياد و خاطره شهيد احمدي روشن و شهداي جهاد علم و فناوري جمهوري اسلامي ايران اظهار كرد: به گفته جوانان مسلمان در كشورهاي عرب منطقه عوامل مهمي همچون فهم و درك گفتمان منطقي انقلاب اسلامي و مشاهده پيشرفت‌هاي شگرف جمهوري اسلامي ايران در حوزه هاي فناوري صلح‌آميز هسته‌يي، پيشرفت‌هاي زبانزد علمي و فناوري و رفتار از موضع اقتدار، عزت و افتخار در مقابل نظام سلطه در مقايسه با شرايط نامناسب سياسي-اجتماعي در حوزه خاورميانه موتور محركه قيام‌هاي اخير به شمار مي‌رود.

وي با انتقاد از اتخاذ استانداردهاي دوگانه در قبال تحولات منطقه گفت: محور آمريكا و رژيم صهيونيستي هيچ نقشي در ايجاد انقلاب‌هاي خاورميانه و شمال آفريقا نداشتند و تا به امروز در قبال اين تحولات كم‌نظير دچار سرگيجه سياسي هستند اما با تمامي توان و امكانات تلاش مي‌نمايند مسير حقيقي اين تحولات را در جهت منافع خود منحرف سازند. به همين دليل به استانداردهاي دوگانه روي آورده‌اند. چگونه است كه در يمن به سرعت از طرح شوراي همكاري كه يك طرح سياسي است براي حل مشكل حمايت مي‌نمايند و البته به دليل ناديده گرفتن مطالبات مردم به نتيجه نرسيده است. اما در بحرين كه اقدامي مشابه از سوي مردم در جريان است با سرعت فزاينده طرح نظارتي و ورود تانك و سياست سركوب و كشتار با مشاركت برخي طرف‌هاي خارجي ملاك عمل قرار مي‌گيرد و در مورد سوريه كه در خط اول مقاومت عليه رژيم صهيونيستي است ، طرح غربي، عربي با شتابزدگي پيگيري مي‌گردد كه مجموعه‌اي از فشار سياسي، امنيتي و مداخله خارجي را در بردارد.

امير عبدالهيان افزود: حل مشكلات منطقه تنها در سايه اصلاحات، اعتماد به مردم به جاي اتكا به طرف‌هاي خارجي، توجه جدي به مطالبات مردم، جلوگيري از مداخله خارجي در سايه تعاليم و ارزش‌هاي اسلامي تحقق مي‌يابد. ما معتقديم اين راهكار در مورد يمن، سوريه و بحرين دستيافتني است و بايد مردم منطقه با كم‌ترين هزينه از حق دستيابي به مطالبات مشروع خود بهره‌مند گردند و با حمايت از محور مقاومت عليه رژيم صهيونيستي مردم مسلمان اين كشورها و منطقه، احساس غرور ملي و اسلامي خود را در سايه توسعه، رفاه، ثبات و امنيت داخلي، منطقه‌اي و بين‌المللي بازيابند. /پ2

شنبه|ا|1|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن