تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816194126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پذيرش دانشجوي دكتراي تخصصي بورسيه خارج


واضح آرشیو وب فارسی:پرتال دانشگاهی کشور: پذيرش دانشجوي دكتراي تخصصي بورسيه خارج

اطلاعيه دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني تهران در خصوص اعطاي بورس تحصيلي خارج
ا زكشور به منظور ادامه تحصيل در دوره هاي دكتراي تخصصي (Ph.D) در سال 89-88

هدف
در راستاي كمك به تامين نيروي انساني متعهد و متخصص مورد نياز دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني تهران و شناخت نوآوريهاي علمي جهان و آشنايي با آخرين تجربيات كشورهاي خارجي در زمينه هاي مختلف علمي و تخصصي و نيز انتقال فناوريهاي نوين به داخل كشور و به منظور تلاش در جهت خودكفا نمودن جامعه علمي، دانشگاه علوم پزشكي وخدمات بهداشتي درماني تهران اقدام به اعزام دانشجو بر اساس قانون اعزام دانشجو به خارج از كشور و مقررات شوراي مركزي بورس وزارتخانه مي نمايد.

الف- شرايط عمومي آزمون واعطاي بورس
1- اعتقاد به دين مبين اسلام و نظام جمهوري اسلامي، قانون اساسي و ولايت فقيه
تبصره: اقليتهاي ديني مصرح در قانون اساسي از شرايط ايمان و اعتقاد به اسلام مستثني هستند.
2- تابعيت جمهوري اسلامي ايران
3- نداشتن منع قانوني ادامه تحصيل از لحاظ خدمت نظام وظيفه عمومي جهت داوطلبان مرد
متقاضي ادامه تحصيل بايستي داراي يكي از شرايط ذيل باشد
3-1-كارت پايان خدمت
3-2- معافيت پزشكي
3-3-معافيت دائم و تحت تكفل
3-4- كساني كه در حال انجام خدمت وظيفه عمومي مي باشند حداكثر تا پايان اسفندماه 1388 خدمت خود را به اتمام برسانند.
4- متقاضيان مونث طبق اصلاحيه قانون اعزام دانشجو به خارج از كشور مصوب 14/12/79 (مجلس شوراي اسلامي) با رعايت مفاد ماده (18) قانون گذرنامه مجاز به اعزام مي باشند.
5- نداشتن هيچگونه رابطه استخدامي و يا تعهد به سازمانها، وزارتخانه ها و نهادها به غير از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و سازمانهاي وابسته
6- داوطلب پس از قبولي نهايي به هيچ عنوان مجاز به تغيير محل تعهد خدمت خود نمي باشد و هر گونه اقدام در اين خصوص به منزله انصراف از بورس تحصيلي تلقي خواهد شد.
7- پذيرفته شدگان نهايي بر اساس سياستهاي كلي وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكي و با توجه به نظر دانشگاه و يا مؤسسه محل تعهد خدمت تمام يا بخشي از مدت تحصيل خود را در خارج از كشور خواهند گذراند.
8- برخورداري از سلامت كامل جسماني و رواني به تائيد دانشگاه و يا موسسه محل تعهد

ب- شرايط اختصاصي آزمون واعطاي بورس
1- دارا بودن مدرك معتبر تحصيلي كارشناسي ارشد مرتبط يا دكتراي عمومي گروه پزشكي (پزشكي، دندانپزشكي،داروسازي يا دكتراي حرفه اي علوم آزمايشگاهي)
دارندگان مدرك دكتراي تخصصي (Ph.D) و يا متخصصين و نيز دانشجويان شاغل به تحصيل در دوره هاي دكتراي تخصصي (Ph.D) يا دستياري مجاز به شركت در آزمون نمي باشند.
2- متقاضياني كه تا تاريخ 29/12/88 فارغ التحصيل خواهند شد لازم است گواهي مبني بر فراغت از تحصيل خود را حداكثر تا تاريخ 30/10/88 بصورت محرمانه توسط اداره كل آموزش دانشگاهها ارسال نمايند.
3- داوطلبين متولد 26/5/1353 به بعد مجاز به ثبت نام در آزمون مي باشند.
تبصره: سن داوطلبين بر حسب موارد ذيل حداكثر تا 5 سال افزايش خواهد يافت (حداكثر تا سن 40 سال تمام)
3-1- اعضاي هيئت علمي و يا مستخدمين رسمي (آزمايشي- قطعي) و پيماني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، مراكز تابعه و دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي يكسال به ازاء هر سال خدمت تا سقف 5 سال اضافه مي گردد.
2-3- شركت كنندگان در جبهه هاي جنگ تحميلي، يكسال به ازاي هر سال حضور داوطلبانه
3-3- آزادگان جنگ تحميلي، يكسال به ازاي هر سال اسارت
4- سن فرزندان داوطلبين در آزمون ، در زمان ثبت نام نبايد بيش از 8 سال (متولدين 26/5/80 به بعد) باشد
تبصره: براي كارمندان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و موسسات تابعه حداكثر سن فرزندان 10 سال مي باشد.
- سهميه هاي پذيرش در اين آزمون به صورت ذيل مي باشد:
5-سهميه رزمندگان: 20% از ظرفيت كل پذيرش هر رشته به رزمندگان و ايثارگران اختصاص دارد.
بر اساس آئين نامه اجرائي قانون ايجاد تسهيلات براي ورود رزمندگان داوطلب بسيجي و اصلاحيه هاي بعدي آن، افراد زير مي توانند از سهميه رزمندگان و ايثارگران استفاده نمايند.
5-1- رزمندگان بسيجي، كه از تاريخ 31/6/1359 لغايت 31/6/1367 حداقل شش (6) ماه متوالي يا متناوب داوطلبانه در مناطق عملياتي حضور داشته اند. اين داوطلبان بايستي مدت حضور خود را بر حسب روز كه به تاييد ستاد مركزي نيروي مقاومت بسيج سپاه پاسداران انقلاب اسلامي رسيده باشد، در رديف 16 تقاضانامه ثبت نام درج نمايند.
تبصره: مدت حضور يا خدمت در جبهه سربازان و پاسداران وظيفه و همچنين تعهدات و ماموريتهاي خدمتي پرسنل وزارتخانه ها، سازمانها و ارگانهاي نظامي در جبهه و نيز طرح 6 ماهه دانشجويان دانشگاهها و موسسات آموزش عالي، حضور داوطلبانه تلقي نمي شود
5-2- جانبازان انقلاب اسلامي: جانبازان انقلاب اسلامي با حداقل 25% جانبازي با ارسال فرم مخصوص استفاده از سهميه مصوب از بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان محل اقامت خود مي توانند از اين سهميه استفاده نمايند. اين داوطلبان بايستي گواهي حضور داوطلبانه در جبهه و درصد جانبازي خود را (25 درصد جانبازي معادل 6 ماه و بازاي هر 10 درصداضافي، 6 ماه) به روز محاسبه نموده و در رديف 16 تقاضا نامه ثبت نام درج نمايند.
5-3-فرزندان و همسران جانبازان: با حداقل جانبازي 50% و بالاتر با ارائه گواهي مربوطه از بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان محل اقامت خود مي توانند از سهميه رزمندگان استفاده نمايند. اين داوطلبان بايستي مدت جبهه شخص جانباز را بر حسب روز در رديف 16 تقاضا نامه ثبت نام درج نمايند.
5-4- فرزندان و همسران شهدا: اين داوطلبان بايستي عدد 180 را به عنوان مدت جبهه در رديف 16 تقاضانامه ثبت نام درج نمايند و با ارسال تصوير كارت شناسايي شاهد و يا معرفينامه استفاده از سهميه مصوب از بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان محل اقامت خود در آزمون شركت نمايند.
5-5- آزادگان: اين داوطلبان ضمن دريافت معرفينامه استفاده از سهميه مصوب از بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان محل اقامت خود و ارسال آن به همراه مدارك ثبت نام، بايستي مدت اسارت خود را بر حسب روز در رديف 16 تقاضانامه ثبت نام درج نمايند.
5-6- فرزندان و همسران آزادگان: اين داوطلبان نيز همانند آزادگان ضمن دريافت معرفينامه مذكور از بنياد شهيد و امور ايثارگران محل اقامت خود و ارسال آن به همراه مدارك ثبت نام، بايستي مدت اسارت آزاده منتسب به خود را بر حسب روز در رديف 16 تقاضا نامه ثبت نام درج نمايند.
تبصره5-6- فرزندان آزادگان جنگ تحميلي و جانبازاني كه متحمل ضايعات بيش از 50% شده اند د رحكم فرزندان شاهد محسوب گرديده و بايستي عدد 180 را به عنوان مدت جبهه در رديف 16 تقاضانامه ثبت نام درج نمايند
جهادگران جهاد سازندگي: اين داوطلبان بايستي مدت حضور داوطلبانه خود در مناطق عملياتي را بر حسب روز (كه به تائيد اداره كل امور جهادگران رسيده باشد)‌در رديف 16 تقاضا نامه ثبت نام درج نمايند.
تذكر: بر اساس قوانين موجود، داوطلباني كه از سال 1368 به بعد يك نوبت با استفاده از سهميه رزمندگان در آزمونهاي ورودي پذيرفته شده اند، تنها در صورتي كه داراي حداقل مدت 12 ماه حضور داوطلبانه در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل باشند، مي توانند مجدداٌ از سهميه رزمندگان استفاده نمايند. جانبازان انقلاب اسلامي با 35% جانبازي و بالاتر و يا 25% جانبازي و حداقل 6 ماه حضور داوطبانه در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل شرايط استفاده مجدد از سهميه را دارا مي باشند.
6-مابقي ظرفيت بصورت 70% (هفتاد درصد) سهميه داوطلبان آزاد و 30% (سي درصد) سهميه مربيان و كارشناسان ارشد رسمي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و مؤسسات تابعه مي باشد. ضمناٌ سهميه مربيان و كارشناسان رسمي براي مناطقي كه بر اساس اعلام هيئت دولت محروم شناخته شده اند به 40% افزايش مي يابد. اين سهميه شامل حال كليه مستخدمين رسمي (قطعي ، آزمايشي و پيماني) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، دانشگاهها و سازمانهاي وابسته كه در يكي از استانهاي بوشهر، كردستان، كهگيلويه و بويراحمد، اردبيل، سمنان، گلستان ، سيستان و بلوچستان، ايلام، لرستان و هرمزگان مشغول به خدمت هستند مي گردد.
ضمناٌ كارشناسان ارشد رسمي (آزمايشي _ قطعي) و پيماني دانشگاهها/ دانشكده هاي علوم پزشكي بيرجند، رفسنجان و سبزوار نيز مي توانند از سهميه مناطق محروم استفاده نمايند.
6-1- داوطلب مربي به شخصي اطلاق مي گردد كه عضو هيئت علمي رسمي دانشگاههاي علوم پزشكي باشد .
6-2- داوطلب كارشناس ارشد به شخصي اطلاق مي گردد كه حداقل داراي مدرك كارشناسي ارشد در يكي از رشته هاي علوم پزشكي و يا دكتراي عمومي در يكي از رشته هاي گروه پزشكي و يا دكتراي حرفه اي علوم آزمايشگاهي بوده و بصورت كادر رسمي قطعي و يا آزمايشي در يكي از موسسات وابسته به وزارت متبوع مشغول به خدمت باشد.
6-3- داوطلباني كه مشمول بندهاي 6-1 و 6-2 نمي شوند بايد از سهميه آزاد استفاده نمايند
6-4- متقاضياني كه بومي استان هاي اردبيل (دانشگاه علوم پزشكي اردبيل)، كرمان (علوم پزشكي رفسنجان)، سيستان و بلوچستان (دانشگاه علوم پزشكي زاهدان)، خراسان جنوبي (دانشگاه علوم پزشكي بيرجند)، هرمزگان (دانشگاه علوم پزشكي بندرعباس) هستند در صورت كسب 80% از نمره آخرين فرد پذيرفته شده در رشته انتخابي به شرط آنكه اولويت اول انتخابشان همان شهرستان باشد به عنوان فرد قبول شده در امتحان كتبي معرفي مي گردند.
افراد زير به عنوان بومي استانهاي فوق تلقي مي گردند :
1- متولدين استانهاي فوق كه مقاطع تحصيلي راهنمايي و دبيرستان را و يا دبيرستان و دانشگاه را در استان مربوطه گذرانده باشند.
2- افرادي كه در حال حاضر استخدام رسمي، پيماني، آزمايشي در يكي از ارگانهاي دولتي در استانهاي مذكور مي باشند.

7- شرط پذيرش براي سهميه مربيان و كارشناسان ارشد دانشگاهها و مؤسسات وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و سهميه رزمندگان اخذ 80% نمره آخرين فرد پذيرفته شده در سهميه آزاد درآن رشته در كل كشور مي باشد.
8-مرحله كتبي آزمون بصورت غير متمركز توسط دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني تهران برگزار خواهد شد و نتيجه آن جهت مراحل بعدي توسط همين دانشگاه اعلام خواهد شد
9- متقاضيان مي توانند فقط يك رشته انتخاب نمايند .
تبصره: اعلام پذيرش نهايي داوطلبان از طريق دانشگاه محل پذيرش متقاضي، صورت خواهد گرفت.
10- متقاضيان نبايد به موسسه يا دستگاه ديگري غير از دانشگاه بورس دهنده تعهد داشته باشند. در غير اينصورت موظفند پس از اعلام نتيجه نهايي ظرف يك ماه، موافقت سازمان يا موسسه مربوطه را جهت انتقال به دانشگاه بورس دهنده ارائه نمايند و در صورت عدم ار ائه، قبولي آنان كان لم يكن تلقي مي گردد.

ج- شرايط اعزام دانشجو
1- مد ت اعتبار بورس از تاريخ موافقت نهايي دانشگاه به مدت 2 سال مي باشد. و اين مدت به هيچ وجه قابل تمديد نمي باشد.
2- احراز حد نصاب خاص زبان خارجي قبل از اعزام الزامي است . ارائه ميانگين نمره 5/6 و يا 6 به شرط احرا ز نمره 6 در هر چهار باند در امتحان زبان انگليسي IELTS و يا معادل آن در ساير آزمونهاي بين المللي مورد تائيد وزارتخانه تاحداكثر يكسال پس از اعلام اسامي قبول شدگان ضروري است و در صورت عدم ارائه نمره مذكور در طي مدت ذكر شده قبولي كان لم يكن تلقي ميگردد.
3- گرفتن پذيرش از كشور و دانشگاه محل تحصيل به عهده پذيرفته شده نهائي مي باشد.
4- پذيرفته شدگان نهايي بايد قبل از صدور حكم بورس، وثيقه ملكي و ضمانت لازم را مبني بر اين كه پس از اتمام تحصيلات به ايران مراجعت و در محلي كه تعهد سپرده اند به ميزان دو برابر مدت تحصيل خدمت خواهند نمود، بسپارند. مبلغ ضمانت مطابق دستورالعمل مصوبه شوراي اجرايي بورس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي مي باشد.
تبصره: ساير شرايط اعزام نهايي دانشجو مطابق آئين نامه اعطاي بورس تحصيلي خارج از كشور خواهد بود.

د- مدارك مورد نياز جهت ثبت نام در آزمون ورودي
1- تكميل دقيق دو نسخه فرم (تقاضا نامه ثبت نام)
2- تكميل دقيق دو نسخه فرم شماره 2 (گزينش)
3- 8 قطعه عكس 4×3 جديد تمام رخ پشت نويسي شده (يك قطعه به فرم تقاضا نامه ثبت نام و يك قطعه به فرم شماره (2) الصاق گردد.)
4- يك نسخه فتوكپي كليه صفحات شناسنامه داوطلب و همسر و صفحه اول شناسنامه فرزندان
5- يك نسخه فتوكپي كارت ملي داوطلب و همسر و فرزندان
6- يك نسخه فتوكپي آخرين حكم كارگزيني براي سهميه مربيان وكارشناسان ارشد و مستخدمين رسمي و پيماني
7- يك نسخه مدارك خواسته شده مندرج در بندهاي 5-1 الي5-6 واقع در قسمت ب مختص سهميه رزمندگان
8- مدرك معتبري كه بيانگر فراغت از تحصيل داوطلب در دوره مربوطه باشد با ذكر معدل، (مدارك تحصيلي خارج از كشور بايد به تائيد يكي از وزارتخانه هاي بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و يا علوم، تحقيقات و فناوري رسيده باشد.)
8- گواهي مبني بر فراغت از تحصيل دانشجويان ترم آخر با ذكر معدل (اين گواهي بايد حداكثر تا تاريخ 30/10/88 بصورت محرمانه توسط اداره كل آموزش دانشگاههاي محل تحصيل ارسال گردد.)
9- اصل فيش بانكي به مبلغ000/200 ريال به شماره حساب 42/ 27619004 بانك ملت شعبه هجرت كد شناسه 24/003 به نام درآمدهاي غير درماني دانشگاه (قابل پرداخت در كليه شعب بانك ملت) ضمناٌ وجه ثبت نام تحت هيچ شرايط مسترد نخواهد شد.

چند نكته مهم در خصوص چگونگي نحوه تنظيم فرم ثبت نام:
1- داوطلب بايد رشته امتحاني را در بالاي فرم تقاضا نامه ثبت نام مشخص نمايد.
2- در رديف 16 داوطلب بايد سهميه خود را با توجه به مندرجات بند (ب -5) و (ب -6) مشخص نمايد. هر داوطلب تنها مجاز به انتخاب يك سهميه مي باشد و در صورت عدم انتخاب سهميه و يا انتخاب بيش از يك سهميه، در سهميه آزاد سنجيده خواهد شد.
تذكرات مهم:
1- مندرجات فرم ثبت نام بايد دقيق و صادقانه تكميل شود.
2- مسئوليت صحت كليه مندرجات فرم تقاضانامه ثبت نام به عهده داوطلب خواهد بود.
3- مدارك ارسالي به هيچ وجه مسترد نخواهد شد.
4- به مدارك ناقص يا مداركي كه پس از مهلت مقرر و يا به طريقي غير از پست سفارشي ارسال شوند ترتيب اثر داده نخواهد شد
5- در مندرجات فرم تقاضانامه ، پس از ارسال هيچ نوع تغييري نمي توان داد. بنابراين داوطلب بايد از ارسال تقاضانامه براي تغييرات بعدي يا تكميل تقاضا نامه براي بار دوم جداٌ خودداري كند. زيرا اين عمل منجر به ابطال اصل تقاضانامه نيز خواهد شد.
6- هر موقع مشخص شود كه داوطلب حقايق را كتمان نموده و واجد شرايط و ضوابط مندرج در اين اطلاعيه نمي باشد در هر مرحله اي از آزمون و اعزام، محروم خواهد شد.
7- با توجه به اينكه افراد پس از اتمام تحصيل تا اتمام زمان تعهد دركادر هئيت علمي مشغول به خدمت مي گردند لذا دانشگاه داراي ظرفيت، ملزم به بررسي صلاحيتهاي عمومي ، علمي، اجرائي، وگزينش داوطلبان بوده كه علاوه بر ارسال مدارك كامل خواسته شده در مهلت مقرر، واجد شرايط از هر لحاظ تشخيص داده شوند.
1-7 بديهي است دانشگاه داراي ظرفيت در آزمون به هر دليلي كه داوطلب را واجد شرايط استفاده از سهميه خود نداند مي تواند از معرفي داوطلب خودداري نموده كه در اين صورت داوطلب حق هيچگونه اعتراضي را نخواهد داشت.

هـ- نحوه ارسال مدارك و شركت در آزمون ورودي
1- داوطلبان بايد مدارك فوق را از طريق پست سفارشي به آدرس روابط بين الملل دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني تهران ( آدرس : تهران - خیابان ولیعصر - خیابان دمشق - شماره 21 (روابط دانشگاهی،امور بین الملل و سمینارها) کدپستی 1416753955صندق پستی : 5799-14155) ارسال نمايند .
2- تاريخ برگزاري آزمون طبق جدول ذيل مي باشد ومحل برگزاري آزمون در روز توزيع كارت اعلام خواهد گرديد.
3- متقاضيان پس از ارسال مدارك جهت كسب اطلاع نهايي و تكميل مدارك حداكثر تا تاريخ 31/3/88 به دانشگاه محل ثبت نام مراجعه نمايند در غير اينصورت دانشگاه محل ثبت نام در مورد عدم صدور كارت شركت در آزمون هيچگونه مسئوليتي ندارند.
4-قبولشدگان مرحله اول آزمون زمان تاريخ مصاحبه را از طريق دانشگاه پذيرفته شده پيگيري نمايند


برنامه زمانبندي در خصوص اعطاي بورس تحصيلي خارج از كشور به منظور ادامه تحصيل
در دوره هاي دكتراي تخصصي (Ph.D)

برنامه زمان و مكان
* ثبت نام 2/3/88 لغايت 31/3/88
* اطلاعيه تكميلي (در صورت تغييرات) 15/4/88
* توزيع كارت ورود به جلسه آزمون
* مكان آزمون 24/5/88 (محل توزيع كارت متعاقبا اعلام خواهد شد)
در زمان توزيع كارت اعلام خواهد شد.
* زمان و ساعت برگزاري آزمون دو شنبه 26/5/88 ساعت 9 صبح

ضمناٌ اطلاعيه ثبت نام در شبكه اينترنت به آدرس:
www.tums.ac.ir

توجه :
هر گونه تغييري در شرايط و ضوابط اعلام شده صرفاٌ از طريق آدرس اينترنتي فوق اطلاع رساني خواهد شد. لذا كليه داوطلبان شركت در آزمون موظف به كسب آخرين اطلاعات از اين طريق بوده و در صورت عدم توجه به اخبار و اطلاعات ارائه شده، حق هيچگونه اعتراضي را نخواهند داشت.

www.tums.ac.ir

1388/03/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرتال دانشگاهی کشور]
[مشاهده در: www.unp.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 299]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن