تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816489549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تصميم‌گيري واسطه‌ها براي مس سرچشمه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تصميم‌گيري واسطه‌ها براي مس سرچشمه
خبرگزاري فارس: با وجود تصميم‌گيري واسطه‌ها براي مس سرچشمه، سرمربي مس سرچشمه نياز به حمايت دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، پس از پايان ديدار مس سرچشمه در برابر فولاد خوزستان و كسب يك نتيجه ضعيف در كارنامه مس سرچشمه شايعات زيادي مبني بر قطع همكاري باشگاه صنايع مس سرچشمه و اصغر شرفي منتشر شد.
عدم حضور اين مربي در كنار تيمش نيز مهر تاييدي بود، اما شايعه‌پردازاني كه با انتشار اين اخبار به دنبال منافع خود بودند، رايزني‌هاي خود را براي فراهم ساختن حضور مجدد لوكا بوناچيچ بر روي نيمكت مس سرچشمه آغاز كرده بودند، اين اشخاص سابقه روشني در فوتبال كرمان نداشته و كارنامه و سابقه آن‌ها بيشتر از ورزش بوي منفعت و پول مي‌دهد.
حضور اصغر شرفي در كنفرانس خبري و صحبت‌هاي وي كه با ترديد از آينده نيز سخن مي‌گفت، حكايت از آن بود كه عده‌اي از گوشه و كنار با فراهم كردن حاشيه‌هايي قصد دارند تا شرفي را از مس سرچشمه كنار گذارند، شرفي كه از زمان حضورش در كنار مس سرچشمه براي اين تيم نتايج بدي را كسب نكرده است، موفق شد، براي تيم تك امتيازي ليگ در پايان هفته پنج ليگ برتر تا پايان هفته 19 ليگ برتر 11 امتياز كسب كند.
شايد اصغر شرفي به نسبت امكانات و زماني كه در اختيار داشته است، نتوانسته براي مس عملكرد مثبت‌تري از خود بر جاي گذارد، اما آيا بيش از اين نيز بايد از اين مربي انتظار داشت، مربي كه در بستن اين تيم از ابتداي فصل هيچ نقشي نداشته و در ادامه مسابقات نيز زمان زيادي را صرف خريد بازيكنان كرده، همچنان در بستن تيم ايده‌آلش ناكام مانده است.

* روحيه بالاي جنگندگي شرفي
از نكات جالب توجهي كه در اين مربي مي‌توان ديد، روحيه بالا و صحبت‌هاي وي است، اين مربي در زمان مصاحبه‌هاي خبري قبل و بعد از مسابقات هيچ‌گاه حاضر به كوچك شمردن توانايي بازيكنانش نشد، شرفي به خوبي مي‌داند روحيه دادن به بازيكنان جوان و با انگيزه‌اي كه سابقه بازي در ليگ برتر در كارنامه آن‌ها وجود ندارد، نقش موثري در افزايش قدرت بازيكنانش دارد.
نمونه اين مسئله را مي‌توان به ديدار اين تيم در برابر استقلال در ورزشگاه آزادي و ديدار مقابل تراكتورسازي در تبريز عنوان كرد، سرچشمه‌اي‌ها در اين دو مسابقه 10 نفره شدند و با اين وجود روحيه جنگندگي و مبارزه خود را در برابر حريفان نامي و هواداران پرشمارشان را از دست ندادند.

* يك توصيه به مديران مس سرچشمه
مسئولان شركت مس و باشگاه مس سرچشمه بايد بدانند، اين تيم فرصت كافي براي بقا در ليگ برتر را دارد، اما اگر تصميم آن‌ها مبني بر ادامه همكاري با اصغر شرفي است، بايد با توانايي هر چه بيشتر و حتي بيشتر از گذشته از وي حمايت كنند، شرفي تنها با يك دستيار به كرمان آمده و ثابت كرده با يك لشكر به سرچشمه نيامده و اين بدين معني است كه هدف وي تنها فوتبال و فوتبال است، نه مسائل ديگر.

* بوي توطئه مي‌آيد
در نشست خبري پيش از ديدار حساس مس سرچشمه و ملوان بندر انزلي حكايت از وجود برخي مسائل در دل اين مربي بود و به نظر مي‌رسد، برخي در سرچشمه به دنبال توطئه‌چيني و دور زدن شرفي هستند، اين عده را برخي اهالي فوتبال به خوبي مي‌شناسند، گروهي از افراد غير متخصص كه از علم فوتبال آگاهي نداشته و تنها به دنبال منافع خود هستند.
اين افراد پس از كسب نتيجه ضعيف مس سرچشمه در برابر فولاد خوزستان تمام توان خود را براي آوردن مربي مورد علاقه‌ خود به سرچشمه به كار گرفتند تا شايد از اين بين منفعتي عايدشان شود به اين صحبت‌هاي شرفي توجه كنيد، «شرفي: سيد محمد حسيني را من به مس سرچشمه آوردم، اما پس از گذشت تنها دو هفته به من گفت تفكرات من با شما همخواني ندارد، اگر نمي‌خواهيد من با شما كار كنم، من را در اختيار باشگاه گذاريد تا پولم را تمام و كمال گرفته و از سرچشمه بروم، اما اين مربي اكنون كجاست، كدام تيم خواهان اين مربي است، من در بسياري اوقات چوب قلب مهربانم را مي‌خورم».
شرفي پيرامون انجام مذاكرات با ابراهيم قاسم‌پور گفت: زماني كه مس در آرامش بود و تيم مشكلات آن چناني نداشت و قاسم‌پور با داماشي‌ها به مشكل خورده بود با او صحبت كردم و از او خواستم به مس سرچشمه بيايد و به اين تيم كمك كند، اما او به دلايلي نمي‌توانست به كرمان و سرچشمه بيايد.
شرفي اظهار داشت: اگر صحبت‌هاي مجدد مسئولان باشگاه با اين مربي صحت داشته باشد، اين حركت نوعي دور زدن شرفي است و حركت قشنگي نيست، اگر اين مسئله واقعيت داشته باشد، من ديگر در سرچشمه نمي‌مانم.

* قالب كردن بازيكن مصدوم توسط دلالان
سرمربي مس سرچشمه تصريح كرد: در تعطيلات 15 روزه در سرچشمه ماندم و به دنبال جذب بازيكن براي تيم بودم.
وي افزود: طي اين مدت من به مرخصي نرفتم و به دنبال راه حلي براي جذب بازيكنان براي رفع خلاء موجود در خط حمله تيمم بودم، حتي در اين بين بازيكني كه هفته‌ها به دنبالش بودم، وقتي براي تمرينات و تست پزشكي به سرچشمه آمد، البته برخي با طرح شايعاتي من را به دلالان مرتبط كردند و گفتند شرفي خودش با واسطه‌ها بازيكن آورده است.
شرفي بيان داشت: در صورتي كه من اين مسئله را شديدا رد مي‌كنم، دقيقا عكس اين مسئله اتفاق افتاد و فردي كه قصد داشت، بازيكن خودش را به تيم قالب كند، وقتي متوجه شد، اين بازيكنان مورد تاييد من نيستند، شروع به حاشيه‌سازي براي من و تيم كرد.

* نياز به هماهنگي در مس سرچشمه است
سرمربي مس سرچشمه پيرامون ديدار برابر فولاد خوزستان گفت: ما حتي يك نفر از بازيكنان خارجي خود را در اختيار نداشتيم، دو نفر از خارجي‌هاي ما به دبي رفته بودند تا ويزاي خود را تمديد كنند و جانز هم در آمادگي خوبي نبود و فولاد تيمي است كه فوتبال مدرسه‌اي و كلاسيك و با برنامه‌اي بازي مي‌كند.
وي ابراز داشت: متعجب هستم از اينكه اين تيم قهرمان ليگ نمي‌شود، اين باشگاه جلوتر از زمان فعلي حركت مي‌كند و برخي با عوام‌فريبي مي‌گويند ما با بازيكنان جوان بازي مي‌كنيم.
شرفي با بيان اينكه هماهنگ شدن بازيكنان كمي موجب شده تا از ليگ عقب بيافتيم، بيان داشت: من با مس سرچشمه به دنبال بازي خوب نيستم و در شرايط فعلي به جمع كردن امتيازات احتياج بيشتري دارم، اما اگر مس در گلزني مشكل دارد، اين مسئله به مهره‌ها و بازيكناني كه من در اختيار دارم، ارتباط دارد.

* تيم مس سرچشمه سكته كرده است
شرفي در پاسخ به سئوالي مبني بر فرصت كافي وي به منظور القا تفكراتش به بازيكنان مس اذعان داشت: من نمي‌دانم در اين تيم چه مي‌گذرد تا كنون با بازيكناني اين چنين برخورد نداشتم به نظر من در اين تيم سكته اتفاق افتاده است، اين سكته براي ما مشكلات زيادي ايجاد كرده است.
سرمربي مس سرچشمه با بيان اينكه بازيكنان ما از هيچ تيمي هراس ندارند و اين مسئله در ديدار برابر استقلال در ورزشگاه آزادي و تراكتور سازي در تبريز اثبات شده است، خاطرنشان كرد: در فوتبال ايران همه تصور دارند، پول حلال مشكلات است، اما زماني ابزار واقعي فراهم نباشد، هيچ چيز جاي خودش قرار ندارد.
شرفي با بيان اينكه من از جمله مربياني هستم كه هرگاه در هر تيمي حضور داشتم، 20 نفر را با خود به آن تيم نبردم، گفت: اگر در برابر ملوان بازي آخر حضورم در مس سرچشمه باشد، بهترين بازي را از تيم مس سرچشمه مشاهده مي‌كنيد، شرفي همواره پل‌هاي پشت سرش را خراب نكرده و از هر شهري كه رفته‌ام اثر و ردپايي براي بازگشت از خودم برجا گذاشته‌ام.
-----------------------------------
يادداشت از عباس آقاملايي
-----------------------------------
انتهاي پيام/غ10

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن