تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816661052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فيلم‌هاي اربعين/سه فيلم، يك انيميشن و يك نمايش از تلويزيون پخش مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش فيلم‌هاي اربعين/سه فيلم، يك انيميشن و يك نمايش از تلويزيون پخش مي‌شود
فيلم‌هاي "آواي نخلستان"، "دست‌هاي خالي"، "چراغ روشن چراغ خاموش"، انيميشن "صحراي كربلا" و تئاتر تلويزيوني "زحمه بر رمل" در روز اربعين از شبكه‌هاي مختلف تلويزيون روي آنتن مي‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، فيلم تلويزيوني"آواي نخلستان" دوشنبه 28 بهمن ساعت 16 از شبكه يك روي آنتن مي‌رود. اين فيلم به كارگرداني سيامك شايقي و تهيه‌كنندگي مهران رسام تهيه شده و داستان دختري آباداني را روايت مي‌كند كه پس از فوت پدرش تصميم مي‌گيرد از تهران به آبادان بازگردد و وضعيت زندگي خود و خانواده‌اش را تغيير دهد، اما بازگشت او به آبادان...

مريم بوباني در صحنه‌اي از فيلم "آواي نخلستان"

در فيلم "آواي نخلستان" شبنم مقدمي و مريم بوباني در كنار بازيگران محلي در آن بازي كردند. خسرو نقيبي فيلمنامه اين اثر را بر مبناي فيلمنامه‌اي از نيوشا صدر نوشته است و ديگر عوامل پروژه عبارتند از ايرج عاشوري تصويربردار، مجيد شهبازي طراح صحنه و لباس، مازيار رزاقي صدابردار و حسين عباسي مدير توليد.

انيميشن سينمايي "صحراي كربلا" با محوريت قيام عاشورا دوشنبه 28 بهمن ساعت 17:40 از شبكه دو پخش مي‌شود. اين فيلم سينمايي محصول كشور لبنان و به كارگرداني شيخ محمد يقضان توليد شده است. اين فيلم محصول سال 2007 است. در انيميشن "صحراي كربلا" امين تارخ به جاي امام حسين (ع) و بهروز رضوي به جاي راوي صحبت كرده است.

فيلم سينمايي "دست‌هاي خالي" دوشنبه 28 بهمن ساعت 20 از شبكه سه روي آنتن مي‌رود. "دست‌هاي خالي" ششمين فيلم بلند ابوالقاسم طالبي است كه در حوزه سينماي دفاع مقدس توليد شده و زنده‌ياد خسرو شكيبايي، فاطمه گودرزي، مريلا زارعي، مسعود رايگان و زهرا داودنژاد در آن بازي كردند. فيلم سال 1385 بر مبناي فيلمنامه خود كارگردان توليد شد.

در خلاصه داستان "دست‌هاي خالي" آمده است: حوريه كه سال‌هاست از اسارت پدرش اميرحسين به دست عراقي‌ها مي‌گذرد، نسبت به خروج‌هاي بي‌موقع مادرش مريم از منزل مشكوك مي‌شود و اين شك با تلفن‌هاي ناشناسي كه به او مي‌شود و در آنها از تصميم مريم براي ارتباط با يك مرد ديگر صحبت مي‌شود، افزايش مي‌يابد.

تئاتر تلويزيوني "زخمه بر رمل" به نويسندگي و كارگرداني آتيلا پسياني دوشنبه 28 بهمن از شبكه چهار پخش مي‌شود. در اين نمايش پسياني و فاطمه نقوي بازي كرده‌اند و مسعود اميني تصوير‌بردار و مرتضي اصلانزاده صدابردار با كارگردان همكاري داشتند. پسياني طراحي صحنه و لباس هم بر عهده داشته است.

فيلم تلويزيوني "چراغ روشن چراغ خاموش" ساخته حسين تبريزي دوشنبه 28 بهمن به مناسبت اربعين روي آنتن شبكه تهران مي‌رود. فيلمنامه را بابك كايدان نوشته و روايتگر زندگي چند مرد جوان است كه هر كدام از آنها به نحوي با وقايع داستان پيوند مي‌خورند. مضمون داستان تأثير ايمان و اعتقاد و ايام سوگواري اباعبدالله (ع) در تحول جوانان است.

دريامج و ملكي در نمايي از "چراغ روشن چراغ خاموش"

فيلم 90 دقيقه‌اي "چراغ روشن چراغ خاموش" به تهيه‌كنندگي سعيد منتظرالمهدي ساخته شده و سياوش طهمورث، كيهان ملكي، رامتين خداپناهي، مهدي اميني‌خواه، محمود مقامي، كاظم افرندنيا، فريده دريامج، فرحناز منافي‌ظاهر، اليكا عبدالرزاقي و پروين ملكي در آن بازي مي‌كنند.

عوامل پروژه عبارتند از رضا نظري‌نيا صدابردار، هوشنگ غفوري تصويربردار، اشكان عسگري طراح گريم، سيدحسين عالي‌نژاد طراح صحنه و لباس، بهارك فرامرزي دستيار كارگردان، حامد رضي تدوينگر، محمدمهدي گورنگي آهنگساز و سعيد عليجاني مدير توليد.

شنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 511]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن