تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812861088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از ورزش شهرستان ها


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه از ورزش شهرستان ها
پيروزي تيم گلبال نابينايان
خراسان رضوي
مشهد- خبرنگاركيهان: تيم گلبال نابينايان خراسان رضوي كه به مسابقات گلبال نابينايان كشور به خوزستان اعزام شده است، در اولين ديدار خود، مقابل تيم كرمان به برتري دست يافت.
در اين دوره از مسابقات كه 18لغايت 22 دي ماه جاري در اهواز جريان داشت، تيم 9نفره نابينايان خراسان رضوي در ديدار يك طرفه و با درخشش بازيكنان ملي پوش خود توانست تيم گلبال كرمان را با نتيجه 12 بر2 از پيش رو بردارد.
برگزاري مسابقات فوتسال دانشجويان
خوانسار- خبرنگاركيهان: هشتمين دوره مسابقات فوتسال دانشجويان پسر دانشگاه پيام نور مركز خوانسار با قهرماني تيم دانشجويي زنده ياد تختي به پايان رسيد.
اين دوره از مسابقات به مناسبت گراميداشت حماسه عاشورايي 9دي با حضور گسترده تيم هاي دانشجويي به مدت دو هفته در سالن ورزشي كوثر برگزار و تيم هاي دانشجويي زنده ياد تختي، پيام و انقلاب به ترتيب مقام هاي اول تا سوم مسابقات را كسب كردند و تيم انقلاب به عنوان بهترين تيم ازنظر اخلاق و رفتار ورزشي معرفي شد و به تيم هاي برتر هدايايي اهدا شد.
حضور كشتي گيران اسلامشهري
در اردوي تيم ملي جوانان
چهاردانگه- خبرنگاركيهان: پوريا ميرزا معصوم زاده، رضا خانك پور، مهرداد محمدي و مهرداد بهرامي ورزشكاران اسلامشهري در رده جوانان و بهنام مهدي زاده ديگر كشتي گير اين شهرستان در رده بزرگسالان، به اردوي تيم ملي كشتي جمهوري اسلامي ايران راه يافتند و در تركيب اين تيم قرار گرفتند.
حضور تكواندوكار اسلامشهري
در مسابقات بين المللي
¤ علي مرتضوي از قهرمانان و تكواندوكاران شهرستان اسلامشهر در مسابقات بين المللي ويتنام در مرحله فينال مسابقات با غلبه بر حريف خود به مقام نايب قهرماني دست يافت.
راهيابي به تيم ملي
¤ بهزاد ايلخاني جوان ورزشكار و تكواندوكار اسلامشهري، با كسب عنوان نخست مسابقات انتخابي تيم ملي اميد توانست به اردوي تيم ملي اميد جمهوري اسلامي ايران راه يابد و به عضويت اين تيم درآيد.
كسب موفقيت
در مسابقات بين المللي كاراته
¤ سجاد گنج زاده از كاراته كاران اسلامشهر توانست مقام سوم مسابقات بين المللي كاراته ايران زمين را به دست آورد. در اين مسابقات كه در سالن شهيد افراسيابي تهران برگزار شد، گنج زاده توانست عنوان سوم رقابت ها را در قسمت كوميته انفرادي كسب كند.
تجليل از جهان پهلوان تختي
اصفهان- خبرنگاركيهان: طي آيين ويژه اي و با حضور محمدرضا طالقاني رئيس اسبق فدراسيون كشتي جمهوري اسلامي ايران و ده ها پيشكسوت و قهرمان ملي و مدال آور ايران، مراسم چهل وچهارمين سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختي در شاهين شهر اصفهان برگزار شد.
اين مراسم باشكوه كه به همت سازمان رفاهي و تفريحي شهرداري شاهين شهر و هيئت ورزش باستاني و كشتي پهلواني اين شهر برپا شده بود علاوه بر اجراي برنامه هاي متنوع از جمعي از پيشكسوتان و مدال آوران اين خطه و استان تلجيل به عمل آمد.
در مراسم بزرگداشت زنده ياد تختي علاوه بر سخنراني رئيس سابق فدراسيون كشتي و رئيس شوراي اسلامي شهر، رئيس هيئت ورزش باستاني استان اصفهان، اجراي تك خواني و تك ضرب توسط مرشد نامي كشورمان ماشاءالله پهلواني، ورزش باستاني توسط نوجوان شهرضا قهرمان اول كشور به اجرا درآمد.
همچنين در اين مراسم شبيه خواني عصر عاشورا توسط يك هنرمند نقال اجرا شد.
برپايي همايش كوهنوردي در بادرود
بادرود- خبرنگاركيهان:بزرگترين و دومين همايش كوير نوردي ايران با حضور 400كوهنورد از سراسر كشور، در شهر بادرود برگزار شد.
شركت كنندگان درا ين همايش مسير حرم امامزاده آقا علي عباس(ع) تا كمپ گردشگري متين آباد اين شهر را كه حدود 20كيلومتر است، در مدت هفت ساعت پيمودند.
پاشيدن بذر درختان تاغ روي كوير منطقه توسط كوهنوردان شركت كننده از ديگر برنامه هاي اين كوهنوردي بود. اين طرح با همكاري اداره منابع طبيعي شهرستان نطنز انجام شد.
اصفهان پايتخت فرهنگ پهلواني
اصفهان- خبرنگاركيهان:رئيس هيئت ورزش پهلواني و زورخانه اي استان اصفهان گفت: در روز 20بهمن ماه سال جاري همزمان با افتتاح مؤسسه فرهنگ قرآني و ورزش علي ابن ابيطالب(ع) اصفهان، اجلاس اصفهان به عنوان پايتخت فرهنگ پهلواني و ورزش زورخانه اي ايران اسلامي در اين شهر برگزار مي شود.
«سيدرضا اخروي» كه در چهل وچهارمين سالروز درگذشت جهان پهلوان تختي در شاهين شهر اصفهان سخن مي گفت افزود: در اين آيين وزير ورزش و جوانان، نماينده يونسكو و جمعي از سفراي كشورهاي اسلامي نيز حضور خواهند داشت.
وي گفت: براساس هماهنگي بعمل آمده با معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري اصفهان قصد داريم اصفهان را به عنوان پايتخت فرهنگ پهلواني در كشور پويا و احيا سازيم تا تأثيرات ورزش پهلواني در جامعه پررنگ شود.
رئيس هيئت پهلواني و زورخانه اي استان اصفهان با اشاره به اينكه جاي فرهنگ پهلواني به مفهوم واقعي در ورزش كم رنگ شده است، اضافه كرد: چالش هاي جامعه ما نشأت گرفته از دور شدن ورزش از فرهنگ غني پهلواني است.
برگزاري جام شهيد ابراهيم مكوندي
در مسجدسليمان
مسجدسليمان- خبرنگاركيهان به پاس گراميداشت ياد و خاطره شهيد ابراهيم مكوندي مسابقات فوتبال در اين باره در مسجدسليمان برگزار شد.
اين مسابقات با حضور 10تيم كه همگي از شهرستان مسجدسليمان بودند برگزار شد كه در دو گروه 5تيمي بصورت دوره اي با يكديگر به رقابت پرداختند.
و دو تيم شهيد بهنام محمدي و شهيد عبدالرضا قنبري به فينال اين مسابقات رسيدند كه در پايان تيم شهيد بهنام محمدي به عنوان قهرماني دست يافت.

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن