تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806609497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشن آغاز چهارمين دهه انقلاب اسلامي در راهپيمايي بزرگ ايران در يوم الله 22 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: جشن آغاز چهارمين دهه انقلاب اسلامي در راهپيمايي بزرگ ايران در يوم الله 22 بهمن
بخش خبري شهرستان : در آغاز چهارمين دهه پيروزي انقلاب اسلامي مردم شهرها و بخش هاي مختلف كشور با حضور گسترده در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن ضمن تجديد پيمان با آرمانهاي شهدا و امام راحل (ره ) بار ديگر حمايت و پشتيباني خود را از انقلاب و نظام اعلام كردند.
خلاصه اخبار واصله از راهپيمايي هاي مراكز استانهاي كشور ذيلا از نظرتان مي گذرد :
قم ـ مردم متدين و انقلابي قم در سي امين سالگرد انقلاب اسلامي با حضور در راهپيمايي باشكوه 22 بهمن حماسه حضور را به نمايش گذاشتند. به گزارش ايرنا مرد و زن پير و جوان كودك و نوجوان با مشت هاي گره كرده و طنين شعار استقلال آزادي جمهوري اسلامي : بار ديگر وفاداري خود را به آرمانهاي انقلاب اسلامي و دستاوردهاي نظام در معرض ديد جهانيان قرار دادند. راهپيمايان قم كه در پيشاپيش آنان علما و روحانيون حضور داشتند از ميدان شهيد مطهري قم به حركت در آمده وپس از عبور از خيابانهاي اصلي شهر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س ) اجتماع كردند. مردم قم در اين راهپيمايي با شكوه و حماسي شعارهايي از جمله خون حسين به جوش آمده امت اسلام به خروش آمده خامنه اي رهبر است وراث پيغمبر است انرژي هسته اي شعار ايران ما است در بهار آزادي جاي شهدا خالي استقلال آزادي . جمهوري اسلامي ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند حسين حسين شعار ماست شهادت افتخار ما سرداد و بر ضرورت حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي تاكيد كردند. اين خبر حاكي است مراجع عظام تقليد نيز همگام با مردم انقلابي و متدين ايران اسلامي در راهپيمايي باشكوه 22 بهمن در قم شركت كردند . حضرات آيات ناصر مكارم شيرازي و حسين نوري همداني و برخي ديگر از علما و اساتيد حوزه علميه قم در اين روز حماسي در ميان صفوف مستحكم مردم قم حضور پيدا كردند. راهپيمايان كه از حضور مراجع در ميان خود به وجود آمده بودند با شعارهاي انقلابي و اسلامي بر ضرورت حفظ دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي تاكيد كردند. اين گزارش حاكيست بسياري از علما و اساتيد حوزه علميه قم بر اساس وظيفه ديني و انقلابي خود از ابتداي شروع راهپيمايي با جمعيت همگام شده و حمايت خود را در راستاي حفظ دستاوردهاي انقلاب و راه امام راحل (ره ) و شهدا اعلام كردند.
گرگان ـ همزمان با سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و آغاز دهه چهارم انقلاب مردم ولايت مدار استان گلستان با شور و شعور و حضور به ياد ماندني خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن يكبار ديگر حمايت دوباره از آرمانهاي بلند انقلاب اسلامي و ميثاق مجدد با امام راحل و مقام عظماي ولايت و شهيدان را اعلام كردند. به گزارش خبرنگار ما از مركز گلستان مردم دارالمومنين شهرستان گرگان از ساعات اوليه صبح همراه با خانواده هايشان در خيابانهاي اصلي شهر حضوري گسترده يافتند و يكبار ديگر در آستانه آغاز دهه چهارم انقلاب اتحاد و همدلي و هوشياري هر چه بيشتر خود را به نمايش گذاشتند. مردم مومن گرگان علاوه بر جشن سي سالگي پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران با مشاركت گسترده در اين مراسم به آرمانهاي انقلاب اسلامي اداي دين كردند. به گزارش خبرنگار ما از گرگان اين مراسم كه از ساعت 10 صبح از ميدان مازندران آغاز و راهپيمايان پس از طي مسير خيابان امام خميني (ره ) در ميدان وحدت (شهرداري ) اين شهر تجمع كردند و با شعارهاي كوبنده مرگ بر آمريكا و مرگ بر رژيم غاصب صهيونيستي و با همراه داشتن آدمكهاي بوش و المرت جنايتكار و به آتش كشيدن پرچم آمريكا و اسرائيل خشم و انزجار خود را از سردمداران دولتهاي غربي و مجامع بين المللي اعلام كردند. در اين مراسم استاندار گلستان گفت : آزادي و استقلال مهمترين دستاورد انقلاب اسلامي است كه همه بايد آن را حفظ كنيم . مهندس يحيي محمودزاده افزود : انقلاب اسلامي انقلابي بي نظير در دنيا است كه با رهبري خردمندانه امام خميني به پيروزي رسيد . در خاتمه اين مراسم پرشكوه قطعنامه سراسري راهپيمايي 22 بهمن قرائت گرديد . همچنين به گزارش خبرنگاران ما نظير اين مراسم پرشكوه در شهرهاي نوكنده بندرگز كردكوي بندرتركمن گميشان سيمين شهر نگين شهر آق قلا سرخنكلاته فاضل آباد علي آباد كتول خان ببين نوده خاندوز دلند راميان آزادشهر گنبدكاووس مينودشت گاليكش و كلاله برگزار شد.
اروميه ـ در سي امين بهار آزادي و سالگرد پيروزي شكوهمند ملت مسلمان ايران بر رژيم ستمشاهي مردم انقلابي و هميشه در صحنه اروميه با شركت در راهپيمايي باشكوه يوم الله 22 بهمن ياد و خاطره ايثار و از جان گذشتگي مبارزان دوران انقلاب را گرامي داشتند . مردم اروميه در يك شرايط جوي نامناسب و هواي باراني با پيمودن مسير راهپيمايي در طول خيابان امام و سردادن شعارهاي « آذربايجان جانباز انقلابدان آير يلماز » و خامنه اي خميني ديگر است ولايتش ولايت حيدر است » « مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل » عزم و اراده خود را در دفاع از انقلاب و آرمانهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي به نمايش گذاشتند. در اين مراسم همچنين به پاس تجليل از مبارزات حجت الاسلام والمسلمين حسني نماينده ولي فقيه در آذربايجانغربي و امام جمعه اروميه در طول انقلاب و سالهاي پس از آن چفيه اهدايي مقام معظم رهبري به وي اعطا شد. گزارش خبرنگاران ما حاكيست نظير اين مراسم در ديگر شهرها و بخشهاي استان نيز باشكوه خاصي برگزار گرديد.
شهركرد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : همزمان با سي امين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي اقشار مختلف مردم مومن و انقلابي شهركرد با شركت گسترده در راهپيمايي 22 بهمن يكبار ديگر ضمن تجديد ميثاق با امام شهدا و آرمانهاي انقلاب حماسه اتحاد عزت و صلابت ملت ايران را به نمايش گذاشتند. راهپيمايان از چهار راه بازار به طرف مصلاي امام خميني شهركرد راهپيمايي و با سردادن شعارهاي در 22 بهمن ماه يوم الله يوم الله هيهات من الذله مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل حمايت قاطع خود را از دستاوردهاي انقلاب وپيشرفت هاي تحسين برانگيز در عرصه هاي مختلف را اعلام و سياست هاي استكباري آمريكا و اسرائيل در كشتار و تجاوز به ملت هاي مسلمان را محكوم نمودند. راهپيمايان پس از اجتماع عظيم در مقابل مصلاي امام خميني شهركرد با سردادن تكبير مفاد قطعنامه راهپيمايي 22 بهمن را مورد تاكيد و تائيد قرار دادند و به سخنان حجت الاسلام والمسلمين دكتر علي شيرازي نماينده ولي فقيه در نيروي دريايي سپاه گوش فرادادند. گزارش خبرنگاران ما حاكيست نظير اين مراسم با حضور چشمگير مردم شهرهاي فارسان ـ بروجن ـ اردل ـ لردگان ـ كوهرنگ ـ كنار ـ سامان ـ هفشجان ـ فرخ شهر و ديگر شهرها و مناطق استان باشكوه خاصي برگزار شد.
تبريز ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : با حضور حماسي ميليوني مردم وفادار و هميشه در صحنه تبريز و استان آذربايجان شرقي 30 سالگي آزادي و سربلندي ايران اسلامي با يك راهپيمايي باشكوه جشن گرفته شد . قشرهاي مختلف كارگر روحاني دانشجو و دانش آموز اصناف كسبه و بازاريان كارمندان پزشكان و مهندسين ورزشكاران و هنرمندان و عده زيادي از اقليتهاي مذهبي و همه و همه اعم از زن و مردم و كودك در حركتي آگاهانه از اقيانوس بيكران اراده هاي پولادين با گامهاي استوار در راهپيمايي عظيم 22 بهمن شركت كرده و بار ديگر با آرمانهاي امام راحل تجديد ميثاق نموده و از دست آوردهاي انقلاب اسلامي صيانت و همچون سي سال گذشته با وحدت ملي و همدلي پايبندي و پشتيباني خود از انقلاب را با شعارهاي الله اكبر خامنه اي رهبر ما همه سرباز توائيم خامنه اي گوش به فرمان توائيم خامنه اي . مرگ بر آمريكا مرگ بر اسرائيل اي رهبر آزاده آماده ايم آماده به نمايش گذاشتند و دوستداران ايران سبز را خوشحال و دشمنان آن را غمگين كردند.

بوشهر ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : ديروز همزمان با تمام كشور مردم هميشه صحنه و انقلابي بوشهر با حضور پرشور در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن بار ديگر با آرمان هاي انقلاب و رهبر كبير انقلاب خميني بت شكن و شهداي به خون خفته تجديد بيعت نمودند . مردم بوشهر با حضور پرشور و گسترده خود در راهپيمايي 22 بهمن جواب دندان شكني به تهديدات دشمنان دادند و بار ديگر دين خود را به آرمان هاي انقلاب ادا نمودند. ديروز در بوشهر پير و جوان زن و مرد با در دست داشتن پلاكاردهايي با مضامين « انقلاب انفجار نور بود » « 22 بهمن ماه يوم الله است » « اي رهبر آزاده آماده ايم آماده » پيام استكبارستيزي به گوش جهانيان رساندند . همچنين در اين روز مردم بوشهر با شعارهاي همچون « غزه پيروز است آمريكا نابود است » حمايت خود را از مردم فلسطين و غزه اعلام داشتند. در اين راهپيمايي يك فروند هلي كوپتر نيروي دريايي جمهوري اسلامي ايران مردم را گلباران مي كرد. مردم بوشهر پس از طي طريق مسير راهپيمايي از ميدان بسيج در ورزشگاه شهيد بهشتي اين شهر تجمع فرياد « مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا » سر دادند. پس از اجراي برنامه هاي ويژه و اجراي سرود توسط گروه سرود ستاد دهه فجر برنامه هاي ويژه ادامه يافت . اين مراسم باشكوه با قرائت قطعنامه اي كه پس از قرائت هر بند آن راهپيمايان با صداي تكبير آن را مورد تاييد قرار مي دادند پايان يافت . همچنين بنا به گزارش خبرنگاران ما در شهرستان ها و بخشهاي مختلف استان شامل دشتستان تنگستان دشتي كنگان دير ديلم گناوه جزيره خارك و جم راهپيمايي هاي باشكوه برگزار شده است .
سنندج ـ مردم انقلابي استان كردستان با حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را گرامي و آغاز چهارمين دهه انقلاب را جشن گرفتند. كردستانيها در سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با شركت در آيينهاي راهپيمايي يك بار ديگر بر اراده خلل ناپذير خود در دفاع از انقلاب اسلامي تاكيد كردند و با آرمانهاي والاي شهيدان و امام شهيدان تجديد عهد و پيمان نمود . حضور گرم و پرشور مردم انقلابي سنندج در راهپيمايي 22 بهمن و سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي تداعي گر 22 بهمن سال 57 و به ثمر نشستن قيام ملت ايران بود . مشاركت مردم سنندج در راهپيمايي امسال 22 بهمن در حدي بود كه بسياري از شركت كنندگان به دليل كثرت راهپيمايان و طولاني بودن صفوف راهپيمايي موفق به حضور در جايگاه تعيين شده براي سخنراني نشدند و از همان محل تجمع در ميدان آزادي اين روز را گرامي داشتند. نايب رييس مجلس شوراي اسلامي در جمع راهپيمايان سنندجي پيروزي انقلاب اسلامي و عزت و اقتدار امروز جمهوري اسلامي را رهين حضور آگاهانه ملت مسلمان ايران دانست .
يزد ـ همزمان با سراسر كشور مردم دارالعباده يزد نيز با حضوري پرشور در راهپيمايي 22 بهمن همچون موج خروشاني صلابت و آزادگي را به نمايش گذاشتند. مردم مومن و خداجوي يزد با طي مسير راهپيمايي از ميدان آزادي تا ميدان اميرچخماق و تجمع در حسينيه شهدا يكبار ديگر با امام (ره ) رهبر معظم انقلاب و شهدا تجديد بعيت كردند و آمادگي خود را براي دفاع از كشور اسلامي اعلام داشتند. در راهپيمايي امسال كه با شور و حال وصف ناپذيري برگزار شد اقشار مختلف مردم با در دست داشتن پلاكاردها و با سردادن شعارهايي همچون « مرگ بر آمريكا » « مرگ بر اسراييل » « خون شهيدان وطن مي جوشد رهبر انقلاب ميخروشد » « خامنه اي خميني ديگر است ولايتش ولايت حيدر است » و « خامنه اي رهبر مسلمين است باعث افتخار مومنين است » خشم و انزجار خود را از سياست هاي استكباري و كشورهاي غربي اعلام كردند. همچنين راهپيمايان در اين مراسم با محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيسي در غزه با سر دادن شعارهايي همچون « اي غزه مقاوم حمايتت مي كنيم » « اسراييل نابود است غزه پيروز است » و « اي رهبر آزاده آماده ايم آماده ايم » و با به آتش كشيدن آدمك صهيونيستها آمادگي خود را براي دفاع از سرزمين هاي اشغالي اعلام داشتند. « محمدرضا فلاح زاده » استاندار يزد در اجتماع عظيم مردم يزد در ميدان اميرچخماق افزود : قيام امام (ره ) براساس انجام تكليف و با هدف استقلال آزادي و برقراري حكومت الهي بود. وي اظهار داشت : امام با شناختي كه از توطئه هاي دشمنان و آسيب ها و چالش هايي كه آمريكاي خيانتكار و حكومت پهلوي ايجاد كرده بودند اعلام كرد كه اسلام در خطر است و ملت را از اين قضيه آگاه كرد و در راه پيروزي انقلاب آنان را رهبري كرد.
سمنان ـ در يوم الله 22 بهمن مردم شهيد پرور سمنان يكبار ديگر با شركت گسترده در راهپيمايي 22 بهمن ضمن تجديد پيمان با رهبر كبير و بنيانگزار جمهوري اسلامي امام خميني (ره ) و شهيدان بخون خفته انقلاب عزم راسخ خود را در پاسداري از دست آوردهاي خون شهدا و آرمانهاي امام امت به نمايش گذاشتند. اقشار مختلف مردم شهيد پرور و انقلابي سمنان از كوچك و بزرگ و زن و مرد درحالي كه نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان استاندار علماو مسئولين نيز در جمع آنها حضور داشتند راهپيمايي با شكوه خود را از ميدان سعدي سمنان آغاز كردند و باشعارهاي (راه امام خميني پاينده باد رهبر ما خامنه اي زنده باد) (مرگ بر آمريكا و مرگ براسرائيل ) (22 بهمن ماه يوم الله يوم الله ) سرداده بودند مسير خيابان سعدي راتاميدان امام خميني اين شهر طي كردند . بگزارش خبرنگارما درميدان امام خميني سمنان پس از آن كه گروه 1357 نفري دانش آموزان سرود خواندند حجه الاسلام والمسلمين دري نجف آبادي دادستان كل كشور به ايراد سخن پرداخت و ازحضور آگاهانه مردم استان سمنان در تمامي عرصه هاي انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي در 3 دهه گذشته قدرداني نمود . دادستان كل كشور بااشاره به پيروزي مردم مسلمان غزه درجنگ 22 روزه در برابر اسرائيل و پيروزي حزب الله لبنان در مقابل رژيم تابن دندان مسلح صهيونيستي را به بركت روحي دانست كه امام و اسلام در كالبد ملت ها دميده است . گزارش خبرنگارما حاكيست پس از آن مردم بافرياد تكبير قطعنامه راهپيمايي 22 بهمن را تاييد كردند و آنگاه پرجم آمريكا و اسرائيل با فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ براسرائيل مردم به آتش كشيده شد. بگزارش خبرنگارما نظير اين راهپيمايي باشركت مردم انقلابي ديگر مناطق استان سمنان ازقبيل شهرستانهاي شاهرود دامغان گرمسار و مهدي شهر و ديگربخش ها و روستاهاي استان نيز برگزارشد.
شيراز ـ به مناسبت گراميداشت سي امين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي مردم انقلابي فارس و شيراز در راهپيمايي باشكوه 22 بهمن ماه حضوري پرشور و شعور داشتند . به گزارش خبرنگار ما راهپيمايي 22 بهمن ماه از ساعت 10 صبح همزمان با سراسر كشور در شيراز از چهارراه 15 خرداد شروع و پس از طي مسير بلوار شهيد دستغيب در مصلي جمعه شيراز خاتمه يافت . در اين راهپيمايي باشكوه همه اقشار ملت (شهري ـ روستايي عشاير غيور زن و مرد و پير و جوان ) شركت داشتند و با سردادن شعارهاي مرگ بر آمريكا مرگ بر اسرائيل 22 بهمن ماه يوم الله يوم الله خشم و انزجار خود را بار ديگر به ابرقدرتهاي غاصب نشان دادند و پايبندي خود به نظام اسلامي و همچنين حمايت خود از مردم مظلوم غزه را به منصه ظهور گذاشتند. شايان ذكر است همزمان در سراسر استان فارس راهپيمايي 22 بهمن با شركت همه مردم جامعه باشكوه و عظمتي خاص برگزار گرديد .
اردبيل ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : قشرهاي مختلف مردم انقلابي و هميشه در صحنه اردبيل با حضور گسترده در راهپيمايي سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بار ديگر با آرمانهاي امام راحل و رهبر نظام و شهيدان تجديد ميثاق كرده اند. مردم هميشه در صحنه استان در اكثر شهر و بخشهاي اردبيل بخصوص در شهرستانهاي گرمي نير نمين خلخال كوثر مشكين شهر اردبيل پارس آباد بيله سوار جعفرآباد سرعين اصلاندوز و... امسال با شعور خاصي در راهپيمايي شركت و بار ديگر آمادگي خود را براي ادا فريضه بر پشتيباني هميشگي خود از آرمانهاي انقلاب اسلامي و راه شهدا تاكيد كردند. راهپيمايان ضمن محكوم كردن جنايات رژيم غاصب و صهيونيستي در غزه و لبنان پيروزي ملت فلسطين و رزمندگان مقاومت در غزه و لبنان را به تمامي آزادگان جهان بخصوص رهبر معظم جمهوري اسلامي تبريك گفته و بر ايستادگي در مقابل استكبار جهاني و فزون طلبي آنان تاكيد كردند.
قزوين ـ در سي امين بهار آزادي و همزمان با سراسر ميهن اسلامي قشرهاي مختلف مردم متدين خداجوي و هميشه در صحنه قزوين در يك راهپيمائي پرشكوه بار ديگر مراتب حمايت و پاسداري از انقلاب اسلامي را اعلام نموده و بيعت هميشگي خود را با امام راحل شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامي تجديد و خواستار ادامه راه شهيدان و امام (ره ) شدند. راهپيمايان با حمل پلاكاردها و شعارهايي در حمايت از انقلاب شكوهمند اسلامي نفرت و انزجار خود را از دشمنان به ويژه استكبار جهاني با آتش زدن پرچم آمريكا و آدمك هايي از جنايت كاران آمريكا در خيابانهاي منتهي به ميدان آزادي نشان دادند. و سپس به سوي امام زاده حسين و گلزار شهداي شهر حركت كردند و در يك اجتماع عظيم برنامه هاي گراميداشت اين روز بزرگ را دنبال كردند. بنابراين گزارش سخنران اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي رئيس بازرسي كل كشور بود. به گزارش خبرنگار ما نظير اين راهپيمائي در شهرها و بخشهاي مختلف شهرستانهاي آبيك بوئين زهرا و تاكستان نيز برگزار شد.

كرمان ـ راهپيمايي يوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر كشور در كرمان برگزار شد . شركت كنندگان در راهپيمايي با حمل پارچه نوشته هايي الله اكبرگويان ياد و خاطره پيروزي انقلاب اسلامي را زنده كردند. شركت كنندگان در راهپيمايي با حمل آدمك هايي كه نماد صهيونيست و استكبار جهاني بود اعلام كردند بيداري اسلامي هراس دشمنان را درپي داشته است . راهپيمايان اعم از پير و جوان و زن و مرد با سردادن شعارهايي همچون « ايراني هميشه رو سفيد است ـ ماهواره ايراني ماهواره اميد است » سي سال با تعهد سي سال با تخصص سي سال سازندگي و پيروزي بهمن 57 سي ساله شد . خاطره خوش انقلاب را بار ديگر زنده كردند .
كرج ـ در سالروز 22 بهمن و در سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي مردم انقلابي و شهيدپرور كرج بزرگ با حضور يكپارچه با شركت در يك راهپيمايي باشكوه و بي سابقه با آرمانهاي امام امت و شهيدان به خاك و خون خفته انقلاب اسلامي تجديد ميثاق نموده و تبعيت خود را از فرامين رهبري معظم انقلاب اسلامي اعلام داشتند. مردم وفادار و متدين اين شهر از اولين ساعات بامداد از نقاط مختلف شهر به سوي ميدان شهدا سرازير شده و در اين ميدان تجمع كردند. راهپيمايان پس از عبور از خيابانهاي اصلي شهر به سوي مصلاي ميعادگاه نمازجمعه در صفوفي به هم فشرده و با شعارهاي « مرگ بر آمريكا مرگ بر اسرائيل 22 بهمن است ـ خون به دل دشمن است حمايت از فلسطين سفارش امام است ـ عزت ما مسلمين در سايه قيام است واي اگر خامنه اي حكم جهادم دهد ـ ارتش دنيا نتواند كه جوابم دهد هيهات من الذله » و شعارهائي از اين قبيل روز پيروزي انقلاب اسلامي را گرامي داشته و خشم و انزجار خود را از آمريكاي جنايتكار و صهيونيستهاي غاصب اعلام داشتند. گفتني است ازدحام جمعيت و كندي حركت در بين اقشار مختلف شركت كننده در اين راهپيمائي وجه تمايز اين حركت انقلابي با ديگر جنبش هاي انقلابي در سالهاي گذشته ايران بود. شايان ذكر است در طول مسير توسط ايستگاههاي صلواتي برپاشده از سوي ارگانهاي مختلف راهپيمايان كرجي پذيرائي شده و نظير اين راهپيمائي در شهرهاي فرديس ماهدشت اشتهارد شهريار شهر قدس ساوجبلاغ نظرآباد طالقان رباط كريم بخش گلستان اسلامشهر چهاردانگه شهر ري قرچك ورامين پيشوا پاكدشت و ديگر شهرهاي استان تهران باشكوه چشمگيري برگزار شد.
بندرعباس ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : ديروز فرياد عزت و افتخار ايران اسلامي را فراگرفت مردم استان هرمزگان حافظان خليج فارس همگام با ملت سرافراز شكورمان حماسه اي ديگر خلق كردند. ديروز سالروز تولد حكومت اسلامي ايران بود. مردم شهيدپرور بندرعباس در راهپيمايي باشكوه 22 بهمن يك بار ديگر با آرمان هاي بلند امام راحل و شهداي انقلاب تجديد ميثاق كردند . مردم بندرعباس راهپيمايي پزشكوهي از بلوار ساحلي ميدان هنگام آغاز كردند و با شعارهاي كوبنده مرگ بر آمريكا مرگ بر اسرائيل و طي چند مسير در ميدان لارك پشت شهر اجتماع كردند. طول مسير راهپيمايي توسط چرخبالهاي نيروي انتظامي گلباران شد.همچنين به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 30 عدد بالون بادكنك و كبوتر رنگي در آسمان شهر بندرعباس به پرواز درآمد . هم خواني 1000 نفره دانش آموزان بندرعباسي بخشي از برنامه هاي راهپيمايي 22 بهمن بود . راهپيمايان بندرعباسي در قطعنامه اي بر حفظ انسجام اسلامي وحدت ملي و مقابله با توطئه ها تاكيد كردند و رهائي فلسطين را خواستار شدند. استاندار هرمزگان و دكتر جهرمي وزير كار و امور اجتماعي در اجتماع مردم بندرعباس با گراميداشت آغاز دهه چهارم انقلاب دهه چهارم را دهه پيشرفت و فتح قله هاي علم و دانش توسط جوانان ايران اسلامي دانستند اظهار داشتند : باتوجه به توطئه هاي دشمنان در طول 30 سال انقلاب ملت رشيد ايران استقرار و مقاوم ايستاده است .
همدان ـ آحاد مختلف مردم استان همدان با شركت در يك راهپيمايي باشكوه و كم نظير سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را جشن و آن را گرامي داشتند. گزارش خبرنگاران ما از شهرهاي ملاير نهاوند تويسركان اسدآباد رزن بهار كبودرآهنگ و همدان حاكيست صدها هزار نفر از آحاد مختلف مردم از ساعات اوليه صبح به خيابانها آمده و با شركت در راهپيمايي باشكوه اين روز علاقمندي خود به انقلاب اسلامي و آرمان هايش را به طور باشكوهي به نمايش گذاشتند. گزارش خبرنگار ما از شهر دارالمومنين همدان حاكيست مردم همدان نيز همچون مردم ديگر شهرهاي كشورمان با شركت گسترده در راهپيمايي صحنه هاي زيباي ديگري از حضور پرشور و باشكوه در صحنه هاي حساس انقلاب را به نمايش گذاشتند. راهپيمايان همداني با در دست داشتن صدها پرده و پلاكارد و تمثالهايي از بنيانگذار نظام جمهوري اسلامي و مقام معظم رهبري با فريادهاي الله اكبر ـ خامنه اي رهبر 22 بهمن ماه يوم الله يوم الله مرگ بر آمريكا مرگ بر اسرائيل و... سالگرد پيروزي انقلاب را گرامي داشته و حمايت خود را از دست آوردهاي انقلاب را بيان كردند. حضور مقامات بلندپايه استان و جانبازان در جمع مردم و حضور چشم گير و پرشور جوانان نسل سوم و چهارم در راهپيمايي از جلوه گاههاي راهپيمايي مردم همدان بود كه بيانگر مردمي بودن و درك بالاي مردم از انقلاب اسلامي است . خبر فوق حاكيست راهپيمايان همداني پس از حركت در مسير خيابانهاي شريعتي بلوار خواجه رشيد آرامگاه بوعلي و خيابان بوعلي در ميدان بزرگ امام خميني (ره ) تجمع و در اين مكان با حضور در يك اجتماع باشكوه و كم نظير بار ديگر بر علاقمندي و حمايت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي تاكيد كردند. راهپيمايان همداني در اين اجتماع علاوه بر تائيد مفاد قطعنامه سراسري راهپيمايي به سخنان حجت الاسلام والمسلمين محسني اژه اي وزير اطلاعات گوش فرادادند.
مشهد ـ همزمان با سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي مردم شهيدپرور مشهد همراه با ساير نقاط كشور در راهپيمايي باشكوه 22 بهمن شركت كردند به گزارش خبرنگار ما در اين راهپيمايي كه از ميدان 15 خرداد آغاز و تا صحن جامع رضوي حرم مطهر حضرت رضا ادامه يافت قشرهاي مختلف مردم اعم از پير و جوان زن و مرد دانشجو روحاني يكصدا بر حفظ آرمانهاي انقلاب تاكيد كردند. اين گزارش حاكي است در اين راهپيمايي مردم با شعارهاي 22 بهمن ماه يوم الله يوم الله مرگ بر آمريكا مرگ بر اسرائيل يك بار ديگر با راه شهدا و امام راحل بيعت كردند گفتني است در اين راهپيمايي مردم با دست نوشته هايي كه در دست داشتند بر استفاده صلح آميز از انرژي اتمي تاكيد كردند در پايان راهپيمايي قطعنامه راهپيمايي قرائت شد كه مورد تاييد مردم قرار گرفت .
بجنورد ـ راهپيمائي يوم الله 22 بهمن در آستانه دهه چهارم انقلاب با حضور امام جمعه استاندار روحانيون مديران كل فرماندهان و پرسنل نيروهاي نظامي و انتظامي دانش آموزان خانواده شهدا و ايثارگران و اقشار مختلف مردم از محل ميدان شهيد تا مصلاي امام خميني (ره ) باشكوه بسيار برگزار شد. اين مراسم را مردم با شعارهاي الله اكبر مرگ بر آمريكا مرگ بر اسرائيل دست خدا بر سرماست خامنه اي رهبر ماست مسير را طي كردند. در پايان راهپيمائي استاندار خراسان شمالي طي سخناني دستاوردهاي انقلاب اسلامي در سي سال گذشته را در استان خراسان شمالي برشمرد. سپس معاون علمي و فناوري رئيس جمهور طي سخناني گفت : در اين عصر پرشكوه شاهد به بارنشستن زحمات ملت بزرگ ايران هستيم . در طي 30 سال مبارزه با دشمنان شاهد دستاوردهاي شيريني بوده ايم . خداوند بزرگ را شاكريم كه نتيجه ايمان و عمل صالح را به چشم مشاهده كرديم . دكتر واعظ زاده افزود : امنيتي كه در كشور ما هست در دنيا بي نظير است و اين بزرگترين نعمت است كه ما داريم . به همت مجاهدت و تلاش و جانفشاني جوانان غيور ايراني بوده است . وي اضافه كرد : در طول برنامه سوم در طول 5 سال پنج هزار اختراع را ثبت كرده ايم و 24 هزار اختراع داشته ايم . در سال 84 رتبه علمي ما 40 بوده كه در حال حاضر به 25 رسيده است . در پايان مراسم قطعنامه سراسري قرائت و با تكبير حاضرين تائيد شد .
خرم آباد ـ مردم غيور و شهيدپرور لرستان همزمان با ديگر مردم كشور با حضور باشكوه و عظمت خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران بار ديگر با آرمان هاي امام خميني (ره ) و انقلاب اسلامي تجديد پيمان كردند و مشت محكمي بر دهان استكبار كوبيدند. در اين راهپيمايي مردم با شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل انرژي هسته اي حق مسلم ماست خشم و انزجار خود را نسبت به استكبار جهاني بخصوص آمريكا و اسرائيل نشان دادند. همچنين در اين راهپيمايي مردم با شعارهايي حمايت خود را از مردم مظلوم فلسطين نشان دادند و اسرائيل و حاميان آن را محكوم كردند. در پايان اين راهپيمايي پس از تجمع راهپيمايان در ميدان 22 بهمن ضمن قرائت قطعنامه اي با شعارهاي الله اكبر آن را تائيد كردند . به گزارش خبرنگار ما نظير اين مراسم در ديگر شهرستان هاي استان برگزار شد.

زنجان ـ همزمان با سالروز پيروزي انقلاب اسلامي مردم شهرها و بخشهاي استان زنجان با انجام راهپيمايي باشكوهي با فريادهاي خروشان عدالت طلبي ظلم ستيزي آزاديخواهي خود را بنمايش گذاشتند. راهپيمايان در صفوفي بهم فشرده و بهم پيوسته ضمن تجديد پيمان راستين با آرمانهاي والا و ارزشمند بنيانگذار جمهوري اسلامي بر لزوم تبعيت از فرامين و رهنمودهاي مقام معظم رهبري تاكيد كردند. در راهپيمايي شهر زنجان مردم انقلابي و متدين زنجاني با سردادن شعارهايي همچون مرگ بر آمريكا مرگ بر اسرائيل و... بار ديگر استكبارستيزي و مقاومت در برابر زياده خواهي هاي سلطه جويان را بنمايش گذاشتند تظاهركنندگان با محكوم نمودن سياست هاي توسعه طلبانه آمريكاي جهانخوار همچون اشغال عراق افغانستان لشكركشي و تجاوز و مداخله در خاورميانه مراتب تنفر و انزجار خود را از سياستهاي ظالمانه شيطان بزرگ و اسرائيل غاصب اعلام كرده و بر مراقبت و مقاومت ملي در مقابل هرگونه توئطه هاي سخت و نرم دشمنان تاكيد كردند. در اين راهپيمايي باشكوه كه آحاد مردم رشيد زنجان اعم از پير و جوان زن و مرد و فرزندان غيور زنجاني حضور داشتند پرچم آمريكاي جهانخوار و اسرائيل غاصب به آتش كشيده شد و راهپيمايان نيز ضرورت تداوم نهضت اباعبدالله الحسين (ع ) و حفاظت و صيانت از دستاوردهاي ارزنده و ارزشمند انقلاب اسلامي تاكيد نمودند.
اهواز ـ مردم قهرمان و شهيدپرور خوزستان همزمان و همگام با ملت بزرگ ايران در جشن 30 سالگي انقلاب اسلامي در يك راهپيمايي عظيم و بي نظير شركت كردند . بگزارش خبرنگار ما در اهواز از ساعات اول صبح 22 بهمن مردم با حضور در ميدان هجرت فلكه ساعت و مولوي و نيز خيابانهاي اطراف آن حضور يافتند. مردم اهواز در راهپيمايي پس از طي خيابانهاي اصلي شهر و سردادن شعارهاي مرگ بر آمريكا مرگ بر اسرائيل در جبهه هاي دانش نه تسليم نه سازش ايران به حكم قرآن ترس از كسي ندارد انرژي هسته اي حق مسلم ماست 30 سال افتخار و عزت ملي را به نمايش گذاشتند . در اين راهپيمايي عظيم حجت الاسلام خاتمي امام جمعه موقت تهران به ايراد سخن پرداخت و ضمن قدرداني از حضور پرشكوه مردم در راهپيمايي گفت : همايش بسيار عظيم و بي نظير شما امروز در راهپيمايي يك پيام روشن براي جهان دارد كه ملت قهرمان و بيدار ايران اسلامي در 30 سال انقلاب و در آغاز چهارمين دهه همچنان با همت و با عزم در خدمت انقلاب اسلامي است . نظير اين راهپيمايي در كليه شهرهاي استان خوزستان برگزار شد.
رشت ـ مردم ولايت مدار و هميشه در صحنه استان گيلان در سي امين بهار انقلاب شكوهمند اسلامي ايران و به شكرانه سه دهه عزت اقتدار صلابت و استقلال ايران اسلامي با حضور گسترده و منسجم خود در راهپيمايي بزرگ 22 بهمن حماسه اي به يادماندني آفريدند . مردم استان گيلان در يكي از پرشكوهترين و بي نظيرترين حضور خود و در آغاز چهارمين دهه نظام مقدس جمهوري اسلامي انسجام وحدت و همبستگي ملت بزرگ ايران اسلامي را به رخ جهانيان كشيده و بار ديگر با آرمانهاي والاي بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام راحل (ره ) شهيدان والامقام و نيز مقام معظم رهبري تجديد ميثاق نمودند. راهپيمايان شهر رشت كه در ميان آنها مسئولين خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران روحانيون و قشرهاي مختلف مردم بويژه جوانان حضور داشتند پس از طي مسيرهاي پنجگانه تعيين شده و با دادن شعارهاي كوبنده و هميشگي خود يعني مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل در ميدان شهداي ذهاب رشت اجتماع كرده و سالروز سي امين سال پيروزي انقلاب اسلامي را گرامي داشتند. ضرغامي رئيس سازمان صداوسيما در اجتماع بزرگ مردم رشت در سخناني گفت : مردم ايران اسلامي امروز در سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خود بار ديگر با آرمانهاي امام راحل شان تجديد ميثاق بسته و به شهيدان اعلام مي كنند كه راه آنها را همواره ادامه خواهند داد. گفتني است در سي امين سال پيروزي انقلاب اسلامي مردم شهرستانهاي آستارا تالش انزلي رضوانشهر ماسال صومعه سرا فومن رودبار آستانه اشرفيه لاهيجان لنگرود سياهكل املش و رودسر با حضور گسترده خود در راهپيمايي ضمن گراميداشت سالروز پيروزي انقلاب اسلامي با آرمانهاي امام شهيدان و مقام معظم رهبري تجديد ميثاق نمودند.
ايلام ـ مردم انقلابي و ولايتمدار ايلام همزمان با سراسر كشور در شهرها و مناطق مختلف استان با آرمانهاي والاي انقلاب اسلامي ايران تجديد ميثاق كردند. در شهر ايلام همچون ساير شهرهاي استان مردم از همان دقايق آغازين صبح ديروز با حضور در خيابان هاي اصلي حال و هواي ديگري به چهره شهر دادند . گروه هاي مختلف مردم اعم از زن و مرد و پير و جوان با دردست داشتن پرچم 3 رنگ كشورمان و دست نوشته هايي با مضمون تجديد عهد با آرمانهاي امام راحل پيروي از ولايت فقيه و محكوم كردن استعمارگران از مناطق مختلف شهر به سمت ميدان 22 بهمن محل آغاز راهپيمايي به راه افتادند .
اصفهان ـ همزمان با سي امين بهار آزادي سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي اقشار مختلف مردم موحد و خداجوي اصفهان با حضور در راه پيمايي گسترده بار ديگر خاطرات يوم الله 22 بهمن و ايام پيروزي انقلاب اسلامي را در اذهان زنده كردند و با آرمان هاي امام راحل شهيدان والامقام تجديد عهد و پيمان بستند و برگ زرين ديگري در تاريخ پرافتخار اين شهر به ثبت رساندند. گزارش خبرنگار ما حاكي است اقشار مختلف مردم اصفهان همگام با امت سلحشور ميهن اسلامي از نخستين ساعات صبح با حضور در راه پيمايي باشكوه 22 بهمن از مسيرهاي هشت گانه به طرف ميدان امام حركت كردند . راه پيمايان درحالي كه عكس هايي از امام امت رهبر معظم انقلاب پرچم هاي سه رنگ ايران اسلامي و پلاكاردهايي در گرامي داشت 22 بهمن همراه داشتند در ميدان امام اصفهان تجمع كردند . در مراسمي كه در ميدان امام همراه با فريادهاي الله اكبر مرگ بر آمريكا مرگ بر اسرائيل 22 بهمن يوم الله يوم الله و با حضور مسئولين و مردم برگزار شد دكتر لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در سخناني با گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان والامقام انقلاب اسلامي به نقش مردم اصفهان در دوران مبارزه انقلاب اسلامي جنگ و سازندگي اشاره كرد و گفت : اصفهان از دوران گذشته كانون حركت هاي انقلابي بوده و شهيدان والامقام اين شهر استوانه هاي مجاهدت و مبارزه هستند. وي بااشاره به توطئه هاي غرب و آمريكا عليه مردم ايران و حاكم كردن افراد ديكتاتور ظالم و فاسد بر ايران و عقب نگه داشتن كشور زنداني كردن و قتل نيروهاي آزاد اين كشور افزود : به يمن پيروزي انقلاب اسلامي عليرغم توطئه هاي گسترده استكبار جهاني وضعيت كشور در ابعاد علمي صنعتي اجتماعي و سياسي مطلوب است . رئيس مجلس شوراي اسلامي دستيابي به تكنولوژي هاي روز دنيا نظير انرژي صلح آميز هسته اي سلول هاي بنيادي و رتبه هاي خوب علمي در سطح جهان تحقق مردم سالاري ديني را ازجمله دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست و گفت : در طول سه دهه گذشته استكبار جهاني با انواع توطئه ها مثل تحميل جنگ ترور شخصيتها تحريم اقتصادي جنگ رواني در صدد تضعيف جايگاه و نابودي نظام اسلامي برآمد اما در سايه وحدت و همدلي و رهبري هاي خردمندانه امام راحل و مقام معظم رهبري روز به روز كشورمان در مسير پيشرفت و ترقي موفقيت بيشتري پيدا كرده است . وي افزود : ايراني كه در تمام زمينه ها وابسته غرب بود امروز به بركت خون شهيدان به تمام ابعاد داراي پيشرفت و جايگاه مي باشد و اين موفقيت هاست كه استكبار جهاني را به وحشت انداخته است . وي رمز موفقيت هاي نظام را رهبري آگاه و خردمندانه امام و مقام معظم رهبري و تحريم هاي دشمنان اسلام دانست و گفت : بيداري اسلامي يكي از مهمترين آثار انقلاب اسلامي است كه تمام دنيا و منطقه ما را گرفته است و پيروزي حزب الله و حماس در برابر اسرائيل تا دندان مسلح ثمره انقلاب اسلامي است . وي بااشاره به آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامي ضرورت صيانت از دستاوردهاي نظام اسلامي را مورد تاكيد قرار داد و افزود : توسعه اقتصادي اجراي سند چشم انداز و تحقق اصل 44 قانون اساسي دو عامل ضروري كشور است و بايد تمام قوا براي تحقق اين امر تلاش كنند . وي گفت : اجراي اصل 44 نقش مهمي در كاهش مشكلات اقتصادي و تهديدات دشمنان دارد . وي در ادامه بااشاره به نزديكي انتخابات رياست جمهوري اسلامي بر ضرورت هوشياري و آگاهي مردم تاكيد كرد و گفت : دنيا چشم به انتخابات ايران اسلامي دوخته است . وي اضافه كرد : انتخابات وسيله دشمني نيست نبايد به ديگران انگ زد. نبايد سياه نمايي كرد بايد منصف بود. دكتر لاريجاني انتخابات را ابزاري براي برگزيدن صالحان دانست و گفت : اگر تخريب كنيم پيش مردم جايگاه پيدا نمي كنيم . وي انتخابات را ويترين فكرهاي نو دانست و بر ضرورت اجتناب از تخريب افراد تاكيد كرد و گفت : امروز بيش از گذشته به وحدت و انسجام نياز داريم و انتخابات رياست جمهوري وسيله خوبي براي تحقق اين امر است . در پايان قطعنامه سراسري يوم الله 22 بهمن قرائت گرديد. گزارش خبرنگاران ما از سراسر استان اصفهان حاكي است نظير اين مراسم با حضور گسترده مردم در اقصي نقاط استان برگزار شد.
كرمانشاه ـ مردم كرمانشاه همزمان با ملت انقلابي كشورمان ديروز با حضور گسترده در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن ورود به چهارمين دهه انقلاب را جشن گرفتند . نماينده مردم كرمانشاه در مجلس در اجتماع راهپيمايان گفت : ملت مسلمان ايران پس از گذشت 30 سال از انقلاب همچنان استوار و پايدار در خط امام و ولايت است و هيچ گاه از انقلاب خود دست برنمي دارد. به گزارش خبرنگار ما محمد كرمي راد در اجتماع باشكوه راهپيمايان شهر كرمانشاه افزود : امروز اين انقلاب نه تنها استوار و پايدار است بلكه در دنيا نيز تاثيرات معنوي و مقاومت گسترده برجاي گذاشته كه نمونه بارز آن را در لبنان و فلسطين مشاهده مي كنيد. وي گفت : جمهوري اسلامي ايران هم اكنون نه تنها قدرت منطقه اي بلكه به قدرتي فرامنطقه اي مبدل شده كه دنيا با نگاه ديگري به عظمت اين ملت مي نگرد. عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي افزود : جمهوري اسلامي ايران عليرغم تمام تهديدها و تحريم ها هم اكنون به قطب علمي دنيا در بسياري از علوم و فنون مبدل شده كه نمونه آن در بحث سلول هاي بنيادين فناوري هسته اي پزشكي هسته اي تكنولوژي برتر نانو و آخرين آن ماهواره سفير اميد دنيا را به حيرت زده كرد. كرمي راد تصريح كرد : شما امروز پيامدهاي اين انقلاب را در مقاومت 33 روزه و نابرابر حزب الله لبنان با رژيم صيونيستي كه منجر به پيروزي قاطع حزب الله شد و نيز نبرد 22 روزه رزمندگان مقاومت اسلامي حماس در غزه با اشغالگران صهيونيست كه داعيه چهارمين نيروي نظامي دنيا را داشتند مي بينيد و اين تنها نمونه اي از تاثير دنيا از نهضت اسلامي ايران است . نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد : حضور حماسي امروز شما در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن بسيار باشكوه و با عظمت است و اين حضور سيلي محكم ديگري برصورت دشمنان اين ملت است . وي ضمن تشكر از مردم هميشه در صحنه كرمانشاه براي حضور در مراسم خاطرنشان كرد : تمام موفقيت ها و دستاوردهاي ايران اسلامي حاصل خون شهدا و ايستادگي و مقاومت شما مردم آزاده است كه همواره گوش به فرمان ولي امر خود در تمام صحنه ها حضور داريد. قرائت سرود ملي جمهوري اسلامي ايران و سرود انقلاب توسط دانش آموزان رژه قهرمانان اسب سواري استان عبور اسكيت بازان جوان استان ايستگاه نقاشي كودكان و ده ها برنامه جذاب ديگر امسال برشور راهپيمايي 22 بهمن كرمانشاه افزوده بود . حجم انبوه جوانان و نوجوانان شركت كننده در راهپيمايي كه يكصدا فريادهاي « واي اگر خامنه اي حكم جهادم دهد ارتش دنيا نتواند كه جوابم دهد » و « اي رهبر آزاده آماده ايم آماده » سر مي دادند در جاي جاي مسيرهاي راهپيمايي مردم كرمانشاه مشهود بود. آدمك هاي عموسام و سران رژيم صهيونيستي و به آتش كشيده شدن پرچم رژيم اشغالگر قدس و آمريكا نصب پارچه نوشته هايي در محكوميت اقدامات عليه مردم غزه و حماس و نيز هشدار به سران دولت هاي عربي به ويژه كشور مصر از نكات ديگر راهپيمايي مردم كرمانشاه بود.
زيرنويس عكس ها :
راهپيمايي مردم رشت در يوم الله 22 بهمن
گوشه اي از راهپيمايي مردم سمنان در سي امين بهار آزادي
عكس از محمد مهدي قدس

سه|ا|شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 410]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن