تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804622081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حزب اسلامي ايران زمين:انقلاب اسلامي تمام سلطه‌گران را به لرزه انداخته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حزب اسلامي ايران زمين:انقلاب اسلامي تمام سلطه‌گران را به لرزه انداخته است
خبرگزاري فارس: حزب اسلامي ايران زمين با صدور بيانيه‌اي از ملت ايران براي شركت در راهپيمايي 22 بهمن دعوت كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي حزب اسلامي ايران زمين، به مناسبت سي‌امين سال پيروزي انقلاب اسلامي طي بيانيه‌اي از عموم مردم براي حضور در راهپيمايي 22 بهمن دعوت كرده است.
متن اين بيانيه به شرح زير است:

و خداوند اراده نمود از دل خرداد 42، ملت پارس و پارساي ايران زمين را در تبلور فجرگونه به ضيافت بهمن پاداش دهد و جلوه‌اي از اقتدار خويش در به قدرت رسيدن مستضعفين را در ايران اسلامي به نمايش بگذارد، ملتي به رهبري سلاله پاك پيامبر از تبار سلمان كه سلمان منا اهل البيت و اگر سلمان انتخاب رسول مكرم خدا در قرابت و عزت و هم‌نشيني با ايشان بود، مردم ايران زمين انتخابي از همان نسل براي بروز اميد در دل مستضعفان بوده‌اند.
آري، اي انقلاب شكوهمند! با دستان خويش نهالت را كاشتيم و با خون فرزندان، پدران، مادران،‌ برادران و خواهران رشيدمان آبياري‌ات نموديم و 30 سال مداومت و استقامت در حفظ اين نهال رشد يافته گواراي وجود تمام انسان‌هاي آزاده دنيا باد.
هم اكنون به جشن ميلاد 30 سالگي انقلابي نشسته‌ايم كه اگر خورشيد آسمانش به ظاهر افول نمود، ستاره‌اي ديگر علمدار هدايت‌ آسمان ايران زمين كه نه، تماني آزادانديشان جهان گرديد.
به جشن ميلاد 30 سالگي انقلابي نشسته‌ايم كه قدرت نظامي‌اش با اقتداري 20 ميليوني آغاز شد و هم اكنون پشت تمامي سلطه‌گران را با همه قدرت و قواي نظامي‌اش به لرزه مي‌افكند و ملتي كه در برابر تمامي آزمون‌هاي الهي سرافراز و سربلند بيرون آمد و حصر نظامي- اقتصادي، هجوم و شبيخون فرهنگي، وابستگي علمي و ... را با درايت پشت سر گذاشته و با وجود تمامي مشتقات با آرمان‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني‌(ره) و تمسك به رهنمودهاي مقام عظماي ولايت حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، در عرصه‌هاي علمي به انرژي هسته‌اي و ماهواره اميد، پيروزي جوانان در المپيادهاي علمي دست يافته. ملتي كه در عرصه‌اي سياسي و اجتماعي به بلندايي رسيده است كه به حق الگو و پشتوانه محرومان و مستضعفان و آزاد انديشان و مسلمانان و خصوصا شيعيان جهان گرديده و امروز در تمامي مجامع استكباري از او به عنوان تهديد منافع ايشان ياد مي‌شود. و كدام سرافرازي بالاتر از اينكه به مصداق ملت آزاد انديش ايران ضمن ابراز رويكردي مسالمت‌آميز توام با صلح و دوستي به اقتدار هرگز به سلطه بيگانگان تن نمي‌دهد.
ملتي كه در عرصه‌هاي گوناگون به الگوهاي پايداري دست يافته كه ريشه در تفكر اسلامي وي دارد. و تمامي تلاش خود را طي 30 سال به سازندگي،‌ نوآوري، قطع وابستگي، و ابتداع و اختراع متوجه ساخته است. ملتي كه به درد خويش به تنهائي نمي‌انديشد و فرياد تمامي انسان‌هاي مستضعف را كه نداي ياري مي‌طلبند به گوش جان شنيده دست ياري ايشان را به گرمي مي‌فشارد. ملتي كه به فلسطين، لبنان، افغانستان، پاراچنار پاكستان و حوادث غزه بي‌توجه نيست. ملتي كه به رغم تمامي جوسازي‌هاي دشمن در ايجاد شكاف ميان ايشان دولتمردان، در اشاعه اكاذيب مبني بر وجود جو خفقان و نبودن آزادي،‌ آزادانه بارها و بارها در عرصه‌هاي انتخابات، راه‌پيمائي‌ها و همايش‌هايي كه مبين ميزان علاقه و پايبندي ايشان به نظام مقدس جمهوري اسلامي و رهبري فرزانه آن است، شكوهمندانه حضوري موثر و چشمگير داشته و آخرين اميدهاي دشمن را به خاك ياس نشانده است.
كدام دليلي روشن‌تر از آن است كه اين نداي «حزب‌ اسلامي ايران زمين» است كه آزادانه و آگاهانه بيان مي‌دارد كه اميدي باشيم منضم به اميدهاي ديگر، آمده‌ايم كه در گوشه‌اي ديگر از آسمان آبي ايران، به ياري يكديگر و با وفاق و دوستي و همدلي دستي باشيم در افزايش دوستي كه با جذب و حلب افكار نخبگان در هم افزايي انديشه‌هاي پاك و اعمال صالح سهيم باشيم، آمده‌ايم تا ضمن ياري دولتمردان در شفاف‌سازي حقوق مردم و ارائه راهكارهاي موثر در اخذ مطالبات ايشان سهيم باشيم.
آمده‌ايم كه موجي بر جريان امواج اقيانوس انقلاب باشيم كه آسودگي ما عدم ماست. آمده‌ايم تا هم آوا با نسل اول، دوم و سوم انقلاب سئوال نموده و پاسخگو نيز باشيم.
آمده‌ايم كه بگوئيم ما نيز نگران خون شهدا و موظف به پاسداشت حريم و حرمت خون آنان و جمله ايثارگران عزيز، جانبازان و آزادگان سرافراز هستيم. آمده‌ايم تا اعلام انزجار نمائيم از تمامي نمودها و نمادهايي كه دست درستي انسان با خدا، خود، هستي و طبيعت و انسان‌هاي ديگر را در قالب مدها، تفكرات تجملي و وارداتي قطع نموده‌اند، آمده‌ايم كه شادمانه در «سي‌امين»‌ جشن پيروزي انقلاب حضور يافته و ملت شريف ايران را نيز متواضعانه دعوت به حضوري پرشورتر نمائيم.
آمده‌ايم تا يادآور باشيم به حضور حداكثري ملت آگاه ايران در دهمين انتخابات رياست جمهوري، با اميد و تلاش در انتخاب نه تنها فردي بلكه تيمي توانا با محوريت عرضه برنامه‌ها باشد، كه ما هم قطره‌وار در اقيانوس حركت‌هاي الهي و مردمي ملت سرافرازمان سهيم باشيم و قصد قربت نمائيد در نيت پاك «يد واحده» شدن و با نظر به اوامر خداوند، خدمت به انسان‌ها را سرلوحه امور خويش قرار داده و به حفاظت از كيان جمهوري اسلامي و ولايت‌مدار ايران زمين قيام نمائيم.
انتهاي پيام/

دوشنبه|ا|21|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن