تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821121145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نادري در گفتگو با مهر:تلفات تصادفات برون شهري در كردستان 26 درصد كاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نادري در گفتگو با مهر:تلفات تصادفات برون شهري در كردستان 26 درصد كاهش يافت
تلفات تصادفات برون شهري در كردستان 26 درصد كاهش يافت
سنندج - خبرگزاري مهر: فرمانده پليس راه استان كردستان از كاهش 26 درصدي تلفات تصادف در جاده هاي برون شهري اين استان در سال جاري خبر داد.

رمضان نادري در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند ادامه دار كاهش تلفات تصادفات رانندگي در استان كردستان اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تاكنون از ميزان تلفات تصادفات رانندگي در جاده اي استان كردستان 26 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل كاسته شده است.

وي عنوان كرد: با تلاشها و اقدامات صورت گرفته طي 9 ماهه سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل تلفات جاده اي 26 درصد كاهش داشته و انتظار مي رود كه با مشاركت و همكاري خود مردم اين روند كاهشي تا پايان سال جاري ادامه داشته باشد.

فرمانده پليس راه استان كردستان در ادامه با اشاره به ارتقاي آموزش فرهنگ ترافيك در بين رانندگان بخش حمل و نقل عمومي بار و مسافر در اين استان يادآور شد: بي شك دركنار تلاشها و اقدامات صورت گرفته بالا رفتن فرهنگ ترافيك در بين اقشار مختلف مردم در راستاي رسيدن به اين مهم بسيار مهم و موثر بوده است.

نادري در پايان از شناسايي 76 نقطه حادثه خيز با همكاري اداره كل راه و ترابري استان و نصب علايم هشدار دهنده در اين نقاط خبر داد و گفت: حمايتهاي فرماندهي انتظامي استان در راستاي تقويت توان خودرويي و پرسنلي و ارائه راهكارهاي مناسب نيز در اين امر تاثير به سزايي داشته است.

وي در پايان رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي را بستر اصلي براي كاهش تصادف رانندگي عنوان كرد و اظهار داشت: هرچند كه توسعه راه ها و وسيله نقليه مناسب نيز در اين زمينه موثر است ولي در گام نخست مردم بايد قوانين و مقررات را به خوبي رعايت كنند.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|22|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن