تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819819406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس:«پيشرفت و عدالت» بايد سرلوحه كار مسئولان قرار بگيرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بيانيه بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس:«پيشرفت و عدالت» بايد سرلوحه كار مسئولان قرار بگيرد
خبرگزاري فارس: بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس با صدور بيانيه‌اي به مناسبت آغاز دهه پيشرفت و عدالت، تأكيد كرد: پيشرفت توأم با عدالت بايد سرلوحه كار همه مسئولان نظام قرار بگيرد.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:
سال 1357 در چنين ايامي ملت انقلابي و مومن ايران با ايستادگي در مقابل نظام ظلم و جور شاهنشاهي برگ زريني را به تاريخ جهان افزودند كه با گذشت 30 سال هنوز طراوت و شادابي آن به قوت خود باقي است.
انقلاب اسلامي ايران با محوريت ارزش‌ها و تفكرات اسلامي و طرح شعار "نه شرقي، نه غربي، جمهوري اسلامي " چالش جدي براي قدرت‌هاي روز جهان بود. اين قدرت‌ها با محوريت ايالات متحده آمريكا در طي اين سي سال از حربه و ابزار سياسي، اقتصادي، فرهنگي، نظامي و ... براي سرنگوني نظام جمهوري اسلامي ايران استفاده كرده كه با ياري خداوند و به واسطه ايستادگي ملت و آگاهي و هوشياري امام (ره) و مقام معظم رهبري توطئه چيني و برنامه‌هاي آنها با شكست مواجه شده است.
انقلاب اسلامي ايران با دستاوردهاي عظيم خود در زمينه‌هاي سياسي، اقتصادي، نظامي، فرهنگي و... در عرصه‌هاي داخلي و خارجي اكنون به عنوان الگويي براي كشورها در اقصي نقاط جهان مطرح است. دستاوردهايي از جمله از انزوا در آمدن اسلام و گسترش آن در جهان، تحقير استكبار جهاني و آمريكا و شكستن ابهت آنان، توجه به اقشار محروم جامعه و مستضعفان، احياي منزلت اجتماعي زنان و حضور آنان در صحنه و از همه مهمتر استقلال و آزادي ملت ايران مي باشد كه امروز مي‌توان در آمريكاي لاتين، آفريقا، اروپا و به نحو ملموسي در فلسطين و لبنان در قالب جنبش حماس و حزب الله مشاهده كرد. پيروزي حزب‌الله لبنان و جنبش حماس در جنگهاي 33 و 22 روزه با رژيم غاصب صهيونيستي بي‌شك نمونه‌هاي بارزي از صدور روحيه شهادت‌طلبي، مقاومت، ايثار و ظلم‌ستيزي حاصل از انقلاب اسلامي ايران است.
در برهه‌اي از تاريخ سي‌ساله انقلاب اسلامي عده‌اي كه پيشرفت كشور را در غربي كردن آن مي‌دانستند با نفوذ در اركان اجرايي و فرهنگي كشور به دنبال كم رنگ كردن ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي و حاكم كردن تفكرات ارزش‌ها و نماد‌هاي غربي در ايران اسلامي بودند اما مردم متدين ايران، دولت انقلابي و عدالت‌محور محمود احمدي نژاد را بر سر كار آوردند كه با روحيه ساده زيستي، خدمت رساني به محرومان، مردمي بودن، دفاع از استقلال و دستاوردهاي انقلاب، ظلم ستيزي و ... خود بسياري از ارزش‌هاي انقلابي اسلامي را زنده كرده و باعث دل گرمي مقام معظم رهبري و اميدواري مردم به آينده انقلاب اسلامي شده است.
مردم انقلابي ايران ايام الله دهه فجر امسال را متفاوت تر از سال هاي قبل جشن خواهند گرفت.
انقلاب اسلامي، امسال سي‌امين سالگرد خود را به پايان مي‌رساند و وارد دهه چهارم خود خواهد شد كه بنا به گفته مقام معظم رهبري "دهه پيشرفت و عدالت " است و همه برنامه‌ريزي‌ها و تلاش‌ها بايد با اين جهت‌گيري انجام شود و اين بايد به عنوان پيامي در سرلوحه كار مسئولين در هر سطح و مقامي قرار گيرد.
بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت مدرس در پايان بيانيه ضمن تبريك آغاز سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خدمت دانشجويان، اساتيد و كاركنان، اميد دارد كه با همت و تلاش بيش از پيش مسئولان، دانشگاهيان و ساير اقشار جامعه شاهد رشد و بالندگي و شكوفايي ايران اسلامي در عرصه‌هاي مختلف داخلي و خارجي باشيم.
انتهاي پيام/

يکشنبه|ا|27|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن