تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815638943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از ورزش شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه از ورزش شهرستانها
معرفي برترين هاي پرورش اندام

دزفول- خبرنگار كيهان: مسابقات پرورش اندام قهرماني باشگاه هاي دزفول برگزار شد. در رده سني جوانان اين مسابقات يك روزه تيم «پاكراه» با 46 امتياز اول شد و تيم هاي «جوانمرد» و «دلاوران» به طور مشترك با 41 امتياز دوم شدند و تيم عطفان دزفول با 25 امتياز سوم شد.

در رده بزرگسالان نيز تيم جوانمرد با 60 امتياز اول شد و تيم هاي سامان و پورياي ولي نيز به ترتيب با 49 و 43 امتياز دوم و سوم شدند.

برگزاري مسابقات ورزشي در بناب

بناب- خبرنگار كيهان: به مناسبت ايام دهه فجر همايش بزرگ رزمي كاران كونگ فو با حضور 100 كونگ فوكار در سالن شهيد بهشتي بناب برگزار شد. در اين همايش اساتيد كونگ فو به اجراي هنرهاي رزمي پرداختند. همچنين مسابقه دوستانه واليبال بين تيم هاي بانوان بناب و مراغه در اين شهر برگزار شد كه تيم واليبال بانوان بناب با نتيجه 3 بر 1 تيم مراغه را مغلوب كرد. براساس اين گزارش، تيم واليبال ملكان در يك مسابقه دوستانه با نتيجه 3 بر 2 تيم بناب را مغلوب كرد. در مسابقات كشتي آزاد جوانان و نوجوانان ليگ آذربايجان شرقي، تيم هاي تبريز، بناب و مراغه مقام هاي اول تا سوم را به دست آوردند.

ساخت دو زمين فوتبال

آوج- خبرنگار كيهان: كار آماده سازي 2 قطعه زمين فوتبال با چمن مصنوعي در 2 بخش آوج و آبگرم به زودي آغاز مي شود. مساحت هر يك از اين زمين ها 1100 مترمربع است و براي تكميل آنها 650 ميليون ريال اعتبار اختصاص يافته است.

ساخت مجموعه ورزشي

نايين- خبرنگار كيهان: كار ساخت مجموعه ورزشي چند منظوره كارگران نايين با حضور جهرمي وزير كار و امور اجتماعي آغاز شد. اين مجموعه در زميني به مساحت 24 هزار مترمربع و زيربناي 2200 مترمربع با صرف هزينه اي بالغ بر 1.5 ميليارد تومان احداث مي شود. اين مجموعه داراي استخر شنا، سالن كوچك سينما، بازارچه و مهمانسرا به شكل سنتي است.

صعود به قلل طالقان

طالقان- خبرنگار كيهان: كار صعود زمستاني 500 نفر از كوهنوردان سراسر كشور به مرتفع ترين قله هاي طالقان آغاز شد. اين صعود با حضور مسئولان استان تهران، ساوجبلاغ و طالقان و جمعي از خانواده شهدا آغاز و اعلام شد كه اين گروه به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با 30 تيم كوهنوردي به 30 قله سلسله جبال البرز صعود خواهند كرد.

مسابقات دووميداني

فيروزآباد فارس- خبرنگار كيهان: يك دوره مسابقه دو روستايي و عشايري بين دانش آموزان پسر مدارس دهستان جاميدشت فيروزآباد فارس برگزار شد. همچنين 30 نفر از كاراته كاران اين شهر به رقابت پرداختند و نفرات برتر رشته هاي مختلف رزمي معرفي شدند.

همچنين مسابقات ورزشي اسب سواري، طناب كشي، ترنا و موتورسواري و بدمينتون به نفرات برتر اين مسابقات هدايايي اهدا شد.

نخستين جشنواره ورزشي در هفشجان

شهركرد- خبرنگار كيهان: نخستين جشنواره ورزشي فرهنگي شهر هفشجان برگزار شد. در اين جشنواره 20 هيئت ورزشي در رشته هاي مختلف به اجراي برنامه هاي رزمي و ورزشي پرداختند. در پايان جشنواره از ورزشكاران برتر بسيجي كه داراي رتبه قهرماني كشور هستند و همچنين پيشكسوتان ورزشي و رئيسان هيئت ها و مربيان و قهرمانان ورزشي تجليل و تقدير شد.

پيروزي فوتباليست هاي پيشكسوت

سمنان- خبرنگار كيهان: تيم هاي فوتبال پيشكسوتان سمنان و فيروزكوه در مقابل حريفان خود به پيروزي دست يافتند. تيم فوتبال پيشكسوتان فيروزكوه با نتيجه 2 بر يك تيم مهدي شهر را شكست داد و تيم فوتبال پيشكسوتان سمنان نيز با نتيجه 2 بر يك از تيم گرمسار پيشي گرفت و به همراه تيم فيروزكوه به ديدار فينال راه يافتند. تيم هاي سمنان و فيروزكوه براي كسب عنوان قهرماني و تيم هاي مهدي شهر و گرمسار براي كسب عنوان دوم اين مسابقات به رقابت مي پردازند.

مسابقات دو كارگران

¤ 40 نفر از كارگران واحدهاي صنعتي و توليدي و فرزندان كارگران سمنان در مسابقات دووميداني به رقابت پرداختند. در پايان اين مسابقات از سوي غلامرضا شاهي و نوراني دو تن از اعضاي هيئت دووميداني استان سمنان به نفرات اول تا سوم فرزندان كارگران و نفرات اول تا هفتم كارگران دونده هدايايي اهدا شد.

آغاز مسابقات واليبال جانبازان

دزفول- خبرنگار كيهان: مسابقات ليگ واليبال نشسته جانبازان و معلولان كشور با شركت تيم هاي قم، هشترود، تنكابن، تهران و دزفول در دزفول آغاز شد. در نخستين روز برگزاري اين مسابقات پنج ديدار برگزار شد كه تيم دزفول در مصاف با تنكابن با حساب 3 بر صفر مغلوب شد. دزفول در ديگر بازي موفق شد مسابقه با كرمانشاه را با همين نتيجه به پايان برساند.

نخستين ليگ كشتي در دامغان

دامغان- خبرنگار كيهان: نخستين دوره مسابقات ليگ كشتي با شركت چهار تيم شامل باشگاه هاي امير، تربيت بدني، ديباج و كلاته رودبار برگزار شد. در پايان اين مسابقات تيم باشگاه امير مقام اول را كسب كرد. اميرحسين رهنما، علي امينيان، ابوالفضل باقريان و سعيد نيكنامي داوري اين مسابقات را برعهده داشتند.

شهرياري ها در بوكس اول شدند

شهريار- خبرنگار كيهان: مسابقات بوكس قهرماني توابع استان تهران در رده سني نوجوانان با حضور 11 تيم از شهريار، ساوجبلاغ، نظرآباد، اسلامشهر، نسيم شهر، باقرشهر، شهرري، ورامين، قرچك، پاكدشت و شهر قدس به ميزباني شهريار در سالن ورزشي پارك كودك برگزار شد. در پايان اين مسابقات تيم شهريار با كسب 27 امتياز مقام قهرماني اين دوره از مسابقات را از آن خود كرد. تيم هاي شهر قدس با 10 امتياز و شهرري با 8 امتياز در مقام هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

افتتاح مسابقات قهرماني فوتسال زاهدان

زاهدان- خبرنگار كيهان: هشتمين دوره مسابقات قهرماني فوتسال يادواره شهدا جام شهيد ميرحسيني در زاهدان برگزار شد. اين مسابقات با شركت بيش از 160 تيم در سه رده دانش آموزي، محلات و اداري و كارگري كه هر تيم به نام يك شهيد نامگذاري شده است برگزار مي شود.

شنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن