تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816010567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هواداران تيم ملي فوتبال با حضور در ورزشگاه به شايعات پايان مي‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هواداران تيم ملي فوتبال با حضور در ورزشگاه به شايعات پايان مي‌دهند
تماشاگران براي حمايت تيم ملي فوتبال ايران در بازي روز چهارشنبه با كره جنوبي از سري رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي، به ورزشگاه آزادي خواهند رفت و با حضور مثال زدني خود به تمام شايعات مبني بر قهر آنان با تيم ملي كشورشان، خط بطلان خواهند كشيد.
به گزارش ايرنا، اين روزها تب و تاب برگزاري مسابقه فوتبال تيم ملي كشورمان با كره جنوبي كه چهارشنبه 23 بهمن ماه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد، بسيار چشمگير است.
اين درحالي است كه با توجه به عدم استقبال تماشاگران از دو بازي قبلي تيم ملي در مقابل چين و سنگاپور در خانه، زمزمه تكرار اين اتفاق نگراني هايي را بوجود آورده است .
شايعاتي از قبيل قهر تماشاگران با تيم ملي، تاثير رفتار مسوولان تيم ملي بر هواداران و از اين دست خبرها بر علت نرفتن تماشاگران به استاديوم دامن مي‌زند اما پس از گفتگوهايي با كارشناسان فوتبال و هواداران تيم ملي فوتبال، نتيجه عكس اين پيش داوري ها حاصل شد.
تماشاگران براي حمايت تيم ملي خود به ورزشگاه آزادري خواهند رفت و با حضور چند ده هزار نفري خود تمام شايعات را از بين مي‌برند.
با اين حال علاقمندان فوتبال بر اين نكته اشاره مي كنند كه تيم ملي ايران با ضعف‌هايي روبرو است اما به اعتقاد اكثر هواداران، اين دليلي براي نرفتن به ورزشگاه آزادي و حمايت از تيم فوتبال كشورشان در برابر تيم كره جنوبي، نيست.
بازي تيم ملي فوتبال ايران با تيم كره جنوبي قدمت 50 ساله دارد و اين دو تيم براي اولين بار در مسابقات آسيايي توكيو با يكديگر به رقابت پرداختند. در مجموع 22 بازي ملي اين دو تيم با يكديگر، هر تيم صاحب 8 پيروزي و 6 تساوي شده است.
"محمد شيرزادگان" يكي از هواداران تيم ملي معتقد است كه با توجه به ضعف در امكانات حمل و نقل و رفاهي ورزشگاه و نيز عدم رفتار حرفه‌اي بازيكنان تيم ملي، با اين حال تيم كشورش را تنها نمي‌گذارد و در برابر حريف قدرتمندش كره جنوبي، از آن حمايت مي‌كند.
اين مهندس مكانيك مي گويد: يكي از مشكلاتي كه در زمينه تماشاگران وجود دارد، رفتارهاي بد برخي از آنها در ورزشگاه‌هاي كشور است كه بايد تماشاي فوتبال در استاديوم ها بستر و فرهنگ سازي شود.
شيرزادگان مي‌افزايد: بازي‌هاي تيم ملي را بيشتر از بازي باشگاهي دوست دارم. بخاطر اينكه گلچين بهترين‌هاي ليگ فوتبال در تيم ملي ديده مي‌شود. تيم حريف براي جذب هواداران به ورزشگاه بسيار موثر است و اگر مي بينيم كه بازي با چين و سنگاپور بدون تماشاگر برگزار شد به خاطر اين است كه هوادار، اين نوع بازي ها را براي تماشا، حرفه‌اي نمي‌داند.
وي توضيح مي‌دهد: مسئولان و كادر فني تيم ملي نبايد از ياد ببرند كه رفتار آنها نيز در جذب تماشاگران به ورزشگاه بسيار تاثير گذار است.
يكي ديگر از هواداران تيم ملي فوتبال كه دانشجو است به خبرنگار ايرنا مي گويد: بازي با كره جنوبي بسيار حساس است و دوست دارم اين بازي را از نزديك دنبال كنم. تيم مقابل براي حضور من در استاديوم بسيار تاثير گذار است.
ميلاد ياورزاده معتقد است كه بازي هاي اخير تيم ملي با دو تيم چين و سنگاپور، ديدارهاي مهمي نبوده و براي من به خاطر تكينك بازي حريف، جذابيتي نداشته است.
اين دانشجو به مشكلاتي كه در ميان خود تماشاگران فوتبال در استاديوم ‌ها وجود دارد اشاره مي‌كند و مي‌افزايد: در ميان تماشاگران قشر خاصي وجود دارد كه با رفتار و گفتار هاي زننده باعث ناراحتي ديگران در ورزشگاه مي‌شوند و اين فرهنگ درست تماشاي فوتبال نيست.
ياورزاده در مورد حل اين قضيه پيشنهادي دارد و به خبرنگار ايرنا مي‌گويد: به نظر من خوب است كه كميته انضباطي نسبت به رفتار تماشاگران سخت گير باشد، به طور مثال اگر رفتارهاي نامناسب فردي است، آن شخص متخلف را جريمه كند و اگر رفتارهاي ناهنجار در ورزشگاه گروهي باشد با محروم كردن تماشاگران از ديدن بازي هاي حساس در ورزشگاه‌، آنها را جريمه كند.
وي در پاسخ به سووال خبرنگار ايرنا در مورد اينكه آيا با گران كردن بليط بازي‌ها مي‌توان سدي براي ورود هر تماشاگر بي‌اخلاق فراهم كرد، مي‌افزايد: شايد اين راه حلي مناسب باشد، اما باعث مي شود كه قشر زيادي از جوانان به تماشاي فوتبال نروند.
در ادامه، حسن نيك بخش از ديگر هواداران تيم ملي توضيح مي‌دهد: به نظر من طرفدارن تيم ملي كم نشدند، اما نتيجه نگرفتن پي در پي تيم ملي نسبت به وعده‌هاي داده شده به مردم و تغييرات مداوم كادر فني، مردم را نسبت به تيم ملي فوتبال كشورشان بي‌تفاوت كرده است.
وي در ادامه گفت: ديدار با كره جنوبي، بازي تماشايي خواهد بود. چون هر چه حريف قوي تر باشد بازي ديدني تر است. به هرحال حمايت از تيم ملي كشورمان يك جور حمايت كردن از هويت خودمان است و من براي ديدن اين بازي به ورزشگاه خواهم رفت.
به گزارش خبرنگار ايرنا بسياري از كارشناسان ورزشي و فوتبال نيز به طوري با هواداران تيم ملي موافق هستند.
"مهدي مناجاتي"، مربي سابق تيم ملي فوتبال ايران در اين زمينه مي‌گويد: متاسفانه بروز برخي مسائل حاشيه اي در اطراف تيم ملي باعث شده تا مردم نسبت به آن حساس شده و اين تصور پيش آيد كه ميان مردم و تيم ملي فاصله افتاده است، در حاليكه چنين نيست.
وي مي‌افزايد: مردم هيچگاه در لحظات سخت تيم ملي خود را فراموش نكرده اند. تيم ملي فوتبال براي مردم حكم هويت را دارد و هواداران پاسداري از هويت خود را بالاتر از هر چيز ديگري مي‌دانند.
مناجاتي ادامه مي‌دهد: تماشاگران براي ديدن بازي با كره جنوبي به ورزشگاه مي‌روند. به طور يقيين تيم مقابل نيز در جذب تماشاگر تاثير گذار بوده و باعث خواهد شد تا تماشاگران بيشتري به ورزشگاه بيايند.
8071

دوشنبه|ا|21|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن