تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813130130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رحيم صفوي:بدعت گذاران در جهان اسلام در جنايات غزه با اسرائيل همسو بودند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رحيم صفوي:بدعت گذاران در جهان اسلام در جنايات غزه با اسرائيل همسو بودند
زنجان - خبرگزاري مهر : سردار سيد يحيي رحيم صفوي با اشاره به جنايات رژيم اسرائيل در غزه گفت: طي جنگ 22 روزه بدعت گذاران و منافقان در بين امت اسلامي دستشان را در دست اسرائيل گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، سردار سرلشگر سيد يحيي رحيم صفوي ظهر امروز در جمع عزداران حسيني شهرستان ابهر با بيان اينكه در زمان حاضر بدعت گذاران و منافقان در امت اسلامي وجو دارند، افزود: در جنگ غزه برخي سران كشور هاي عربي دستشان را در دست اسرائيل و دشمن حربي گذاشتند.

وي ادامه داد: منافقان و بدعت گذاران در بين جهان اسلام حامي اسرائيل در قتل عام بيش از هزار و 300 نفر در غزه بودند.

مشاورعالي مقام معظم رهبري با اشاره به وضعيت كنوني مسلمانان در كشورعراق و افغانستان، كشته شدن مردم مسلمان در اين كشورها توسط آمريكا را يادآورشد و افزود: آمريكا در عراق و افغانستان صدها نفر از مردم بيگانه را مي كشد و بر عليه ملت عراق و افغانستان تلاش مي كند.

سردارسرلشگر صفوي با تاكيد بر اينكه امروز دنياي كفر بر عليه مسلمانان فعاليت مي كنند، افزود: آمريكا و اسرائيل هر روز و شب مسلمانان را مي كشند.

وي در ادامه با اينكه قيام عاشورا سرشار از درس‌هاي انقلابي و انساني و غم ‌بارترين تراژدي عالم است، افزود : تمام موجودات جهان بر مبناي برنامه خداوند متعال در حركت هستند و بر ماست كه با قرار گرفتن در راستاي اراده الهي، آنچه كه وظيفه ماست انجام دهيم.

صفوي درادامه با بيان خاطراتي از دلاورمردي‌هاي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس افزود: كربلاي ايران و جانفشاني‌هاي غيور مردان ايران اسلامي‌ در راستاي كربلاي امام حسين(ع) معنا و مفهوم پيدا مي‌كند.

وي به جايگاه نهضت عاشورا در استقامت و پيروزي مردم ايران در برابر توطئه‌هاي دشمنان اشاره و اظهار داشت: امروز با گذشت نزديك به 1369 سال، قيام عاشورا همچنان پر رمز ‌و‌ راز و شورآفرين باقي مانده و مملو از درس‌هاي عبرت آموز براي مردم همه دوران‌ها و عرصه‌هاست.

مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا افزود: قيام عاشورا سرشار از درس‌هاي انقلابي و انساني و غم‌بارترين تراژدي عالم است. وي در ادامه مودت و دوستي اهل‌بيت را واجب دانست و افزود: مودت و دوستي اهل‌بيت، پيروي كردن از آنهاست. وي قيام عليه باطل و مبارزه با حكومت ظالم را از جمله اهداف قيام امام حسين(ع) عنوان كرد و گفت: عدالت‌گرايي و برپاداشتن قسط ، هدايت ‌گري و نجات بخشي و اصلاح دين از ديگر اهداف قيام امام حسين(ع) است.

صفوي ادامه داد: ‌ائمه اطهار(ع)همواره با هدف برپايي عدالت، درصدد هدايت انسان‌ها به راه كمال و سعادت آخرت بوده‌اند. وي در ادامه به بررسي اهداف قيام امام زمان(عج) عنوان كرد د افزود: حق‌گرايي و محو ‌تمامي حكومت‌هاي باطل، عدالت‌ گستري، ظلم‌ستيزي و هدايت‌گري از جمله اهداف قيام حضرت‌ولي‌عصر(عج) است.

وي افزود: حضرت مهدي(عج) مظهر عدالت‌گستري است و عدالت تنها با ظهور آن حضرت در مقياس جهاني معنا پيدا خواهد كرد.

سردار سرلشگر صفوي با بيان اينكه برنامه‌هاي امام زمان(عج) تنها در جهت ارتباط مردم با خداوند متعال است، افزود: دولت حضرت ولي‌عصر(عج)، بزرگترين و تاثيرگذارترين حكومت جهاني خواهد بود. همچنين انقلاب اسلامي، شعاعي از نهضت امام حسين (ع) و زمينه اي براي ظهور حضرت مهدي (عج) است.

سردار سرلشكر صفوي بابيان اينكه با تمام شدن جنگ، مبارزه و ماموريت بسيجان تمام نشده است، افزود: مبارزه با دنياي كفر و ستم تا ظهور حضرت مهدي (عج) ادامه دارد.

وي با توصيه به بسيجيان به آمادگي كامل خطاب با بسيجيان تاكيد كرد: بسيجيان مبارزه تمام نشده و تا ظهور حضرت مهدي(عج)بايد سلاح ها را آماده نگه داشت و مسلح بود.

دوشنبه|ا|28|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن